Gå til innhold

tatovering av barnets navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har barn, men ville aldri gjort det, synes det er ganske harry, trenger ikke noe sånt "symbol" på kjærligheten til barnet mitt. Nå er jeg generelt lite glad i tatoveringer da, men hvis du selv synes det er fint er det det viktigste. Jeg synes, som en over her, at dersom du er så opptatt av hva andre synes burde du kanskje drøye litt med noe så permanent. Men er du sikker - kjør på hvis det gjør deg glad :)

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Gjest Lite nytt
Skrevet

Synes det er harry med navnet til barna. Liker bedre symboler, feks fødselsblomst, stjernetegn e.l.

Jeg har barn og flere tatoveringer, men vil ALDRI tatovere navnet til barna. Kanskje om jeg blir dement kan det bli aktuelt ;)

Skrevet

jeg er mamma til to skjønne gutter og tenker å tatovere navnene deres på håndleddet. Hva synes dere om sånt?

Anonymous poster hash: 67968...e6e

Kvitt søppel gjør sånt.

• Liker 11
Skrevet

Nå synes jeg ikke man skal bry seg om hva andre tenker, da det er din kropp og ditt valg. Personlig synes jeg stjernetegn og fødselsdato er harry, spesielt sitt eget stjernetegn eller fødselsdato. Men man er så forskjellige. Mye heller det enn en poppis tatovering av typen ugler, fugler, fjær, trekant, stjerner, nøkkel og alt sånn møkk som er så lite unikt og spesielt som man får det.

Samboer har en god del av kroppen dekt av tatoveringer, og sønnene sitt navn er tatovert over hjertet sitt på brystet i et motiv som er tegnet i freehand. Hele motivet ser veldig vakkert og stilrent ut :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg er mor og synes det er harry og ikke pent. Skjønner at det er en tatovering man ikke nødvendigsvis angrer på, men fordet.

Nå er ikke jeg glad i tatoveringer da har enda til gode å se en jeg synes er pen, grei - ja, men ikke pen. Så det farger nok meningen min.

Anonymous poster hash: efb6d...ac7
  • Liker 3
Skrevet

Noe slikt kunne jeg faktisk tenke meg :)

st.johnsink-tattoo_large.jpg

Anonymous poster hash: 652d5...ad6
  • Liker 2
Skrevet

De som sier det er harry har garantert ikke barn selv så de aner ikke hvor sterk den kjærligheten er. <3

Jeg har barn, som jeg elsker mer enn livet selv osv, men ikke faen om jeg hadde printa inn navnet i min hud av den grunn. Det er blodharry.

Og det bildet over her håper jeg er en spøk, en slags midlertidig hennagreie, for det ser helt jævelig ut.

• Liker 25
Gjest badeand1
Skrevet

Jeg har barn, som jeg elsker mer enn livet selv osv, men ikke faen om jeg hadde printa inn navnet i min hud av den grunn. Det er blodharry.

Og det bildet over her håper jeg er en spøk, en slags midlertidig hennagreie, for det ser helt jævelig ut.

I love you. Beste jeg har lest i hele dag :ler:

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker tatoveringer og syns barnas navn er fint, spesielt fordi det er personlig for deg. Drit i hva andre mener og gjør det du vil selv :)

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker, de gangene jeg ser det: Er de redde for å glemme hva ungene heter? Bedre at fedre gjør det og legger til fødselsdatoen. Veldig mange fedre må ringe kona når de er på legevakta hvor jeg jobber for å spørre om når ungen er født. Egentlig ment som en fleip det siste da, men mødre husker det alltid.

Jeg synes ikke det er pent med noen form for tatoveing.

Anonymous poster hash: 77bb3...439
  • Liker 6
Skrevet

Om du ønsker tatovering med dine barns navn, så synes jeg du skal gjøre det. Hva jeg og andre måtte tenke om det har jo ingenting å si.

Men for å svare på spørsmålet, så synes jeg ikke noe om det.

Gjest Riskjeks
Skrevet

Jeg synes det er super-klisjé og super-harry. Er folk redde for å glemme barnas navn? :klo: Men jeg liker generelt ikke tatoveringer. Du gjør jo det du ønsker selv.

• Liker 2
Gjest gurimalla
Skrevet

Enig i at det er harry og så er det er så utrolig lite originalt. Det er vel 15 år siden David Beckham gjorde dette trendy, siden har alle wannabe fotballspillere gjort det samme...

• Liker 4
Skrevet

De som sier det er harry har garantert ikke barn selv så de aner ikke hvor sterk den kjærligheten er. <3

Anonymous poster hash: 652d5...ad6

Latterlig. Jeg har tre barn og synes ikke bare det er Harry. Vil legge til umodent. Vent til barnet er 14 og se om du føler det samme da.....

• Liker 8
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. Også synes jeg du skal gi en stor F i hva andre mener for det eneste som teller er hva du selv mener, ikke hva en gjeng fordumfulle tullinger synes :)

Fordommer forsurer verden, ikke la det kontrollere deg.

Anonymous poster hash: bb2af...1a1
  • Liker 1
Gjest Fluttershy
Skrevet

Jeg har ingenting i mot det. Folk skal få ha akkurat det se ønsker på kroppen uten at jeg bryr meg om det.

Skrevet

Latterlig. Jeg har tre barn og synes ikke bare det er Harry. Vil legge til umodent. Vent til barnet er 14 og se om du føler det samme da.....

Nettopp. Jeg tviler sterk på at tenåringen tenker at det er kult at mamma har navnet som tatovering på kroppen. Dødsflau.

Jeg syns generelt det er veldig lite pent med tatoveringer.

• Liker 5
Skrevet

Tatoveringssjappene burde tilby pakkepris på tramp stamp og barnenavn-tattoo.

Jeg kan ikke få sagt hvor harry jeg synes det der er. De jeg vet om som har tatovert ungenes navn på seg, er faktisk for det meste foreldre som helt klart burde fokusere på ganske andre handlinger for å vise hvor mye de bryr seg om barna sine, for å si det sånn. ;)

Anonymous poster hash: 36764...ef9
  • Liker 16
Skrevet

Tatoveringssjappene burde tilby pakkepris på tramp stamp og barnenavn-tattoo.Jeg kan ikke få sagt hvor harry jeg synes det der er. De jeg vet om som har tatovert ungenes navn på seg, er faktisk for det meste foreldre som helt klart burde fokusere på ganske andre handlinger for å vise hvor mye de bryr seg om barna sine, for å si det sånn. ;)Anonymous poster hash: 36764...ef9

Som jævli bra cupcakes ! ;) "fnise"

De jeg kjenner med dette har kun demonstrert selvopptatthet i tillegg til det opplagte....

• Liker 3
Skrevet

Eneste som er harry ,er de som kaller slike tatoveringer harry.Eller blod harry..

Folk får gjøre hva de vil.Tatovere navnene på barna er vel helt vanlig i dag.

Skit i hva andre måtte mene,vil du ha slike tattiser,så gjør det :)

Anonymous poster hash: 5a35d...683
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...