Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i 2-3 år brukt Depend sin bleking. Den er god når det gjelder å få et hår som ikke blir gult, men den er veldig 'tørr' å påføre, og den gjør i i tillegg håret veldig tørt og skadet. Tidligere har jeg prøvd en del forskjellig merker hårbleking, men jeg har så og si alltid fått gult hår. Og det hjelper ikke så mye med blåshampoo. Jeg husker deirmot at de ikke gjorde håret mitt like slitt og tørt, så jeg leter nå etter en hårfarge som har en blanding av disse egenskapene. Altså en hårfarge som bleker håret uten å gjøre det gult, som er god å påføre (fuktig, ikke tørr og stiv) og som ikke gjør håret alt for tørt. Jeg er klar over at bleking ikke akkurat er en hårkur for håret, men dere skjønner hva jeg mener? :) noen her som har erfaring med gode produkter?

Anonymous poster hash: 4f6c4...623

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skift til en bleking som du syns ikke sliter like mye på håret, og bruker du denne:

31DFoGogrlL._SL500_AA300_.jpg

Fjerner ALT av gulskjær etter ett par dagers bruk.

Det var min bestevenn når jeg bleiket håret før.

Skrevet

Jeg bruker askeblond hårfarge og da blir det ikke særlig gult.

For mye blåshampo gjør håret mitt blått da...så den bruker jeg max en gang i uken.

Anonymous poster hash: 1157f...8bf

Skrevet

Anbefaler også den joico-shampoen som vises over her. Fantastisk!!

Skrevet

hvorfor bleiker du det? Hvorfor ikke farge det ?

• Liker 1
Skrevet

Det spørs helt på hvor mørkt håret ditt er? Jeg har en ganske mørkbrun kald farge naturlig og ingen av blekemiddelene man får kjøpt i butikk gjør håret mitt pent blondt. Nettopp fordi jeg er for mørk. Kunne kanskje prøvd med flere omganger og fått det blonde resultatet jeg ønsker til slutt, men da sitter man ikke igjen med mye hår gitt :( Forhør deg med en frisør er rådet mitt, ikke alt fungerer for alle. Lykke til :)

Anonymous poster hash: b7a37...877
Skrevet

Kan anbefale Fudge sin lillasjampo! Den er helt fantastisk. Jeg bruker den selv om jeg har lysebrunt hår.. Den fjernet alle de gylne pigmentene i håret mitt, til og med de røde! I tillegg pleier den håret. Jeg har hatt skikkelig stålull-hår etter at jeg tok avfarging i desember, men etter at jeg begynte å bruke sjampoen, har det forbedret seg betraktelig. Den lukter helt herlig også! Verdt å prøve!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...