AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1561 Skrevet 19. august 2013 Synes ikke dre som hakker på alt ved henne, har noen som helst rett til å argumentere med at "gravide er jo så sårbare". For Frua er da gravid, hun også. Med den sårbarheten som følger med. Men klart det er verre at en man i følge dere ikke kan ta seriøst sier at det finnes en anbefalt vektoppgang for gravide, enn det er å daglig lese hvor alt for tynn og ska\rapa hun er, hvor falskt håret hennes ser ut, hvor galt det er at huset hennes er ryddig og rent, hvor falskt liv hun har, hvor ulykkelig hun HELT sikkert må være på grunn av mannen, hvor mye hun redigerer, hva hun redigerer, hvem som sponser henne, hvordan hun har fått klærne hun har til babyen, hvilken farge det er på lekene til babyen, hvor stygt navnet til babyen heeelt sikkert kommer til å være, hvor dårlige foreldre de kommer til å være fordi "ungen kommer helt sikkert til å slankes om den er for tykk" og "den må helt sikkert gå på lavkarbo-diett"...og hva faen annet dere klarer å tømme ut av dere. Så dere kan like gjerne slutte å klage på hvor fælt dette "kroppshysteriet til LK" er, for dere er faen meg 10 ganger verre selv. Endelig en som snakket fornuft her. Anonymous poster hash: 7102d...83e 3
Ellevill Skrevet 19. august 2013 #1562 Skrevet 19. august 2013 "I min jobb ser jeg gravide kropper hver dag" skriver hun. Så det kan godt tenkes at hun er jordmor..Anonymous poster hash: 258e9...5ae Det kan tenkes! Det kan også tenkes at hun gjør rent på en fødeavdeling, jobber på en kafè eller driver med trim for gravide. 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1563 Skrevet 19. august 2013 Noen med peiling som vet hvordan hun redigerer bildene sine? Altså lysforhold og lignende. Syns de er så fine Anonymous poster hash: 1422b...2a4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1564 Skrevet 19. august 2013 Er bare 17, og har aldri tenkt over hvor mye jeg skal legge på meg når jeg blir gravid. Nå vil jeg helst begynne å trene nå, for å holde meg innenfor grensen for babyen sin del. Og den dagen jeg passerer 17kg(?) kommer jeg nok mest sannsynlig til å føle meg veldig mislykket som person. Anonymous poster hash: b7e6a...0f4 9
Gjest Arch Skrevet 19. august 2013 #1565 Skrevet 19. august 2013 (endret) Nå er det faktisk ikke mannen til fotbalfruen som viser til anbefalt vektoppgang, men MoBa undersøkelsen. Uansett hvor mye man argumenterer for at mange gravide har en vektøkning over 16 kg gjør ikke den anbefalte vektoppgangen mindre anbefalt. Jeg la på meg mye i mine svangerskap, men det skyldes bekkenløsning og for mye mat. Sånn er det bare. Det betyr ikke at jeg er en dårligere mor eller en latsabb, men det er fakta at jeg da var i større risiko under fødslene. Det er på grunn av dette at jordmor har fokus på sunn mat, aktivitet og delvis vekt på sine kontroller. Fotballfruen får mye kritikk uansett hva hun gjør, om hun redigerer eller ikke, om hun spiser eller ikke, om hun kler fram magen eller ikke. Jeg tror at man skal være bra sterk for å stå i mot slik mobbing som man ser i slike tråder som dette. Så mye furore som det blir hver gang hun viser fram magen forstår jeg godt at hun velger å skjule den på de fleste bilder. Endret 19. august 2013 av Niennas 6
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1566 Skrevet 19. august 2013 FF avslører hvor lite hun vet om forskning. Hun skriver at "heldigvis er det ikke forsket på gravide og rsstylanebruk". Eeeeh, ja, nå er det ikke slik at de sprøyter gravide kvinner fulle av rstylane i forskningens navn...men det tror da altså FF, tilsynelatende. Anonymous poster hash: 0105d...32d 11
Gjest Conradine Skrevet 19. august 2013 #1567 Skrevet 19. august 2013 Er bare 17, og har aldri tenkt over hvor mye jeg skal legge på meg når jeg blir gravid. Nå vil jeg helst begynne å trene nå, for å holde meg innenfor grensen for babyen sin del. Og den dagen jeg passerer 17kg(?) kommer jeg nok mest sannsynlig til å føle meg veldig mislykket som person. Anonymous poster hash: b7e6a...0f4 Alle mennesker bør trene, enten de er gravide eller ei. Mislykket som person? Nei, du kommer ikke til å føle deg mislykket, men du kan risikere høyt blodtrykk, svangerskapsdiabetes, svangerskapsforgiftning, fødselskomplikasjoner ol - i tillegg kan du som meg oppleve å slite med kiloene i lang tid etterpå. Det er IKKE for moro skyld at helsepersonell anbefaler gravide å ha en vektoppgang på maks 12-16 kilo. Jeg la som sagt på meg nesten 30 kilo - legen var bekymret for helsen min iom at jeg la på meg så mye på så kort tid. Det er en STOR påkjenning for kroppen - og legen gav meg totalforbud mot salt for å prøve å holde blodtrykket i sjakk. At dere kritiserer Caroline for å trene for mye, for å ha for liten mage, for å legge på seg for lite .. det er bare helt vanvittig. Man burde heller ta litt etter henne - både når det gjelder kost og trening. Overvektige gravide føder ofte store barn. Og babyer som er store ved fødsel har større sjanse til å få bla kreft i voksen alder - dette gjelder flere kreftformer og bla brystkreft. 4
SoftKitty Skrevet 19. august 2013 #1568 Skrevet 19. august 2013 FF avslører hvor lite hun vet om forskning. Hun skriver at "heldigvis er det ikke forsket på gravide og rsstylanebruk". Eeeeh, ja, nå er det ikke slik at de sprøyter gravide kvinner fulle av rstylane i forskningens navn...men det tror da altså FF, tilsynelatende.Anonymous poster hash: 0105d...32d Hun mener nok at det er bra ingen har funnet på å gjøre dette (altså gi gravide restylane for å se hva som skjer). Det er da ikke en så rar ting å si. Håper hun ikke tar det da, synes hun har store lepper på det siste bildet og det er ingen nærbilder siden hun var i Oslo.. men skal la tvilen komme henne til gode og satse på at hun er smart nok til å la være 3
annsme89 Skrevet 19. august 2013 #1569 Skrevet 19. august 2013 Virker som enkelte her mener at det er opp til den gravide hvor mye hun ønsker å gå opp i vekt. Det mange glemmer, er at man får vann i kroppen, og kan legge på seg 10 kg og mer til, helt på tampen. Betyr ikke at man ikke er flink eller sunn for det... 7
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1570 Skrevet 19. august 2013 Hun sier hun har sviktet seg selv fordi hun ikke har trent idag.....Sier ikke noe mer Anonymous poster hash: 95d1e...e18 21
Niennas Skrevet 19. august 2013 #1571 Skrevet 19. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Skal dere kopiere sitater fra bloggen eller kommentarfeltet så setter jeg pris på om dere legger ved link på det aktuelle innlegget. Hvis ikke så risikerer dere å få innlegget slettet. Niennas, mod.
Cessa74 Skrevet 19. august 2013 #1572 Skrevet 19. august 2013 Mulig jeg er litt dum.., men hvorfor leser dere denne bloggen hvis dere bare irriterer dere over henne/bloggen/livsstil osv? Hun ler jo hele veien til banken fordi dere haters klikker som ville inne på bloggen hennes - dette tjener hun cash på! Ville ikke det beste bare være å gi faen? Og når vi først er inne på fotballfrue og kroppspress; da bør dere jammen lese HELE dette blogginnlegget her; http://karijaquesson.blogg.no/1376925560_fuck_perfect.html Så ro ned pulsen, nyt ditt eget liv! 4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1573 Skrevet 19. august 2013 FF avslører hvor lite hun vet om forskning. Hun skriver at "heldigvis er det ikke forsket på gravide og rsstylanebruk". Eeeeh, ja, nå er det ikke slik at de sprøyter gravide kvinner fulle av rstylane i forskningens navn...men det tror da altså FF, tilsynelatende.Anonymous poster hash: 0105d...32d Er vel heller du som avslører hvor lite du vet. Tror gjerne dette vil bli forsket på etter hvert avhengig av hvor mye det blir brukt. Anonymous poster hash: dc3ea...576
LilleSnupp Skrevet 19. august 2013 #1574 Skrevet 19. august 2013 Hun mener nok at det er bra ingen har funnet på å gjøre dette (altså gi gravide restylane for å se hva som skjer). Det er da ikke en så rar ting å si. Håper hun ikke tar det da, synes hun har store lepper på det siste bildet og det er ingen nærbilder siden hun var i Oslo.. men skal la tvilen komme henne til gode og satse på at hun er smart nok til å la være Neida.. hun har bare fått større lepper pga graviditeten (ref. link). 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1575 Skrevet 19. august 2013 Hun sier hun har sviktet seg selv fordi hun ikke har trent idag.....Sier ikke noe merAnonymous poster hash: 95d1e...e18 Og hvor sier hun det?Anonymous poster hash: f50ea...ad4
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1576 Skrevet 19. august 2013 Og hvor sier hun det?Anonymous poster hash: f50ea...ad4 Glem det, så det nye innlegget nå. Men hun sier jo og at det er helt greit at det blir sånn noen dager også. Men det syns du kanskje ikke var relevant å få med?Anonymous poster hash: f50ea...ad4 2
AnonymBruker Skrevet 19. august 2013 #1577 Skrevet 19. august 2013 Neida.. hun har bare fått større lepper pga graviditeten (ref. link). Nei.. Hun skrev at mange får det, ikke at hun har fått det. Herregud.. Anonymous poster hash: dc3ea...576 4
Djungelvrål Skrevet 19. august 2013 #1578 Skrevet 19. august 2013 Lurer på hva hun hadde gjort om han hadde rast opp i vekt nå pga vann i kroppen. Lagt på seg 15 kg. Da tror jeg bloggen hadde blitt lagt ned.............. 12
AnonymBruker Skrevet 20. august 2013 #1579 Skrevet 20. august 2013 Og hvor sier hun det?Anonymous poster hash: f50ea...ad4 "In the garden" innlegget! Anonymous poster hash: 95d1e...e18
Lunete Skrevet 20. august 2013 #1580 Skrevet 20. august 2013 "In the garden" innlegget! Anonymous poster hash: 95d1e...e18 Glem det, så det nye innlegget nå. Men hun sier jo og at det er helt greit at det blir sånn noen dager også. Men det syns du kanskje ikke var relevant å få med?Anonymous poster hash: f50ea...ad4
Fremhevede innlegg