AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Inspirert av tråden om hun som er blitt spurt om å være fadder.. Hva tenker dere andre ang det som en nevnte, det med å skulle delta i konfirmasjon til x-familien dersom man for feks for 14 år siden var fadder med sin nåværende og dette forholdet tok slutt? (altså hvis man feks var fadder sammen med ungens tante/onkel)? Jeg ser for meg pinlige stunder, men man vil jo det beste for konfirmanten sannsynligvis dersom han/henne ønsker begge fadderne der. Så hva skal man gjøre, delta eller ikke?Anonymous poster hash: 640e4...c92
Gjest Magdalene Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Jeg hadde fint klart å delte, oppført meg s et voksent menneske og klistret på smilet.
Gjest navnelapp Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Ein burde kanskje ta ein prat med foreldra til konfirmanten for å avklare forventingar? Men eg må vel seie at viss ein har vore ute av livet til fadderbarnet frå barnet var eitt år og fram til konfirmasjonen så er vel det mest naturlege å melde avbod. Men som sagt; snakk med foreldra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå