Enilorac Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg har hørt at man kan gi kylling til hunden om den har vondt i magen, oppkast o.l. Til vanlig får hun bare tørrfôr som hun spiser 2-3 om dagen 100 gram, hun pleier å spise alt. De siste dagene har hun såvidt klart å spise ferdig frokosten hennes når kvelden kommer og i dag har hun spist et par biter med tørrfôr, nå kastet hun opp. Hun virker helt fin ellers så jeg ser ikke noe poeng i dyrlegebesøk akkurat nå. For det første, er det helt riktig av meg å gi stekt kyllingfilet uten bein så klart, og bare gjennomstekt? Det jeg alltid har vært redd for når det gjelder å gi hunder menneskemat er at de da aldri vil ha tørrfôr igjen, tror dere at det blir et problem og at jeg må fortsette å gi henne delikatesser resten av livet? hahaha Nå sitter jeg her med kyllingen og har veldig lyst til å gi henne litt
Gjest Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Kyllingen skal kokes, ikke stekes. Kaster hun opp kan det lønne seg å ikke gi noe mat en dag, kun vann og se om hun er bedre dagen etter. Da kan du gi kokt, bløt ris eller litt fiskeboller, før du begynner å gi litt og litt tørrfor når dette holdes nede. Tørrfor kan være litt hardt for magen etter en slik sjau. Er hun matlei for tørrfor kan du blande litt leverpostei i lunket vann og helle over, eller blande det ut med litt vom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå