Sissa Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Nå er vi nettop ferdig med sesong 2 av Person of Interest, og vi føler oss litt fortapt. Ingenting å se på, og de seriene vi følger med på kommer ikke før til høsten igjen. Så vi lurer på om det er noen her som kan tipse om en bra serie eller to som vi kan se på i ventetiden! Vi har tidligere sett: Game of Thrones The Walking Dead Person of Interest Camelot Terra Nova Glee ... Og sikkert fler, jeg bare kommer ikke på det nå. Takk for tips!
Gjest slettetbruker Skrevet 30. august 2013 #3 Skrevet 30. august 2013 Lost Breaking Bad Misfits Prison Break Skins UK Dexter Doctor Who American Horror Story Big Bang Theory How I Met Your Mother Revenge The Fosters Teen Wolf Sherlock Supernatural Shameless Life Unexpected Orange Is The New Black alt jeg kom på for øyeblikket
AnonymBruker Skrevet 31. august 2013 #4 Skrevet 31. august 2013 Siden du likte Terra nova tror jeg du vil like Defiance. Anonymous poster hash: 54b99...3bb
Gjest Badebuksa Skrevet 31. august 2013 #5 Skrevet 31. august 2013 Grimm V Dexter Det er flere gode Zorro-serier, men kanskje ikke for alle..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå