Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I gårsdagens innlegg skriver hun at hun har 'kastet seg på' pastellfargene.

Man 'kaster seg på' en hest, for eksempel. Mener hun kanskje at hun kar kastet seg på pastellfargetrenden?

Anonymous poster hash: 02cdf...366
  • Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi, her slapper man av på sofaen gitt. SÅ anstrengt!

• Liker 17
Skrevet

Det er viktig å posere når man skal tas bilde av, ja. I alle situasjoner.

Anonymous poster hash: 02cdf...366
  • Liker 6
Skrevet

Skjerp dere... Hun poserer vel for pokker på hvilken måte hun vil og hun driver en blogg som også er jobben hennes, som hun igjen tjener penger på og da må det vel være gjenomført. Gi opp med sladderet og det å forsøke å jekke henne ned, hun kommer nok ikke til å forandre seg og det blir bare slitsomt for dere å følge med på alle detaljer absolutt hele tiden.

Anonymous poster hash: d1ced...5cd
  • Liker 8
Skrevet

Siden bloggen består av en del outfit-bilder, så våger jeg meg på en kommentar der - selv om det sikkert blir slått ned på av pro-ff'erne.

Synes ikke den hvite dressbuksa hun brukte på gårsdagens outfit og tidligere er kledelig.

Gårsdagens http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC08186.jpg

I begynnelsen av april http://fotballfrue.no/2013/04/09/all-white/

Usikker på om det er fordi den er lav i livet eller om det er leggene foran, eller rett og slett benlengden - da jeg ikke synes shortsen i sort er like lite flatterende.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Siden bloggen består av en del outfit-bilder, så våger jeg meg på en kommentar der - selv om det sikkert blir slått ned på av pro-ff'erne.

Synes ikke den hvite dressbuksa hun brukte på gårsdagens outfit og tidligere er kledelig.

Usikker på om det er fordi den er lav i livet eller om det er leggene foran, eller rett og slett benlengden - da jeg ikke synes shortsen i sort er like lite flatterende.

Ja, jeg er enig. Jeg klarer heller ikke sette fingeren på det. Jeg tror det er at den på den ene siden ser for stor ut over hoftene, samtidig kunne den ikke vært trangere. Jeg syns ikke den er lav i livet, heller litt for høy i forhold til hvor romslig buksa er. Eller kanskje det bare er det greiene i livet som blir for "pinglete" og gjør hele buksa "ubalansert".

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

Endret av Niennas
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Huff... Kjenner jeg får vondt i magen av hele fotballfrue og mannen. Var innom bloggen hennes endel tidligere for å kikke på oppskrifter og sånt. Har også fulgt litt med LK på fitnessbloggen og facebook Syntes faktisk disse to virket ganske fornuftige inntil for noen mnd siden. Hva har skjedd? Har det fullstendig klikket for LK? Kan ikke annet enn å synes synd på han.
Anonymous poster hash: 0a41d...3e4

Endret av Niennas
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Synes heller ikke den buksa er noe særlig. Tror ikke noen hadde kledd den, egentlig.

Men så liker jeg ikke den typen bukser, det er noe merkelig med hele snittet, som gjør at jeg innbiller meg at intet vesen på denne jord kan se bra ut med sånt på. =P

Endret av Niennas
  • Liker 10
Skrevet

Er veldig nysjerrig på hvordan Caroline hadde vært som person nå om hun ikke hadde vært gift med LK.

Anonymous poster hash: 2a1b3...8c9

• Liker 14
Skrevet (endret)

Jeg synes heller ikke den buksa er særlig fin, og synes det er greit å si det.

Hva jeg misliker med denne tråden er all hakkingen og at dere vrir og vrenger på alt som blir sagt av CBE og LK - og dere utrykker dere på en utrolig ekkel måte til tider.

Endret av Niennas
  • Liker 8
Skrevet

Nå ser det ut til at magen har skutt fart :) Tipper den kommer til å vokse fortere og mer merkbart nå fremover! Blir spennende å se hvordan hun ser ut i tiden frem mot fødselen.

• Liker 5
Skrevet

skjønner ikke hvorfor hun ikke korrekturleser innleggene sine når hun har så mange tusen lesere. hun er jo perfeksjonist. her er noen av skrivefeilene trykkleifene i serieinnlegget hennes: "mørke og litt kjedelige kveldene som gøles helt greit å legge til sofakroken" (jeg vet ikke hva å "gøle" betyr men legge kveldene til sofakroken?), "smarihuana-salg", "hans strore familie"...

Anonymous poster hash: d70e5...67a
  • Liker 10
Skrevet

skjønner ikke hvorfor hun ikke korrekturleser innleggene sine når hun har så mange tusen lesere. hun er jo perfeksjonist. her er noen av skrivefeilene trykkleifene i serieinnlegget hennes: "mørke og litt kjedelige kveldene som gøles helt greit å legge til sofakroken" (jeg vet ikke hva å "gøle" betyr men legge kveldene til sofakroken?), "smarihuana-salg", "hans strore familie"...

Anonymous poster hash: d70e5...67a

Hun kan i alle fall forskjellen på minuskler og versaler. :opplyser:

Anonymous poster hash: 4c859...0c3

• Liker 3
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, avsporing og persondebatt.

Niennas, mod.

Skrevet

Vet noen her hva som skjedde med helsematen? Orker ikke lete igjennom hele tråden..

Skrevet

Vet noen her hva som skjedde med helsematen? Orker ikke lete igjennom hele tråden..

Helsematèn ble lagt på is, tror ikke Grung forstod hvor stort engasjement som egentlig krevdes :/ Kjedelig, for det kunne blitt ganske så bra, det!

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for hets.

Niennas, mod.

Skrevet

Lurer paa hvorfor hun broker fettredusert mandelmel I kaken, betyr ikke LCHF mindre karbo og mer fett...?

Anonymous poster hash: b60c4...03b
  • Liker 7
Skrevet

Jeg må bare få kommentere en ting... Enda så mye dere leser om fotballfrue, så klarer nesten ingen her å skrive navnet hennes riktig???? CAROLINE, med C!!!

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...