Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere eyelineren til å sitte på våtkanten?? Hos meg forsvinner den ca 10 minutter etter at jeg har tatt den på. Bruker flytende eyelinger.

Takknemlig for tips!

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

FLYTENDE eyeliner på våtkanten nedenfor øyet???

Jeg bruker ikke eyeliner på våtkanten, men o jeg skulle gjort det ville jeg definitivt brukt fra en blyant.

Skrevet

Sort??

Jeg bruker en hvit myk inliner fra Isadora som sitter godt.

Skrevet

Jeg bruker svart flytende eyeliner over øyet og en brun kajal under øyet. Ikke på våtkanten.. det blir for hardt synes jeg. Jeg tar kajalen på langs vippene nedenfor øyet og tomer godt ut slik at det ikke blir en strek, men mer markert.

Skrevet

Man bør egentlig være ganske obs på eyelinerbruk langt våtkanten, da dette kan føre til en veldig oversminket og unaturlig look. Dropp det helst, og nøy deg med eyeliner rett nedenunder våtkanten, og gjerne langs øyevipperoten dersom du har teknikken inne.

Skrevet

Takk for svar! Til nå har jeg kun brukt under vippene nede (og over vippene oppe) men har sett flere som bruker eyeliner på våtkanten til "festbruk" og syns det ser fint ut. Enig i at det blir altfor "hardt" til dagbruk.

Skrevet

Synes eye liner på våtkanten, til en mørk "sota" look (festbruk) kan være kult jeg! Men ikke til dagsbruk. Dersom du investerer i et kvalitetsprodukt, så holder eye lineren (IKKE bruk flytende) mye lengre.

Der er forskjell på Chanel og Isadora!!!

Gjest Cuddly
Skrevet

Jeg har en hvit fra Lancome, den sitter relativt bra...

Skrevet

Jeg bruker en mørk brun fra dior under vippene på undersiden av øye. Den sitter veldig fint, og på andre siden av blyantspissen er det et "viskelær" slik at det er lett å gjevne ut om linjen blir for sterk.

Skrevet

flytende på våtkanten?? ser ikke for meg at det kan være noe fint.. DET er for hardt det.. svart blir også for hardt.. det ser i allefall helt for j**** ut på meg.. brukte det før.. men nå går det i grått og i brunt, og det er kjempefint.. så det vil jeg anbefale!

Skrevet

Eyeliner brukes vel på oversiden av øyet?? Det bruker jeg, også bruker jeg kajal på våtkanten...Sitter fint det.

Gjest Anonymous
Skrevet
Synes eye liner på våtkanten' date=' til en mørk "sota" look (festbruk) kan være kult jeg! Men ikke til dagsbruk. Dersom du investerer i et [b']kvalitetsprodukt, så holder eye lineren (IKKE bruk flytende) mye lengre.

Der er forskjell på Chanel og Isadora!!!

Joda, men Isadora har faktisk en utmerket kajal (kalt "inliner") som er spesielt beregnet på bruk på våtkanten.Er fornøyd med den selv!

Gjest Lilleulv
Skrevet

Hvis su skal ha strek på våtkanten så heter det kajal... Jeg bruker alltid svart kajal på våtkanten, helt avhengig. Jeg har så store øyne at jeg kan ikke ha den langs vippekanten, men legger den på våtkanten så ser øynene litt smalere ut. dessuten synes jeg det er sexy med kajal :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...