AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Jeg har lyst til å begynne å spille litt WoW igjen, men mangler Mists Of Pandaria expansion packen. Har alle de tidligere fra før av. Dette er kanskje et dumt spørsmål, men går det an å få tak i spillet billigere på eBay? Jeg fant f.eks. spillet til ca. 50 kr på kinesisk. Kan jeg kjøpe dette kun for å få kloa i aktiviseringskoden som følger med spillpakken, for så å laste ned spillet på engelsk fra WoW sine offisielle hjemmesider? Eller er jeg nødt til å kjøpe spillet fra en norsk nettbutikk, f.eks. herfra? Blir jo en god del dyrere. Har forresten Mac, om det har noe å si. Anonymous poster hash: 0b69e...51a
Gjest Tekola Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Du trenger da bare å oppgrader kontoen din til MoP, tror jeg? Det kan du gjøre via battle.net. Og så kan du laste ned spillet derfra. Eller mente du billigere enn det?
AnonymBruker Skrevet 28. august 2013 #3 Skrevet 28. august 2013 Du trenger da bare å oppgrader kontoen din til MoP, tror jeg? Det kan du gjøre via battle.net. Og så kan du laste ned spillet derfra. Eller mente du billigere enn det? Takk for svar, men poenget var hvor man kunne få tak i det billigere ja Anonymous poster hash: 0b69e...51a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå