Gå til innhold

tatovering av barnets navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva syns dere om en liten tatovering på håndleddet med mine to barns navn? Anonymous poster hash: 67968...e6e

Videoannonse
Annonse
Gjest NerdMedSverd
Skrevet

Synes det er harry og stygt.

• Liker 8
Skrevet

Har du lyst, har du lov. Din kropp, ditt valg ;)

• Liker 2
Skrevet

jeg er mamma til to skjønne gutter og tenker å tatovere navnene deres på håndleddet. Hva synes dere om sånt? Anonymous poster hash: 67968...e6e

• Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen med det. Synes det er søtere med fotavtrykk fra de var små (å tatovere på det altså.)

Anonymous poster hash: 0e5f2...b5b
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg syns det er en flott symbolsk handling. :)

Hva syns du selv?

Endret av sunglasses
  • Liker 2
Skrevet

Tatoveringer generelt er dødsharry. Barnenavn er jo på en måte noe personlig, noe jeg synes en tatovering skal være, men for å være ærlig synes jeg det er fryktelig harry likevel..

Anonymous poster hash: 198c3...e75
Skrevet

Jeg skjønner ikke poenget med å tattovere barnas navn på seg jeg.. :klo: Hva tanken bak er liksom.

Anonymous poster hash: 6aeeb...8a3
  • Liker 4
Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Har du opprettet en tråd før? Anyways, harry. (som jeg svarte i den andre tråden)

Endret av Mortem
  • Liker 1
Skrevet

Skjønner ikke helt vitsen med det. Synes det er søtere med fotavtrykk fra de var små (å tatovere på det altså.)

Anonymous poster hash: 0e5f2...b5b

Jeg har sett resultat av konseptet ""fotavtrykk fra de var små" og det var ikke spesielt pent. Så ut som noen hadde mishandlet henne

• Liker 2
Skrevet

Redd for å glemme navnene? Hvis ikke lar du være.

Anonymous poster hash: 87caf...26c

• Liker 6
Skrevet

Hva hvis du får en til?

Uansett synes jeg det er harry

• Liker 3
Skrevet

Drit i hva andre mener. Hva mener du selv?

• Liker 1
Skrevet

Drit i hva andre mener. Hva mener du selv?

Helt enig :)

Jeg har tattovert stjernetegnet og fødselsdatoen til sønnen min øverst på ryggen, det er en tattovering jeg aldri kommer til å angre på for den symboliserer barnet mitt :)

For meg ble det litt rart å tattovere navnet hans ettersom jeg var singel når jeg fikk han. Ønsket ikke spørsmål hele tiden om hvem det var og at folk kunne tro det var eksen min :P

• Liker 3
Skrevet

Blodharry.

• Liker 8
Skrevet

De som sier det er harry har garantert ikke barn selv så de aner ikke hvor sterk den kjærligheten er. <3

Anonymous poster hash: 652d5...ad6
  • Liker 5
Gjest BettyBoop
Skrevet

jeg er mamma til to skjønne gutter og tenker å tatovere navnene deres på håndleddet. Hva synes dere om sånt?

Anonymous poster hash: 67968...e6e

er iallefall en tatovering du ikke vil angre på i ettertid
  • Liker 4
Skrevet

Jeg bare synes at hvis man er så opptatt av hva andre mener, så burde man ikke tatovere seg.

• Liker 9
Gjest badeand1
Skrevet

De som sier det er harry har garantert ikke barn selv så de aner ikke hvor sterk den kjærligheten er. <3

Anonymous poster hash: 652d5...ad6

:skratte:

• Liker 34

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...