Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg ville vært litt mer avholdende enn henne når det gjelder å kjøpe inn babyklær som er såpass kjønnsbestemte som hun har gått til innkjøp av. Etter som jeg har forstått så er det mer usikkert om jordmor har rett når hun sier at hun ser ei jente på ultralyden enn når hun sier hun ser en gutt.

Denne jordmoren hadde aldri tatt feil så det var ingen mulighet for det nei, svarte FF på spørsmål om dette i kommentarfeltet.

Anonymous poster hash: 9ea57...46f

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jordmoren er vel perfekt i likhet med alt annet i CBEs tilværelse.

• Liker 10
Skrevet

Det tviler jeg meget sterkt på, kun hvis hun har hatt meget få fødende.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

• Liker 2
Skrevet

Det spiller vel ikke så stor rolle for CBE som nok får det aller meste sponset.

Det er egentlig ikke bare klær jeg tenker på heller, hun lager jo babygym med rosa leker, og skal innrede babyrom. Jeg vet at jeg hadde syntes at det hadde vært litt surt.

Skrevet

Kan jo tenkes at det umulige skjer når barnet ankommer, nemlig at CBE og folkeopplysningsmannen hennes innser at det er viktigere ting i livet enn shopping og image.

• Liker 3
Skrevet

Ei jeg delte rom med på føden hadde fått vite av jordmor at hun ventet ei lita jente... alt var kjøpt inn i rosa og lilla, t.o.m barnevogna var rød. Navnet var bestemt allerede; jenta skulle hete Synne,

Til verden kom en kraftig plugg på 4.7kg som fikk navnet Sindre...

Man kan faktisk ikke stole 100% på kjønnet de ser på ultralyd. Jeg fikk antydet at det var en gutt jeg bar på, men jeg fikk jente. Heldigvis hadde jeg ikke gått bananas i blått og i type guttetøy.

• Liker 3
Skrevet

Selv om jeg er en av de mest kritiske til FF, og plusset mange negative innlegg om FF og hennes livsstil og kvalmende oppførsel, så må jeg si at hun faktisk ser bra ut på dette bildet:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/heise2.jpg

Bildet har vært linket før i denne tråden, og viser tydelig en babykul på magen. Hun ser ikke like mager ut som hun har gjort tidligere og ser sunnere ut i ansiktet (ikke så innhult i kinnene).

Håper som en annen sa at hun ser hvor mye penere hun er med litt mer kjøtt på bena. Hun er jo fortsatt slank!

(Men for å være litt kritisk på slutten, så synes jeg det er synd at hun ødelegger gleden over dette bildet ved å i neste innlegg skrive at hun må ha så sykt trange klær for at magen i det hele tatt skal vises bittelitt. For man ser jo at magen har blitt ganske "stor", og alle over 14år ser at hun har holdt inn magen litt ekstra på bildene de siste ukene. Hadde hun ikke holdt inn magen på disse bildene så hadde også magen vært ganske synlig.).

Skrevet (endret)

Reagerer litt på

(Men for å være litt kritisk på slutten, så synes jeg det er synd at hun ødelegger gleden over dette bildet ved å i neste innlegg skrive at hun må ha så sykt trange klær for at magen i det hele tatt skal vises bittelitt. For man ser jo at magen har blitt ganske "stor", og alle over 14år ser at hun har holdt inn magen litt ekstra på bildene de siste ukene. Hadde hun ikke holdt inn magen på disse bildene så hadde også magen vært ganske synlig.).

Jeg reagerer på det samme. Hvorfor presisere at den er liten og at hun må kle seg i noe 'virkelig tettsittende' for at den skal vises?

Endret av Bond
  • Liker 16
Skrevet

Med mannens uttalelser om anbefalt vektoppgang og at CBE er 'i rute' synes jeg faktisk utrolig synd på henne.

• Liker 16
Skrevet

Selvvalgt er velvalgt. La henne slite med kiloene når de kommer... Tro meg, de kommer :fnise:

Anonymous poster hash: bb20b...126

• Liker 5
Skrevet

Hun virker ihvertfall fornøyd med at magen vises, med det hun skriver i siste innlegget. Kjolen fra selskapet er tettsittende, bumpen vises godt og hun ser flott ut! Jeg aner meg enden på alle kommentarene nå. ;-)

Oj. Jeg glemte visst at fotoshoppingkunnskapen må på plass, først.. :-D ;-) *ikke vondt ment*

Anonymous poster hash: d022c...782

Skrevet

Reagerer litt på

Tusen takk for så mange fine kommentarer angående den lille magen på forrige innlegg, det er jo så gøy å kle seg slik at den synes skikkelig godt, men jeg synes det ofte kan være en utfordring i hverdagen ettersom det krever virkelig tettsitende tøy.

Jeg reagerer på det samme. Hvorfor presisere at den er liten og at hun må kle seg i noe 'virkelig tettsittende' for at den skal vises?

Åh, den har jeg ikke lest. Er sjeldent innom bloggen og i kveld skumleste jeg bare.

Da faller min tidligere kommentar på steingrunn!

Anonymous poster hash: d022c...782

• Liker 2
Skrevet

Men magen er da ikke spesielt liten? Syns den ser helt normal ut for en som er 6 mnd på vei.

• Liker 12
Skrevet

Men magen er da ikke spesielt liten? Syns den ser helt normal ut for en som er 6 mnd på vei.

Prøv å post dette i kommentarfeltet hennes. Vær forberedet på 'nei, det er bare kjolestoffet som faller slik' eller lignende.

• Liker 10
Skrevet (endret)

Jeg har gjort det ;)

Men seriøst, jeg har flere normalvektige venninner som ikke har hatt større mage ved 6 mnd enn FF har.

Endret av Sol79
  • Liker 2
Skrevet

Magen 11. august http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC01236.jpg

Magen 17. august http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/heise2.jpg

Utrolig hva den har vokst på 6 dager, og synes som Sol79 nevner at den ser helt normal ut for ei som akkurat er passert 6 måneders streken.

Anonymous poster hash: 83156...fc9

Hun er jo ikke 6 mnd en gang, mer 5,5. Termin er jo 1. Des :)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 1
Skrevet

Hun er jo ikke 6 mnd en gang, mer 5,5. Termin er jo 1. Des :)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Hun har hele september, oktober og november igjen - og nesten halve august, så ja, 5 1/2 mnd er nok mer korrekt.

Er hun den eneste som må telle bakover (ref. at hun har i lang tid skrevet at hun er 6 mnd på vei), eller er det normalt at gravide runder oppover?

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kommentaren min om at magen til Caroline ikke er liten til at hun er seks måneder på vei ble faktisk ikke godkjent. Det sier vel en hel del, gjør det ikke? Hun vil være minst mulig. Det er nesten så man håper at hun blir diger på slutten, for jeg har faktisk tynne bekjente som har hatt mage som kunne inneholde en babyelefant også jeg.

Syns også diskusjonen i kommentarfeltet på siste innlegget ang vektoppgang på gravide er litt festlig. I følge Lars Kristian som selvfølgelig har større kunnskaper om svangerskap enn mannen i gata pga nettstudiene sine så blir det gjort en totalvurdering om hvor mye man bør legge på seg under svangerskapet. Hvilke leger/jordmødre er det som driver med det egentlig? Det er jo sprøyt fra ende til annen.

Edit: Den er godkjent nå. Åpenbart så godkjenner de kommentarer der folk er kritiske til lavkarbo og ypper til diskusjon før andre. Hehe.

Endret av Sol79
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Kommentaren min om at magen til Caroline ikke er liten til at hun er seks måneder på vei ble faktisk ikke godkjent. Det sier vel en hel del, gjør det ikke? Hun vil være minst mulig. Det er nesten så man håper at hun blir diger på slutten, for jeg har faktisk tynne bekjente som har hatt mage som kunne inneholde en babyelefant også jeg.

Syns også diskusjonen i kommentarfeltet på siste innlegget ang vektoppgang på gravide er litt festlig. I følge Lars Kristian som selvfølgelig har større kunnskaper om svangerskap enn mannen i gata pga nettstudiene sine så blir det gjort en totalvurdering om hvor mye man bør legge på seg under svangerskapet. Hvilke leger/jordmødre er det som driver med det egentlig? Det er jo sprøyt fra ende til annen.

http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article491284.ece

Bare å google "anbefalt vektøkning i svangerskapet", det.

Her er en annen relevant link: http://nhi.no/forside/trening-hindrer-ugunstig-vektokning-i-svangerskapet-35638.html

Endret av Raven Emerald
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...