super-s Skrevet 15. august 2013 #1341 Skrevet 15. august 2013 Jeg ramler stadig innom disse fotballfruetrådene her inne, og jeg blir bare mer og mer fascinert. Jeg hater egentlig slike tråder, men allikevel blir jeg sittende og lese side etter side. De fleste av dere har tydeligvis mye i mot henne, men allikevel leser dere alle innleggene hun skriver, dere leser hele kommentarfeltet under alle innleggene, og dere zoomer til og med inn på alle bildene hennes og scanner etter feil ved utseendet hennes. Hvordan gidder dere egentlig? Hvis jeg ikke liker en blogger, holder jeg meg bare unna bloggen, og bruker tiden min på noe annet istedet. Jeg går ut i fra at de fleste av dere er voksne mennesker, men dere bruker tid og energi på å snakke dritt om henne her inne som om dere skulle vært 14 år. Dette må vel være den åttende tråden som er blitt opprettet om henne på kg, men det virker som at dere kunne holdt på i 100 år til, uten at jeg kan forstå at det overhodet er mulig å ha så mye å si om henne. Dere er i mot hennes suksess med bloggen, og hater at hun blir så mye sponset, uten at dere forstår at det er på grunn av dere at lesertallene hennes skyter til værs. Ikke bare får hun mange klikk for at alle dere bruker så mye tid på bloggen hennes, men i tillegg er vi mange andre som også klikker oss inn på bloggen på grunn av diskusjonene deres om henne her inne. Nei, dere fascinerer meg virkelig.Kan noen forklare meg hvorfor dere er så utrolig opptatt av henne? Føler dere dere bedre av å slenge dritt på nett? Jeg spør fordi jeg er oppriktig nysgjerrig på hva det er med henne som gjør at dere bruker så mye tid på bloggen hennes og på å diskutere hver minste detalje med henne og livet hun lever her! 17
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1342 Skrevet 15. august 2013 Sånne kommentarer blir litt teit da.. ja, de fleste menn sier at de liker kvinner med litt former, men jeg kjenner også noen som foretrekker tynne damer og synes det er fint. Andre igjen faller for personlighet og ansikt osv og bryr seg ikke om kroppen i det hele tatt. Gutter er forskjellige og har forskjellig smak, akkurat som vi jenter har:) Dessuten har hun jo allerede en mann og bryr seg vel ikke så mye om hvorvidt andre gutter synes hun er heit? Personlig bryr jeg meg mest om hva kjæresten min mener og aller mest om egen trivsel, forsøker ikke å bli tynn/tjukk basert på andre menns smak. Helt enig! Det finnes ikke en mal som alle må passe inn i, og hvorfor skal man endre kroppen sin etter hva menn synes? Noen er tykke, noen tynne, noen har former, andre ikke. Kroppsfasongen gir deg ikke verdi som menneske.Anonymous poster hash: 80b8e...ba3 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1343 Skrevet 15. august 2013 Jeg ville bare nevne det, mange menn googler etter runkemateriale og denne fruen er ikke en av de Så alt det strebet hun driver med kan hun egentlig bare kutte ut. Anonymous poster hash: cf5ef...056
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1344 Skrevet 15. august 2013 Jeg ville bare nevne det, mange menn googler etter runkemateriale og denne fruen er ikke en av de Så alt det strebet hun driver med kan hun egentlig bare kutte ut. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Det er ikke sikkert dette strebet hennes er for å bli runkemateriale heller Anonymous poster hash: e8705...ae5 20
Nebel86 Skrevet 15. august 2013 #1345 Skrevet 15. august 2013 (endret) Dere sitter og nistirrer på bilder om det er photoshoppet, og om det er antydning til skygge/bump, kritiserer henne for klærne hun velger, navnet dattera vil få, treningsvanene, interiøret hennes, jobben hennes, hvordan de vil bli som foreldre. Også tør dere å påstå at det er hun det er noe galt med?? Gå ut av dere selv et lite øyeblikk, ut av "Fotballfrue/Caroline" bobla. Gjør det og observer, og se hva dere selv har skrevet. Dette er ikke lenger underholdning en offentlig person må tåle, men det er rett frem skremmende å se hva voksne mennesker kan skrive om en annen person! Mobbing på et veldig høyt plan. Dere er intet bedre enn barne/ungdomsskolebarn som har mobilisert seg mot et stakkars offer som er lett og "riktig" å plukke på fordi h*n skiller seg ut (som i dette tilfelle har valgt å leve et liv som de fleste ikke kan identifisere seg med, og derfor kan "ta") Psykologisk sett så er det interessant å se hva som fører til mobbing, hvor lett det er å fraskrive alt ansvar akkurat slik som barn gjør i det h*n mobber: "Personen regelrett ba om det!" , eller var det slik at dere ikke mobber, men "diskuterer" en offentlig person? Blir rett og slett kvalm, og enda kvalmere over at moderatorer kan la dette dure og gå til tross for at anklagelsene blir bare verre og verre! Er ingen fan av verken Fotballfrue eller mannen hennes, men det finnes da grenser på å si sin konstruktive mening og det å regelrett være ondskapsfulle. Ethvert menneske kan leve slik han/hun ønsker, det er en av fordelene ved å være fri og uavhengig, også om det mennesket har andre meninger, eller har en livsstil andre er uenig med. Endret 15. august 2013 av Nebel86 26
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1346 Skrevet 15. august 2013 (endret) Hvordan kan du vite alderen på brukerene her? Hva om det er elskerfansen til fruen som tømmer seg her inne i frustrasjon over den overlykkelige rosabobla hun lever i, noe meget uekte er det over det hele. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Endret 15. august 2013 av Bond 3
Ellevill Skrevet 15. august 2013 #1347 Skrevet 15. august 2013 Jeg har spurt menn i min vennekrets om de leser bloggen hennes.....hehe. Hvem er hun, svarte de da. Så googlet jeg et bilde og viste. Spurte om hun var en babe og en dame de ville date. Men nei, hun var for skrapa tynn, mente de. Menn over 25 altså. Men hun hadde søtt ansikt, ikke noe mer. Så menn vil ha jenter med litt former, og ikke skrapa tynne slik Fruen er, likevel så slanker vi jenter oss hele livet og er aldri fornøyd, enda menn faktisk er fornøyd med oss slik vi er. Bortsett fra L.K da, han må elske slike supertynne jenter uten noe former på. Så det var godt og høre. hun er ingen babe som menn googler etter, det er jenter fra 12 år som har henne som forbilde for å bli tynnest mulig og lik henne.Anonymous poster hash: cf5ef...056 Herregud...! Er dette noe du bruker tid på? Markedsundersøkelse i vennekretsen vedr. babe-faktoren til CBE? Det hele er jo bare trist og meningsløst! Jeg blir både provosert og lei meg av dere som hakker på ALT, samtidig som dere selv viser en utrolig avslørende side av dere selv. Ser dere ikke hvor stakkarslig det er? 19
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1348 Skrevet 15. august 2013 Dere sitter og nistirrer på bilder om det er photoshoppet, og om det er antydning til skygge/bump, kritiserer henne for klærne hun velger, navnet dattera vil få, treningsvanene, interiøret hennes, jobben hennes, hvordan de vil bli som foreldre. Også tør dere å påstå at det er hun det er noe galt med?? Gå ut av dere selv et lite øyeblikk, ut av "Fotballfrue/Caroline" bobla. Gjør det og observer, og se hva dere selv har skrevet. Dette er ikke lenger underholdning en offentlig person må tåle, men det er rett frem skremmende å se hva voksne mennesker kan skrive om en annen person! Mobbing på et veldig høyt plan. Dere er intet bedre enn barne/ungdomsskolebarn som har mobilisert seg mot et stakkars offer som er lett og "riktig" å plukke på fordi h*n skiller seg ut (som i dette tilfelle har valgt å leve et liv som de fleste ikke kan identifisere seg med, og derfor kan "ta") Psykologisk sett så er det interessant å se hva som fører til mobbing, hvor lett det er å fraskrive alt ansvar akkurat slik som barn gjør i det h*n mobber: "Personen regelrett ba om det!" , eller var det slik at dere ikke mobber, men "diskuterer" en offentlig person? Blir rett og slett kvalm, og enda kvalmere over at moderatorer kan la dette dure og gå til tross for at anklagelsene blir bare verre og verre! Er ingen fan av verken Fotballfrue eller mannen hennes, men det finnes da grenser på å si sin konstruktive mening og det å regelrett være ondskapsfulle. Ethvert menneske kan leve slik han/hun ønsker, det er en av fordelene ved å være fri og uavhengig, også om det mennesket har andre meninger, eller har en livsstil andre er uenig med. Støtter den Anonymous poster hash: 7102d...83e 9
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1349 Skrevet 15. august 2013 Herregud...! Er dette noe du bruker tid på? Markedsundersøkelse i vennekretsen vedr. babe-faktoren til CBE? Det hele er jo bare trist og meningsløst! Jeg blir både provosert og lei meg av dere som hakker på ALT, samtidig som dere selv viser en utrolig avslørende side av dere selv. Ser dere ikke hvor stakkarslig det er? Tror du ikke menn snakker om damer eller?? Og fotballfruen er da nevnt både i vg og dagbladet, så at hun blir snakket om hjemme i et hus er da vel ikke unormalt??Menn synes glamourmodeller er finere enn catwalk modeller, det har da mange stått frem og ment. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1350 Skrevet 15. august 2013 Tror du ikke menn snakker om damer eller?? Og fotballfruen er da nevnt både i vg og dagbladet, så at hun blir snakket om hjemme i et hus er da vel ikke unormalt??Menn synes glamourmodeller er finere enn catwalk modeller, det har da mange stått frem og ment. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Hvorfor blir du så sur? Tåler du ikke konstruktiv kritikk, eller?Anonymous poster hash: 9095f...372 7
Ellevill Skrevet 15. august 2013 #1351 Skrevet 15. august 2013 Tror du ikke menn snakker om damer eller?? Og fotballfruen er da nevnt både i vg og dagbladet, så at hun blir snakket om hjemme i et hus er da vel ikke unormalt??Menn synes glamourmodeller er finere enn catwalk modeller, det har da mange stått frem og ment.Anonymous poster hash: cf5ef...056 Ja, menn snakker om damer. Damer snakker om menn. Det er ikke det som er poenget. 6
Hjarte Skrevet 15. august 2013 #1352 Skrevet 15. august 2013 Jeg ville bare nevne det, mange menn googler etter runkemateriale og denne fruen er ikke en av de Så alt det strebet hun driver med kan hun egentlig bare kutte ut. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Hvor står det at hun streber etter å være runkemateriale? 4
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1353 Skrevet 15. august 2013 Hvor står det at hun streber etter å være runkemateriale? Me de bildene hun legger ut, puppene trykka opp i halsen og sløret blikk på mange av dem. Nei, jeg tåler da kritikk jeg, men har lov å svare når noen svarer meg småfrekt. Anonymous poster hash: cf5ef...056 4
Gjest Bond Skrevet 15. august 2013 #1354 Skrevet 15. august 2013 Tråden ryddet for personhets, spekulasjoner og diverse andre regelbrudd, samt svar til innlegg som har blitt slettet. Tråden vil også bli moderert strengere framover. Minner på at: - det er ikke greit å copy-paste innhold fra fotballfrue-bloggen, hverken fra innleggene hennes eller kommentarfeltet. Innlegg som skrives her må ha egenverdi, å kopiere over innhold kun for å latterliggjøre dette her vil bli slettet. Om dere vil diskutere et spesifikk innlegg får dere linke til innlegget. - det er ikke lov å kopiere over bilder fra FF bloggen for å laste disse opp som vedlegg her. Dette er brudd på kopirett og slike innlegg vil bli slettet tvert. - det er heller ikke lov å bruke img-tags på bilder som man ikke har kopirett på, inkludert bilder fra FF bloggen. Alle slike img-tags vil bli slettet. - innhold og innlegg som kun har formål å drive med hets og latterliggjøring av FF eller ektemann vil bli slettet som personhets. Dere kan gjerne diskutere kritisk, men latterliggjøring er ikke det samme som kritisk debatt, heller ikke når man selv stempler hets som "påpeking av kritikkverdige aspekter ved bloggen". Hets vil bli slettet. - det er kun ok å diskutere det som framstilles på bloggen, alle videre spekulasjoner vil bli slettet. - jeg kommer til å følge opp hvert eneste regelbrudd og kommer også til å sjekke hvem som står bak alle anonyme innlegg som bryter med reglene. Finner jeg navn som kommer opp flere ganger følges dette opp med formelle advarsel til disse brukere. Denne ryddemeldingen kan altså anses som en hyggelig påminnelse til alle som skriver i denne tråden. Det blir ingen flere hyggelige påminnelser, så videre gjentatte regelbrudd følges opp med advarsler. Fra nå framover skal altså denne debatten holdes saklig. Alle kommentarer eller spørsmål tas kun på Ris og Ros eller på PM, og det blir slettet som avsporing fra denne tråden. Hilsen, Bond, adm
Gjest Bond Skrevet 15. august 2013 #1355 Skrevet 15. august 2013 Tråden ryddet for kommentarer ang. moderering - bruk Ris og Ros eller PM. Bond, adm
Gjest Bond Skrevet 15. august 2013 #1356 Skrevet 15. august 2013 Tråden ryddet for spekulasjoner. Bond, adm
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1357 Skrevet 16. august 2013 Det er en annen side, men den der gi-ikke-bloggen-klikk-for-da-tjener-hun-penger skjønner jeg ikke. Hun har vel like stor rett til å tjene penger på jobben sin som alle oss andre vel...? Anonymous poster hash: 7102d...83e 2
Jordbæra Skrevet 16. august 2013 #1358 Skrevet 16. august 2013 Godt at noen begynner å ta fotballfrua i forsvar her! Liker virkelig ikke hva jeg leser om henne her! Dere er bare ute etter noen å hakke på! Hvordan kan dere leve med dere selv? Er det slik dere snakker om alle rundt dere som skiller seg ut? Huff. Får helt vondt av hvordan folk kan oppføre seg! Caroline er ei sterk dame med flott kropp! 5
Gjest Bond Skrevet 16. august 2013 #1359 Skrevet 16. august 2013 Tråden ryddet for avsporinger. Bond, adm
AnonymBruker Skrevet 16. august 2013 #1360 Skrevet 16. august 2013 http://m.fotballfrue.no/2013/08/16/nelly-com-40-prosent-pa-et-helt-antrekk/ Ingen skrivefeil i dagens innlegg, såvidt jeg kan se. Anonymous poster hash: ac2af...cd8
Fremhevede innlegg