AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1321 Del Skrevet 15. august 2013 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Lurer litt på hva hun vil ha frem med bilder som dette:http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC04423.jpgAnonymous poster hash: ac2af...cd8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1322 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Det som slo meg når jeg så filmen fra Frankrike, er at hun er slettes ikke noen skjønnhet.. Gjennomsnittlig, norsk jente, men ikke noe særlig pen... Anonymous poster hash: dbddb...574 Jeg har spurt menn i min vennekrets om de leser bloggen hennes.....hehe. Hvem er hun, svarte de da. Så googlet jeg et bilde og viste. Spurte om hun var en babe og en dame de ville date. Men nei, hun var for skrapa tynn, mente de. Menn over 25 altså. Men hun hadde søtt ansikt, ikke noe mer. Så menn vil ha jenter med litt former, og ikke skrapa tynne slik Fruen er, likevel så slanker vi jenter oss hele livet og er aldri fornøyd, enda menn faktisk er fornøyd med oss slik vi er. Bortsett fra L.K da, han må elske slike supertynne jenter uten noe former på. Så det var godt og høre. hun er ingen babe som menn googler etter, det er jenter fra 12 år som har henne som forbilde for å bli tynnest mulig og lik henne. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Ja, det er enda godt dere tar dere tid til å dele disse innsiktsfulle observasjonene med resten av verden. Anonymous poster hash: 9095f...372 Anonymous poster hash: 9095f...372 Endret 15. august 2013 av Bond 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 15. august 2013 #1323 Del Skrevet 15. august 2013 Imponerende hvor spretne pupper hun får i sportsbh! Mine blir alltid paddeflate når jeg skal trene og tar på sportsbh, ikke mye kløft og push-up å se til meg iallefall...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1324 Del Skrevet 15. august 2013 Andre enn meg som legger merke til foten hennes på siste innlegget? Anonymous poster hash: 6fe81...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1325 Del Skrevet 15. august 2013 Andre enn meg som legger merke til foten hennes på siste innlegget? Anonymous poster hash: 6fe81...a91 Ja... Hva med den?Anonymous poster hash: e2db1...3e8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jens Skrevet 15. august 2013 #1326 Del Skrevet 15. august 2013 Andre enn meg som legger merke til foten hennes på siste innlegget?Anonymous poster hash: 6fe81...a91 Nå er jeg spent!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. august 2013 #1327 Del Skrevet 15. august 2013 Morsomt hvordan puppene har krympet noe ekstremt fra gårsdagens innøegg til i dag....... Tror densports-BH'en gjør susen ja;)Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Det er ikke sportsbh, det er super eller wonderbra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. august 2013 #1328 Del Skrevet 15. august 2013 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Lurer litt på hva hun vil ha frem med bilder som dette:http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC04423.jpgAnonymous poster hash: ac2af...cd8 At hun er usynlig gravid? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 15. august 2013 #1329 Del Skrevet 15. august 2013 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1330 Del Skrevet 15. august 2013 Kan ikke si jeg synes hun har så fine trekk i ansiktet, hvis man tar bort alt det falske rundt som håret, øyenvippene og bryna, er hun ganske så ordinær utseendemessig. Men kroppen, den er virkelig alt annet enn ordinær!Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1331 Del Skrevet 15. august 2013 Nå er jeg spent!!! Den er tydelig redigert. Zoom inn på leggen hennes på bilde nr 3Anonymous poster hash: 74f94...41a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 15. august 2013 #1332 Del Skrevet 15. august 2013 Kan ikke si jeg synes hun har så fine trekk i ansiktet, hvis man tar bort alt det falske rundt som håret, øyenvippene og bryna, er hun ganske så ordinær utseendemessig.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Jeg tror du hadde blitt ganske lei deg om du så at folk hadde kommentert negativt om trekkene i ansiktet ditt Vi er alle født forskjellige, og uthenging av ting hun ikke kan hjelpe for er ukult. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1333 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg tror du hadde blitt ganske lei deg om du så at folk hadde kommentert negativt om trekkene i ansiktet ditt Vi er alle født forskjellige, og uthenging av ting hun ikke kan hjelpe for er ukult. Hadde ikke blitt lei meg, for det viktigste er at jeg liker mine egne trekk, og det gjør jeg. Hun hater sine trekk og gjør alt for å skjule de. Selvtillit kommer innenfra, og ingenting folk kan si til meg som kan få meg til å endre på at jeg liker mitt ansikt Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guadaloupe Skrevet 15. august 2013 #1334 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg lurer på hvorfor FF trenger anti-shake tights? Er vel ikke akkurat så mye som disser der for å si det sånn. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1335 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, virkelig tydelig Anonymous poster hash: 4e46a...62c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 15. august 2013 #1336 Del Skrevet 15. august 2013 Hadde ikke blitt lei meg, for det viktigste er at jeg liker mine egne trekk, og det gjør jeg. Hun hater sine trekk og gjør alt for å skjule de. Selvtillit kommer innenfra, og ingenting folk kan si til meg som kan få meg til å endre på at jeg liker mitt ansikt Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Når noen rakker ned på en ofte nok, så begynner man som oftest å tro på det selv etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SoftKitty Skrevet 15. august 2013 #1337 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg har spurt menn i min vennekrets om de leser bloggen hennes.....hehe. Hvem er hun, svarte de da. Så googlet jeg et bilde og viste. Spurte om hun var en babe og en dame de ville date. Men nei, hun var for skrapa tynn, mente de. Menn over 25 altså. Men hun hadde søtt ansikt, ikke noe mer. Så menn vil ha jenter med litt former, og ikke skrapa tynne slik Fruen er, likevel så slanker vi jenter oss hele livet og er aldri fornøyd, enda menn faktisk er fornøyd med oss slik vi er. Bortsett fra L.K da, han må elske slike supertynne jenter uten noe former på. Så det var godt og høre. hun er ingen babe som menn googler etter, det er jenter fra 12 år som har henne som forbilde for å bli tynnest mulig og lik henne. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Sånne kommentarer blir litt teit da.. ja, de fleste menn sier at de liker kvinner med litt former, men jeg kjenner også noen som foretrekker tynne damer og synes det er fint. Andre igjen faller for personlighet og ansikt osv og bryr seg ikke om kroppen i det hele tatt. Gutter er forskjellige og har forskjellig smak, akkurat som vi jenter har:) Dessuten har hun jo allerede en mann og bryr seg vel ikke så mye om hvorvidt andre gutter synes hun er heit? Personlig bryr jeg meg mest om hva kjæresten min mener og aller mest om egen trivsel, forsøker ikke å bli tynn/tjukk basert på andre menns smak. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1338 Del Skrevet 15. august 2013 Når noen rakker ned på en ofte nok, så begynner man som oftest å tro på det selv etterhvert Ikke hvis man har en sterk psyke Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloè Skrevet 15. august 2013 #1339 Del Skrevet 15. august 2013 Ikke hvis man har en sterk psyke Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Så alle som tar det til seg er svake mennesker? Alle har en grense,noen har det selvfølgelig bedre med seg selv enn andre, men alle har følelser og kan knekke. Når man setter seg selv i den situasjonen FF er i derimot , så bør man nok tåle hakket mer enn de aller fleste, da man vet at man får både negative og positive kommentarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2013 #1340 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, virkelig tydelig Anonymous poster hash: 4e46a...62c Jeg så det med en gang, for folk som er vant til å redigere og å legge merke til slikt, er det faktisk ganske tydelig. Leggen har en merkelig form.Anonymous poster hash: 74f94...41a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg