Gjest Fluttershy Skrevet 27. august 2013 #41 Skrevet 27. august 2013 Nettopp. Jeg tviler sterk på at tenåringen tenker at det er kult at mamma har navnet som tatovering på kroppen. Dødsflau. Jeg syns generelt det er veldig lite pent med tatoveringer. Jeg kjenner flere tenåringer som har foreldre som har tatovert navnet deres på kroppen. Ingen av dem er flaue og de tenker sjelden på det i det hele tatt, så det argumentet stemmer dårlig med de jeg kjenner. 1
_Aries Skrevet 27. august 2013 #42 Skrevet 27. august 2013 Jeg synes det er søtt! Litt OT: Hva er det som gjør det så harry, og hva mener dere med det ordet? Har aldri skjønt at alle skal bruke det ordet om alt de ikke liker. 3
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #43 Skrevet 27. august 2013 Tatoveringssjappene burde tilby pakkepris på tramp stamp og barnenavn-tattoo.Jeg kan ikke få sagt hvor harry jeg synes det der er. De jeg vet om som har tatovert ungenes navn på seg, er faktisk for det meste foreldre som helt klart burde fokusere på ganske andre handlinger for å vise hvor mye de bryr seg om barna sine, for å si det sånn. Anonymous poster hash: 36764...ef9 Jeg skal love deg det at til tross for min navnetatovering så gir jeg barnet mitt masse kjærlighet. Og det samme vil barn nr to få selv om jeg tatoverer det navnet også på kroppen. Helt utrolig hvor mye fordommer det er mot mennesker med tatoveringer. Anonymous poster hash: 2c9b7...402 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #44 Skrevet 27. august 2013 En god ting kan ikke sies for ofte; dette er H A R R Y, no less.... Anonymous poster hash: 92342...d3f 6
Orchideae Skrevet 27. august 2013 #45 Skrevet 27. august 2013 Liker det ikke og kommer aldri til å tattovere min datters navn. Hvor kult er det at mamma har navnet ditt når du er 14? 1
ViljaH Skrevet 27. august 2013 #46 Skrevet 27. august 2013 Jeg tenker, de gangene jeg ser det: Er de redde for å glemme hva ungene heter? Bedre at fedre gjør det og legger til fødselsdatoen. Veldig mange fedre må ringe kona når de er på legevakta hvor jeg jobber for å spørre om når ungen er født. Egentlig ment som en fleip det siste da, men mødre husker det alltid. Jeg synes ikke det er pent med noen form for tatoveing.Anonymous poster hash: 77bb3...439 Hadde mannen ringt fra legevakten og spurt om podens fødselsdato, hadde jeg insistert på at han tatoverte barnas fødselsdatoer på armen/håndleddet som en permanent jukselapp. Slengt på bryllupsdatoen også kanskje 3
Niennas Skrevet 27. august 2013 #47 Skrevet 27. august 2013 Nettopp. Jeg tviler sterk på at tenåringen tenker at det er kult at mamma har navnet som tatovering på kroppen. Dødsflau. Jeg syns generelt det er veldig lite pent med tatoveringer. Jeg har ikke tatovert navnet på datteren min som blir 2 i år, heller ikke fødselsdato eller lignende. Men OM jeg hadde gjort det, så tror jeg nok ikke at hun hadde vært den eneste i klassen sin på ungdomskolen som hadde hatt en slik mor. Hva som er uvanlig nå, trenger ikke nødvendigvis være uvanlig om 15 år. TS: Jeg vet om mange som angrer på at de tatoverte AC/DC, Spice Girls (!!!) eller andre ting på kroppen. Har enda til gode å hørt om noen som angrer på å tatovere navna på ungene sine. Det er en fin kjærlighetserklæring. 2
Gjest Eurodice Skrevet 27. august 2013 #48 Skrevet 27. august 2013 jeg er mamma til to skjønne gutter og tenker å tatovere navnene deres på håndleddet. Hva synes dere om sånt?Anonymous poster hash: 67968...e6e Tatovere på deres håndledd eller på ditt? Jeg håper du ikke har tenkt å maltraktere guttene. 3
Kosemose Skrevet 27. august 2013 #49 Skrevet 27. august 2013 jeg er mamma til to skjønne gutter og tenker å tatovere navnene deres på håndleddet. Hva synes dere om sånt?Anonymous poster hash: 67968...e6e Jeg tenker at jeg er så utrolig glad for at min mor ikke går rundt med "Kosemose" på håndbaken eller at pappa ikke går rundt med "Kosemose" i gotiske bokstaver over ryggtavla. 14
Gjest badeand1 Skrevet 27. august 2013 #50 Skrevet 27. august 2013 (endret) Jeg synes det er helt greit. Også synes jeg du skal gi en stor F i hva andre mener for det eneste som teller er hva du selv mener, ikke hva en gjeng fordumfulle tullinger synes Fordommer forsurer verden, ikke la det kontrollere deg. Anonymous poster hash: bb2af...1a1 Er vel ikke akkurat fordomsfuflt å syns at noe er harry? Og tullinger fordi vi ikke liker ideèn til ts er jo helt på trynet Endret 27. august 2013 av Mortem 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #51 Skrevet 27. august 2013 Jeg har til gode å se en pen tatovering. Jeg tenker også, som Kosemose, at det slett ikke er sikkert at 15 år gamle Liam Sebastian vil sette pris på mammas puppetatovering (nærmest hjertet, må vite) med navn og hans nyfødte fotavtrykk.Anonymous poster hash: 15c17...adc 13
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #52 Skrevet 27. august 2013 Jeg har til gode å se en pen tatovering. Jeg tenker også, som Kosemose, at det slett ikke er sikkert at 15 år gamle Liam Sebastian vil sette pris på mammas puppetatovering (nærmest hjertet, må vite) med navn og hans nyfødte fotavtrykk.Anonymous poster hash: 15c17...adc Men 15 år gamle Emilian Chrisander derimot, han vil nok ønske seg en tattis med mammas navn til konfen. Anonymous poster hash: e9385...288 12
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #53 Skrevet 27. august 2013 Stort sett synes jeg det er utrolig umodent, harry og utdatert, men jeg forstår at foreldre som har mistet et barn ønsker å tattovere barnets navn, fødselsdato eller et symbol. Hvis man på død og liv må ha en tattovering synes jeg små symboler er å foretrekke, f.eks. Infinity-symbolet. Anonymous poster hash: fda46...7f9
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #54 Skrevet 27. august 2013 Minner meg om slike mødre som aldri har jobbet en dag i sitt liv og som sitter å røyker rullings og drikker kaffe og snakker med trailertrash venninnen sin om hvor mye de elsker barna sine. Bak dem leker ungene på E18 og prøver å leke sisten med en trailer....Både tacky og harry egentlig.....Brrrrrrrrrrrrr.............gå heller for ett symbol eller no som betyr noe for deg og barnet. Mye mere unikt det Anonymous poster hash: f7239...aa0 6
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #55 Skrevet 27. august 2013 Hva er vell ikke mere harry en kg kjerringer som sitter på forumet og dømmer alle andre mennesker opp,ned og på siden. Eneste tipset jeg vil gi til ts er at hun ikke burde ta det på håndleddet da det er vannskelig å skjule i forhold til evt jobb. Anonymous poster hash: d251c...1fb 2
Nerine_ Skrevet 27. august 2013 #56 Skrevet 27. august 2013 Jeg synes det er super-klisjé og super-harry. Er folk redde for å glemme barnas navn? Men jeg liker generelt ikke tatoveringer. Du gjør jo det du ønsker selv. Det er så teit å lenke det å tatovere barnets navn opp mot "redd for å glemme det". Så hvis man har tatovert en blomst, er det fordi man plutselig er redd for å ikke huske hvordan en blomst ser ut en dag? Rimelig dumt spør du meg... 4
Nerine_ Skrevet 27. august 2013 #57 Skrevet 27. august 2013 Jeg skjønner ikke poenget med å tattovere barnas navn på seg jeg.. Hva tanken bak er liksom. Anonymous poster hash: 6aeeb...8a3 Hva er tanken bak alle andre tatoveringer da?
skyflakes Skrevet 27. august 2013 #58 Skrevet 27. august 2013 Jeg har barn, som jeg elsker mer enn livet selv osv, men ikke faen om jeg hadde printa inn navnet i min hud av den grunn. Det er blodharry. Og det bildet over her håper jeg er en spøk, en slags midlertidig hennagreie, for det ser helt jævelig ut. Denne!! Så sant så sant. Jeg har ingenting i mot at folk gjør det, men det er i 9/10 tilfeller griseharry og lite flatterende. Men hvorfor de som gjør det, bryr seg om andre sine meninger, den ser jeg ikke helt. 4
skyflakes Skrevet 27. august 2013 #59 Skrevet 27. august 2013 Skjønner ikke helt vitsen med det. Synes det er søtere med fotavtrykk fra de var små (å tatovere på det altså.) Anonymous poster hash: 0e5f2...b5b Sorry, men det hørtes helt grusomt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #60 Skrevet 27. august 2013 Søtt når de er små, veldig kleint for ungene når de blir voksne. Når Elias Martinius besøker mamma med hele familien som femtiåring og mamma sitter der med litt falmede tatoveringer, for eksempel. Eller når barna er med familien på sydentur som 16-åringer og mamma har navnet deres tatovert synlig på armen. Anonymous poster hash: 40cd2...adf 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå