AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Som tittelen tilsier; Hvilken dag og tidspunkt syns du er best/mest aktuell hvis du var på boligjakt?Anonymous poster hash: d5cb5...1e7
Tussilago_2 Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 som regel lørdag eller søndag - da er det størst sjanse for at vi har fri. Spesielt søndag er det jo gjerne mange visninger noe som gjør at man kan ende opp med å konkurrere med andre leiligheter/boliger om de som er boligjakt... (Har selv klart 3 visninger på 1 time på en søndag - men da har man også dårlig tid og ser overflatisk på leiligheten...)
Gjest Conradine Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Jeg ble anbefalt mandag eller tirsdag da vi hadde visning .. valgte tirsdag ettermiddag ved 18-tiden. For meg passet det glimrende, for jeg har vaskehjelp den dagen så huset var gullrent til visningen.
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #4 Skrevet 28. august 2013 Takk! Ingen fler som mener noe? Anonymous poster hash: d5cb5...1e7
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #5 Skrevet 28. august 2013 Jeg synes lørdag eller søndag er best - men her i byen holdes det ikke visninger da. I begynnelsen av uka, kanskje tirsdag, ville jeg valgt, tror jeg. Evt onsdag. rundt 17:30 - 18:30. Anonymous poster hash: 56f7b...e55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå