Gjest Pittelillemeg Skrevet 27. august 2013 #1 Del Skrevet 27. august 2013 Jeg bor i en studentbolig med en relativ eldre Electrolux-ovn. Jeg har en funksjon jeg ikke vet hva er, og jeg finner det heller ikke ut på Google. Jeg har overvarme, undervarme, både over- og undervarme, grill-element, lys, og en funksjon der det står "S". Noen som vet hva dette er? Kan det være varmluft? På forhånd, tusen takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Del Skrevet 27. august 2013 Vet ikke, men om det er varmluft så vil du høre vifta gå om du setter den på (sett på grader i tillegg) Kan også være varme i den skuffa under ovnen, om det er ei slik? Beregna på å varme tallerkener der. Anonymous poster hash: 60a0c...af0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Del Skrevet 28. august 2013 På electrolux sine sider kan du laste ned brukermanual: http://www.electrolux.no/Support/Manuals/ Har du prøvd det? Evt ta kontakt med Electrolux? Anonymous poster hash: 5848d...2fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå