AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg har en samvittighet som er sinnsykt irriterende. Jeg får dårlig samvittighet for alt og jeg overanalyserer alt helt uten grunn. Idag på jobb var det en elektriker inne som skulle fikse noe. Jeg låste opp for han slik at han fikk gjort det han trengte. Når han var ferdig så fikk jg beskjed slik at jeg kunne låse igjen og han sa hade og gikk. Etter en liten stund kom han tilbake igjen av grunner jeg ikke aner hvorfor. Han småpratet litt mot slutten og stilte noen spørsmål om arbeidsplassen før han sa hade igjen og gikk. Så om jeg ikke husker helt feil var det en liten anledning han var innom igjen... Jeg sitter og jobber også kommer han plutselig bort til luka mi igjen, jeg hilser og sier "neimen, er du er igjen?" Med et smil. Så spør han meg om jeg vil ta en kopp kaffe med han, jeg ble helt satt ut og forteller han at jeg er gift, samtidig som jeg smålo litt pga sjokket. Han svarer med et smil og sier han bare måtte spørre før han fyker ut derfra i en voldsom fart. Det var ganske hektisk for meg akkurat da og i ettertid sitter jeg med voldsomt dårlig samvittighet for måten jeg avviste han på. Når jeg ser tilbake på det så syns jeg egentlig ikke at jeg var noe frekk, men så tenker jeg på at jeg lo litt når han spurte og om han kan ha tatt seg nær av det. Tenker at det skal litt guts til for å ta det steget og jeg håper ikke jeg tråkka på selvtilliten hans med måten jeg avviste han på for han virket jo som en ålreit kar. Herreguuud hva feiler det meg? Samvittigheten min er jo komplett idiot. Jeg var jo ikke slem mot han. Anonymous poster hash: aadc0...aee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 What? Hva er dette for noe? Eier du en samvittighet TS, sånn eeeegentlig?Anonymous poster hash: ccce3...fef
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 What? Hva er dette for noe? Eier du en samvittighet TS, sånn eeeegentlig?Anonymous poster hash: ccce3...fef Vennligst uttdyp TsAnonymous poster hash: aadc0...aee 1
Hecubaa Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Dette syns ikke jeg at du trenger å ha dårlig samvittighet for Han skjønte jo garantert at du ikke var forberedt på at han skulle spørre om noe sånn, og dessuten forsvant han fort som du sier. Han er sikkert glad for at du ikke tok en sånn "aww-så-søtt-av-deg-men-blabla"-tale for det ville sikkert vært verre for han..
AnonymBruker 42 Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 (endret) Det er vel egentlig ikke samvitigheten din det er noe galt med.... Du er bare oversympatisk, og likte ikke å påførte noen andre (kanskje) "ubehag" Endret 27. august 2013 av Beeblebrox
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Det er vel egentlig ikke samvitigheten din det er noe galt med.... Du er bare oversympatisk, og likte ikke å påførte noen andre (kanskje) "ubehag" Ja det var kanskje en bedre beskrivelse men får lett dårlig samvittighet også for småting TsAnonymous poster hash: aadc0...aee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 jeg ble helt satt ut og forteller han at jeg er gift, samtidig som jeg smålo litt pga sjokket. Dette er vel en av de bedre måtene å si nei til en mann som prøver seg på deg. Anonymous poster hash: 8e418...946
Ferny Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Herregud. DU ER GIFT. Er ikke frekt å avvise noen ved å si det. Verdens mest legitime måte å avvise noen på. Hadde du drukket kaffe med han, så hadde du hatt grunn til å ha dårlig samvittighet (overfor din mann og han elektrikeren du evt. ville ført bak lyset). Skjerp deg tenker jeg.....
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #9 Skrevet 27. august 2013 Herregud. DU ER GIFT. Er ikke frekt å avvise noen ved å si det. Verdens mest legitime måte å avvise noen på. Hadde du drukket kaffe med han, så hadde du hatt grunn til å ha dårlig samvittighet (overfor din mann og han elektrikeren du evt. ville ført bak lyset). Skjerp deg tenker jeg..... Jeg VET jo at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for det, jeg har ikke lyst å føre noen bak lyset eller gjøre noe slemt mot mannen min Jeg fortalte mannen min om dette og han bare lo og sa "det er så typisk kvinnfolk å anta at det dreier seg om mer enn vennskap når motsatt kjønn ber dere ut på noe" hahahaha TsAnonymous poster hash: aadc0...aee
Gjest Svampebob1 Skrevet 27. august 2013 #10 Skrevet 27. august 2013 Herreguuud hva feiler det meg? Samvittigheten min er jo komplett idiot. Jeg var jo ikke slem mot han. Anonymous poster hash: aadc0...aee Jeg synes du reagerte på rett måte jeg.. Og har man litt empati og selvinnsikt, så er det ikke noe galt å spørre seg selv i om han tok det ille opp heller. Et triks jeg brukte der før var å spørre meg selv om jeg fortsatt trodde det andre mennesket gikk og tenkte på dette. En som har selvtillit nok til å spørre bruker nok relativt lite energi på å tenke over slikt i ettertid.. Han var sikkert ferdig med det etter 5 minutter. 1
AnonymBruker Skrevet 29. august 2013 #11 Skrevet 29. august 2013 Jeg VET jo at jeg ikke skal ha dårlig samvittighet for det, jeg har ikke lyst å føre noen bak lyset eller gjøre noe slemt mot mannen min Jeg fortalte mannen min om dette og han bare lo og sa "det er så typisk kvinnfolk å anta at det dreier seg om mer enn vennskap når motsatt kjønn ber dere ut på noe" hahahaha TsAnonymous poster hash: aadc0...aee Eh.....?! Hyggelig mann du har- MEN du ble faktisk sjekka opp, jenta mi! Og det Big Time! GOOD for you! Og det var ikke frekt sagt, det var det eneste du kunne siAnonymous poster hash: 5397e...610 1
Gjest sophia21 Skrevet 29. august 2013 #12 Skrevet 29. august 2013 Aaah, jeg vet akkurat hvordan du har det TS! Er selv en som overanalyserer og får fort dårlig samvittighet, eller har litt for mye sympati som noen nevner her. Men du var jo overhodet ikke frekk, du hørtes bare hyggelig ut, avviste på en fin og korrekt måte. At du er gift er jo en meget legitim grunn. Synes hele greia foregikk veldig greit, og virker som han tok det greit. Han hørtes ut som en tøff, og ålreit kar, som både turte dette men respekterte deg da du sa du var gift Da ser nok han også dette som en grei avvisning. 1
Gjest Oblivion Skrevet 29. august 2013 #13 Skrevet 29. august 2013 Du ble vel ikke akkurat "sjekka opp", men det er jo et fint kompliment til deg at han fikk lyst til å bli bedre kjent med deg -vitner vel bare om at du har en personlighet som iallfall traff ham godt i hjertet. Kudos til fyren som turte! Ikke mange, hverken kvinner eller menn, som tør å ta den sjansen etterhvert som en blir eldre, sjansen er jo stor for at de man møter på har en partner. Han tok seg sikkert ikke nær av det, tror heller han bare ble skuffet der og da over at du hadde mann og ikke var singel -og fant ut at at det var greit å bare forsvinne ut av situasjonen uten noe mer dill og klein flørting som ikke ville ført frem. Modig og respektfull elektriker som sikkert finner seg ei skikkelig bra dame etterhvert.
AnonymBruker Skrevet 30. august 2013 #14 Skrevet 30. august 2013 Det der er akkurat som å lese om meg selv jo! Men du gjorde det riktige, TS No worries. Anonymous poster hash: a76de...6c8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå