Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest MarthaMyDear
Skrevet

Jeg må bare få kommentere en ting... Enda så mye dere leser om fotballfrue, så klarer nesten ingen her å skrive navnet hennes riktig???? CAROLINE, med C!!!

Who cares

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer paa hvorfor hun broker fettredusert mandelmel I kaken, betyr ikke LCHF mindre karbo og mer fett...?

Anonymous poster hash: b60c4...03b

Tror det er lettere å bake med.

Anonymous poster hash: 80b8e...ba3

Skrevet

Syns de antrekksinnleggene er så kjedelige jeg, er jo liksom ikke hennes personlige stil, hun viser jo bare fram klær hun har fått penger for å skrive om.

Tilogmed cafeene og hotellene hun besøker og matvarer hun bruker er jo bare reklame. Tilogmed reisene er sponset.

Hun nevner ingen produkter eller merkenavn uten å få betalt for det.

Dersom det er et innlegg som virker som det kun handler om noe privat og hyggelig så går jeg ned til bunn og ser at JODA det er annonse dette også ja. Går tilbake i teksten for å finne hva hun har klart å bake inn. Og SE DER JA, hun nevner jo navnet på angelsounden eller cafeen. Lager bare et innlegg rundt det.

Føles litt som lureri spør du meg. Det er så skjult!

Anonymous poster hash: 1fad1...4db
  • Liker 22
Gjest BabyBlue
Skrevet

Virker som om Caroline blar gjennom kataloger fra Cubus og Gina Tricot før hun forlater huset. Hva slags billig trendkrampe er det der?

Skrevet

Hun må jo ihvertfall ha gjort noe riktig, som den bloggeren i Norge med flest lesere.

• Liker 2
Skrevet

Hun må jo ihvertfall ha gjort noe riktig, som den bloggeren i Norge med flest lesere.

Hun har klart å få KG på nakken, det er det :fnise:

Anonymous poster hash: 6a345...855

• Liker 7
Skrevet

Spesielt at hun skriver i kommentarfeltet at hun ikke vil dele på bloggen hva hun stemmer, fordi "hun har så stor påvirkningskraft at det kan føre til at andre bare stemmer for å stemme." Gjelder ikke dette da for alt hun foretar seg? Mat, klær, sminke osv? Denne påvirkningskraften altså :P

Link: http://fotballfrue.no/2013/08/21/cow-girl/#comments

• Liker 10
Skrevet

Står Lars-Kristian i bakgrunnen å tar bilder av at kona blir intervjuet, eller ser jeg feil? :laugh:

Anonymous poster hash: 51dce...95d

Jeg valgte bevisst å ikke kommentere den kleine situasjonen der :P Hahah, men det kan se sånn ut ja XD

• Liker 1
Skrevet

Oh, hello there Cowboy Laila (høhø).

:fnise:

• Liker 9
Skrevet (endret)

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner, bilder med kopirett og persondebatt, og svar til disse.

Surriball, mod.

Endret av Surriball
Skrevet

Står Lars-Kristian i bakgrunnen å tar bilder av at kona blir intervjuet, eller ser jeg feil? :laugh:

Anonymous poster hash: 51dce...95d

Jeg lo nettopp så høyt at nabokjerringa kastet en sko inn vinduet mitt.. WORTH IT!!!!!!!

• Liker 9
Skrevet

På filmen ser man hennes egentlige utseende ja... If you catch my drift;)

Og det som stod i artikkelen "Graviditeten var ikke planlagt". For det første har frua selv sagt de planla ila 2013. For det andre er det totalt utenkelig at hun, av alle mennesker, ikke skulle planlagt noe sånt.

Anonymous poster hash: eca3c...0ce
  • Liker 11
Skrevet

På filmen ser man hennes egentlige utseende ja... If you catch my drift;)

Og det som stod i artikkelen "Graviditeten var ikke planlagt". For det første har frua selv sagt de planla ila 2013. For det andre er det totalt utenkelig at hun, av alle mennesker, ikke skulle planlagt noe sånt.

Anonymous poster hash: eca3c...0ce

Hahah, tenkte akkurat det samme :fnise:

Anonymous poster hash: c195e...338

• Liker 4
Skrevet

Så man skal ta ALLE trender og hive dem sammen i ett krampeantrekk? Fy fader noe så grusomt.

• Liker 15
Skrevet

Jeg lo nettopp så høyt at nabokjerringa kastet en sko inn vinduet mitt.. WORTH IT!!!!!!!

Hvor er det du bor egentlig? I en trailerpark?

• Liker 24
Skrevet

Spesielt at hun skriver i kommentarfeltet at hun ikke vil dele på bloggen hva hun stemmer, fordi "hun har så stor påvirkningskraft at det kan føre til at andre bare stemmer for å stemme." Gjelder ikke dette da for alt hun foretar seg? Mat, klær, sminke osv? Denne påvirkningskraften altså :P

Link: http://fotballfrue.no/2013/08/21/cow-girl/#comments

Når hun nevner kampsaker er det ganske lett å se hva hun stemmer da egentlig..

• Liker 4
Skrevet

De som stemmer er jo voksne mennesker over 18 år, ser ikke helt hvorfor de skulle påvirkes av hennes politiske meninger..

Enig. De burde være voksne nok til å ta sine egne avgjørelser i hvertfall!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...