Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Seterrømme.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

åh ja, da forstår jeg. hun skrev feil!

Anonymous poster hash: d70e5...67a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På den videoen fra Frankrike så synes jeg hun ser rundere ut over magen enn hva hun gjør på bildene hun legger ut på bloggen......

Og; hun ser mye sunnere ut.

Anonymous poster hash: f8b9b...201
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juvelia

Det er pga det ikke er mulig å redigere videoer.

På den videoen fra Frankrike så synes jeg hun ser rundere ut over magen enn hva hun gjør på bildene hun legger ut på bloggen......

Og; hun ser mye sunnere ut.

Anonymous poster hash: f8b9b...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kritikere av Fotballfrue.

Det er mange grunner til hvorfor FF er et dårlig forbilde, fremmer dårlige idealer osv. Vi som har hengt her vet dette, så jeg skal ikke utdype meg mer. Av nevnte grunner kan jeg vel trygt si at vi ikke vil gi mer klikk på bloggen hennes. Flere klikk = flere reklamekroner. Enig?

Hvilke inntekter får FF av bloggen?

Inntektene kan deles inn i CPM, CPC, og CPS:

• CPM (cost per mille/ kostnad per tusen visninger). Hesteskoen rundt bloggen, Side2 artikkelboks, diverse reklameinnlegg for Coverbrands, Sunspa, og mange, mange andre aktører. Jo høyere lesertall FF har, dess høyere kan hun sette kostnaden for disse reklamene.

• CPC og CPS (cost per click; cost per sale). Nesten utelukkende fruens såkalte adlinks. Disse lenkene er direkte koblet til et partnerprogram som gir FF en prosentandel av et salg dersom leseren trykker på lenken. Her er det flere som misforstår litt: Hun får ikke bare provisjon når brukeren foretar et kjøp, men har du trykket på lenket, så er du fanget. Det registreres en cookie (informasjonkapsel) på nettleseren din, som kan vare alt fra 30-60 dager. Om du følger fruens lenke til Nelly.com, lukker nettleseren, slår av dataen, og vender tilbake til Nelly 2 uker senere for å kjøpe noe, så VIL fotballfruen tjene en solid 10% på kjøpet ditt. Eks.: 400,-/kjøp * 1000 lesere * 10% = 40 000,-!!! Ser dere nå hvordan FF tjener seg rik på sine trofaste lesere? Du kan unngå å hjelpe FF ved å gå på dine nettleserinnstillinger og slette dine cookies. Eller slett i det minste cookies for zanox.com og tradedoubler.com - disse nettverkene går om igjen i fruens lenker.

Etter helgens bildefiasko, har bloggens lesertall økt betraktelig (se bilde) - og det på en søndag. En vanlig trend er at lesertallet daler mot helgen for så å ta seg opp i hverdagene. Dette gjelder forsåvidt de fleste bloggene og ikke utelukkende FF. Det er vi som har bidratt til dette, ingen tvil.

V0xWMzZB.jpeg

Så for all del, om det er noe man ønsker å diskutere, det være seg bilder, innlegg, eller kommentarer, ta en screenshot/skjermbilde eller last ned bildet til din maskin og last opp via en bildetjeneste som bildr.no. Sett inn bildet fra bildr.no, ikke fra fruens domene. Alle klikk på fotballfrue.no registreres som gyldig visning, og vi har nå lært at flere visninger = flere kroner. Altså, lenker og bilder fra egen data eller bildetjenester er OK, men ikke link direkte til fruens blogg.

Ja, fotballfrue og fotballfruemannen, jeg har ingen liv. Jeg er skikkelig ulykkelig, feit, sjalu, bitter, stygg, dum, og mislykket. Shoot me.

Anonymous poster hash: 5dfbf...330
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kritikere av Fotballfrue.

Det er mange grunner til hvorfor FF er et dårlig forbilde, fremmer dårlige idealer osv. Vi som har hengt her vet dette, så jeg skal ikke utdype meg mer. Av nevnte grunner kan jeg vel trygt si at vi ikke vil gi mer klikk på bloggen hennes. Flere klikk = flere reklamekroner. Enig?

Glemte jo å oppfordre til å sette in bilde av alt som dere vil ta opp, så kan alle andre heller se her enn å trykke oss inn på bloggen hele tiden. Vær snill og del med dine likesinnede!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skjønner ikke helt sammenbindingen med at hun er et dårlig forbilde og at man skal hindre henne i å tjene penger. Virkelig!

Så.. kan noen gi meg sine synspunkter på hvorfor?

For jeg benytter meg ikke av annonsene hennes, adlinksene eller noe. Hesteskoen finner man nesten på hvilken som helst blogg man åpner, så samma det liksom.

Gjør det noe om hun tjener penger på hesteskoen?

Ja, å lure unge lettlurte til å kjøpe vi adlinks som f.eks babyfoot-historien er noe helt annet.

Så er det å få henne til å bli mer redelig du vil eller å ta fra henne inntektsgrunnlaget?

Endret av LilleSnupp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slo meg når jeg så filmen fra Frankrike, er at hun er slettes ikke noen skjønnhet.. Gjennomsnittlig, norsk jente, men ikke noe særlig pen...

Anonymous poster hash: dbddb...574
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke helt sammenbindingen med at hun er et dårlig forbilde og at man skal hindre henne i å tjene penger. Virkelig!

Så.. kan noen gi meg sine synspunkter på hvorfor?

For jeg benytter meg ikke av annonsene hennes, adlinksene eller noe. Hesteskoen finner man nesten på hvilken som helst blogg man åpner, så samma det liksom.

Gjør det noe om hun tjener penger på hesteskoen?

Ja, å lure unge lettlurte til å kjøpe vi adlinks som f.eks babyfoot-historien er noe helt annet.

Så er det å få henne til å bli mer redelig du vil eller å ta fra henne inntektsgrunnlaget?

Jeg vil tro om hvis FF blir 100% redelig, så kommer lesertallene hennes å falle radikalt, ergo mindre inntekt.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil tro om hvis FF blir 100% redelig, så kommer lesertallene hennes å falle radikalt, ergo mindre inntekt.

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

Det er en annen side, men den der gi-ikke-bloggen-klikk-for-da-tjener-hun-penger skjønner jeg ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på videoen fra frankrike, men la ikke merke til de private snuttene som ble nevnt både her og på kommentarfeltet. Er de borte eller jeg som er blind?

Anonymous poster hash: bdf9e...b76

Hva mener du? Privat snutt? Filmen?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk vel i dass som alle Trine Grungs prosjekter..hun er en typisk starter helt uten gjennomføringsevne etter hva jeg har observert på nett. Skjønner at hun har lurt med seg noen av fjortisbloggerne, men skjønner ikke helt at kong Halvor, Caroline, Rachel Nordtømme osv har blitt med på hennes prosjekter.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• CPC og CPS (cost per click; cost per sale). Nesten utelukkende fruens såkalte adlinks. Disse lenkene er direkte koblet til et partnerprogram som gir FF en prosentandel av et salg dersom leseren trykker på lenken. Her er det flere som misforstår litt: Hun får ikke bare provisjon når brukeren foretar et kjøp, men har du trykket på lenket, så er du fanget. Det registreres en cookie (informasjonkapsel) på nettleseren din, som kan vare alt fra 30-60 dager. Om du følger fruens lenke til Nelly.com, lukker nettleseren, slår av dataen, og vender tilbake til Nelly 2 uker senere for å kjøpe noe, så VIL fotballfruen tjene en solid 10% på kjøpet ditt. Eks.: 400,-/kjøp * 1000 lesere * 10% = 40 000,-!!! Ser dere nå hvordan FF tjener seg rik på sine trofaste lesere? Du kan unngå å hjelpe FF ved å gå på dine nettleserinnstillinger og slette dine cookies. Eller slett i det minste cookies for zanox.com og tradedoubler.com - disse nettverkene går om igjen i fruens lenker.

Interessant. Men hva om jeg er inne på ti-tolv forskjellige blogger og ser på ting via adlinks? Hvem får prosenter hvis jeg kjøper noe to uker senere? Jeg bare lurer altså...

Leser ikke bloggen til FF. Har sluttet med det for lenge siden, men det er jo veldig mange andre som også har adlinks.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle adlinks går via samme program, så blir informasjonskapselen til den første lenken du trykker lagret i nettleseren din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis alle adlinks går via samme program, så blir informasjonskapselen til den første lenken du trykker lagret i nettleseren din.

Ok, takk for svaret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nå har det vært kjedelig de siste dagene, kjenner jeg trenger en ny flause å le av. Får håpe LK poster i bloggen sin snart eller noe. :)

Anonymous poster hash: ac2af...cd8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har spurt menn i min vennekrets om de leser bloggen hennes.....hehe. Hvem er hun, svarte de da. Så googlet jeg et bilde og viste. Spurte om hun var en babe og en dame de ville date. Men nei, hun var for skrapa tynn, mente de. Menn over 25 altså. Men hun hadde søtt ansikt, ikke noe mer. Så menn vil ha jenter med litt former, og ikke skrapa tynne slik Fruen er, likevel så slanker vi jenter oss hele livet og er aldri fornøyd, enda menn faktisk er fornøyd med oss slik vi er. Bortsett fra L.K da, han må elske slike supertynne jenter uten noe former på. Så det var godt og høre. hun er ingen babe som menn googler etter, det er jenter fra 12 år som har henne som forbilde for å bli tynnest mulig og lik henne.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt hvordan puppene har krympet noe ekstremt fra gårsdagens innøegg til i dag....... Tror densports-BH'en gjør susen ja;)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...