AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #1 Skrevet 27. august 2013 Hadde nylig bursdag og fikk et gavekort på spa av min svigermor, som er ment at vi skal bruke sammen. Vi har hatt et litt trøblete forhold men har begynt å finne tonen nå, særlig ettersom jeg og typen driver og prøver.. Spaet blir da en slags bonding-greie mellom meg og henne, for å bli kjent og sånt. Problemet er bare at jeg HATER massasje. Jeg har en veldig sterk intimsone og å ligge halvnaken og bli plukket på av en vilt fremmed er rene skrekkscenarioet! Min søster overtalte meg til å bli med en gang hun skulle, og jeg måtte avbryte hele greia fordi det var så ubehagelig. Satt i garderoben og grein etterpå.. Men svigermor er ikke verdens mest forståelsesfulle og mener sånt bare er bagateller man overkommer lett. Å avslå ville hun blitt sur for. Og nå er virkelig ikke tidspunktet å ødelegge forholdet vårt. Æsj, jeg høres ut som DEN syteungen.. har verken angst eller andre problemer. Bare veldig sterk intimsone. Gruer meg så jævlig Anonymous poster hash: b63ef...f18
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #2 Skrevet 27. august 2013 Drikk deg full, da er ikke intimsonen så stor lenger. Anonymous poster hash: 732c2...830 2
Hecubaa Skrevet 27. august 2013 #3 Skrevet 27. august 2013 Hvis spa faktisk er et _skrekkscenario_ for deg så er det stygt av din svigermor og ikke godta at du ikke har lyst til å være med - hvis hun vet årsaken og ikke bare tror du er utakknemlig.
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #4 Skrevet 27. august 2013 Hvis spa faktisk er et _skrekkscenario_ for deg så er det stygt av din svigermor og ikke godta at du ikke har lyst til å være med - hvis hun vet årsaken og ikke bare tror du er utakknemlig. Hun vet godt at jeg ikke er glad i nærkontakt med alle mulige folk. Som når det er snakk om klemming og sånt, jeg klemmer jo familien, men hun spurte en gang om jeg følte jeg ikke passet inn eller noe ettersom hun merket jeg var litt reservert. Da forklarte jeg bare enkelt at jeg trives best med litt avstand, men at jeg er veldig glad i dem for det. Hun forstod det, men jeg tror kanskje denne spabehandlingen er et slags prosjekt fra hennes side for å bryte ned intimsonen min. Ubehaget i seg selv kunne jeg lidd meg gjennom, men jeg er stygt redd for at jeg ikke klarer å gå gjennom uten å vise tydelig tegn på hvor fælt jeg synes det er. Anonymous poster hash: b63ef...f18
Hjordis Skrevet 27. august 2013 #5 Skrevet 27. august 2013 Kanskje de har noen typer behandling der på spa stedet som er mindre intimt enn andre?
AnonymBruker Skrevet 27. august 2013 #6 Skrevet 27. august 2013 Kanskje de har noen typer behandling der på spa stedet som er mindre intimt enn andre? Er fast opplegg. Tror jeg må prøve å snakke med henne.. Eller ta meg en dram før jeg drar i-landsproblematikk de luxe!! Anonymous poster hash: b63ef...f18
Frisørdama Skrevet 27. august 2013 #7 Skrevet 27. august 2013 Du kan jo spørre om massasjen kan gjøres om til manicure/pedicure istedetfor. Da kan dere fortsatt ha bonding-time. Si du har vondt et eller annet sted og kan ikke masseres ;-)
Gjest tina Skrevet 27. august 2013 #8 Skrevet 27. august 2013 Om du ringer og snakker med de på spaet, så endrer de bare dette faste til noe du kan overkomme. Hva med fotbehandling? Da slipper du å ta av masse klær? Om svigermor har kjøpt et opplegg til deg, så bør hun ha forståelse for at du vil bytte behandling.. Håper dere ikke skal ta duo behandling, for da er det selvsagt vanskelig å skjule at du har endret behandlingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå