Gå til innhold

Hvem action film er dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne er noen år gammel og jeg husker lite. Men greia er noe som dette; en asiatisk fyr kommer til usa, bor hos en bekjent av familien eller noe, i bakgaten bak sjappa er det prostituerte og masse kriminalitet. Han får litt kontakt med ei av de prostituerte, mener hun får reke-chips av han, poser med blå og rosa. (mener hu har ei datter også) og så skjer det såklart masse action. Tror han redder hu og dattra fra pimpen. Skikkelig "bruce lee" film, masse "haai-ja" og action :-D noen som husker????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvilken, ikke hvem... -.-

Anonymous poster hash: 7442a...90a
  • Liker 7
Skrevet

Eneste filmen jeg kommer på med kampsport og en prostituert er Kiss of the Dragon, men det høres ikke helt rett ut med resten.

Anonymous poster hash: 12609...f0c
Skrevet

Eneste filmen jeg kommer på med kampsport og en prostituert er Kiss of the Dragon, men det høres ikke helt rett ut med resten.

HAHA, var det første jeg også tenkte på.... men mener å huske at den var satt i FrÅce :D

Tenkte kanske det var Romeo must die.... men der er det jo ikke noen prostitutes heller :D :vetikke:

Skrevet

HAHA, var det første jeg også tenkte på.... men mener å huske at den var satt i FrÅce :D

Tenkte kanske det var Romeo must die.... men der er det jo ikke noen prostitutes heller :D :vetikke:

Husker ikke så mye av filmene, men jeg tror de spiser rekechips i KotD?

Skrevet (endret)

Husker ikke så mye av filmene, men jeg tror de spiser rekechips i KotD?

Mulig det :D Husker at det spises noe slikt i en eller flere av Jet sine filmer. Kiss mener jeg hverfall er i Frankrike....

Endret av Beeblebrox
Skrevet

Åh, tror jeg husker den.

Er den med en scene hvor de slemme pimpene tvinger et heroinskudd i den prostituerte dama for å få henne hekta igjen og sender henne ut på gata mens hun er så rusa at hun nesten ikke kan stå?

Skrevet

Er dette det eneste du kunne bidra med i tråden kunne du virkelig spart deg for å svare.

Hvilken, ikke hvem... -.-

Skrevet

Det kan være at jeg husker feil, så jeg skal sjekke ut kotd, takk for tipset :-)

Skrevet

Åh, tror jeg husker den.

Er den med en scene hvor de slemme pimpene tvinger et heroinskudd i den prostituerte dama for å få henne hekta igjen og sender henne ut på gata mens hun er så rusa at hun nesten ikke kan stå?

Ja, det ringer en bjelle der. Virkelig irriterende å ikke huske altså :-)
Skrevet (endret)

Kiss of the Dragon ?

Jeg husker hvertfall filmen du beskriver i HI.

A betrayed intelligence officer enlists the aid of a prostitute to prove his innocence from a deadly conspiracy while returning a favor to her.

Endret av -Leon-
Skrevet

Jøss, er det noen som heter action film?? Orginalt navn på en person får en si.. :)

• Liker 2
Skrevet

Det var Kiss of the dragon! :-) Jeg som surret litt med hva jeg husket. Tusen takk for hjelpen folkens!

Skrevet

Det var Kiss of the dragon! :-) Jeg som surret litt med hva jeg husket. Tusen takk for hjelpen folkens!

Husk nå på:

Hvilken ikke hvem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...