Kassiopeia Skrevet 2. september 2013 #141 Skrevet 2. september 2013 Katten er en del av en intrikat tattovering av en annerkjent kunstner, ganske annerledes enn å tattovere "hope" eller "chrisander nathaniel" på håndleddende. Hersketeknikker? Merket selv en del på dine innlegg, mens jeg bare påpekte den sure tonen din. Synes fortsatt ikke det er noe mindre harry å tatovere dyra sine på kroppen. Det er nå min mening. Det var ikke noe sur tone fra meg, og jo det var så absolutt hersketeknikk fra din side. Har lite lyst å diskutere med deg mer, så fint om du kan slutte å sitere innleggene mine.
miramis Skrevet 2. september 2013 #142 Skrevet 2. september 2013 Synes fortsatt ikke det er noe mindre harry å tatovere dyra sine på kroppen. Det er nå min mening. Det var ikke noe sur tone fra meg, og jo det var så absolutt hersketeknikk fra din side. Har lite lyst å diskutere med deg mer, så fint om du kan slutte å sitere innleggene mine. Nesten litt komisk, se igjennom dine egne innlegg så bør du se en del hersketeknikker. Absolutt harry med en dårlig pote/hundetattovering, men min er godt utført og er en del av et større verk. Førte absolutt ingenting konstruktivt ut av å "diskutere" med deg, så overlever nok.
Alice123 Skrevet 3. september 2013 #143 Skrevet 3. september 2013 Fy fader, dette stemmer på en prikk med en av mine venninner som har en slik tattovering, bortsett fra boplass, narkotikabruk og at hun aldri har hatt en jobb. Jeg er også av oppfatning av at slike tattoveringer alt for ofte handler mer om mødrenes oppmerksomhetsbehov og andre egoistiske bakgrunner, enn det gjør om ungen. Kanskje også at de ønsker å fremstå som verdens beste mor imens de egentlig er veldig usikre på jobben de gjør (ofte med god grunn) og føler seg uglesett av ingenting. Derfor blir "det første" de viser nye mennesker et inntrykk av at ungen er det aller viktigste i livet deres. Dette gjelder selvfølgelig ikke for alle. Anonymous poster hash: 053bf...10e Når jeg skriver at vi jobbet sammen, så mener jeg at vi hadde samme arbeidsplass men jeg så dem faktisk bare når de var innom for å levere forlenget sykemelding.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2013 #144 Skrevet 3. september 2013 Det tar harry til et helt nytt og fascinerende nivå. TS gjør som hun vil, men når hun først spør er svaret enkelt. Huff.Anonymous poster hash: 022fc...165 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå