Gå til innhold

Fotballfrue

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hun skriver bl.a.:

Skjønner ikke vitsen med hold-in og push-up for rumpa og puppene (!) på treningstøy! :overrasket:

Man skal da for faen meg trene, ikke være til pynt!

Herlighet så dumt, og attpåtil når man er gravid! Jeg blir bare oppgitt!

Jeg driter i hvordan jeg ser ut når jeg trener, bare sports-BH'en holder puppene på plass. Kunne aldri falle meg inn å 'vise kløft' på treningssenteret mitt. :hoho:

Hjelpes.

leif.

For all del syns jeg det ikke er så altfor ille at det finnes anti-shake treningstøy på markedet. Er mange der ute som ikke er komfortable med å løpe/trene hvis de opplever at mye "disser". I dagens "perfekt kropp"- samfunn er det ikke alle som liker å vise seg frem på treningssenteret.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må være smått irriterende å være i vennekretsen til denne jenta? Alt skal jo dokumenteres, og det skal se så pent og perfekt ut som det lar seg gjøre. Tenk hvor mye tid som går med på å rigge til og dandere.

Det er liksom ikke nok å bare ta et bilde. Neida, håret må ligge pent, må skjønne. Og rosene i vasen i bakgrunnen begynner å bli noen dager gamle, de må erstattes med noen nye friske før bilde kan taes. :fnise:

Anonymous poster hash: f8b2b...d70
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Må være smått irriterende å være i vennekretsen til denne jenta? Alt skal jo dokumenteres, og det skal se så pent og perfekt ut som det lar seg gjøre. Tenk hvor mye tid som går med på å rigge til og dandere.

Det er liksom ikke nok å bare ta et bilde. Neida, håret må ligge pent, må skjønne. Og rosene i vasen i bakgrunnen begynner å bli noen dager gamle, de må erstattes med noen nye friske før bilde kan taes. :fnise:

Anonymous poster hash: f8b2b...d70

Men det er jo jobben hennes. Jeg forstår godt at hun ønsker at alt skal se perfekt ut på bildene. Det er jo nettopp de alltid perfekte bildene som er hennes varemerke. Jeg tviler på at hun hadde hatt så mange lesere om hun satt uflidd, pjusket, i gamle krøllete klær, håret i kaos og mascara-sverte nedover kinnene ..

Jeg tror nok at hun er flink til å ta seg fri innimellom og ikke tenke på bilder alltid når hun er ute med venninner eller hjemme trøtt og uopplagt.

Hun kjører stilen sin til tross for masse kritikk og til tross for graviditet .. synes det er litt stilig, jeg :laugh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man ser hun har dratt ansiktet litt vel mye på det nyeste bildet. Hele stolpen/veggen bak henne er bulkete jo! Og hun som ikke kan noe om redigering. Merker jeg blir litt små forbanna. Ikke fordi hun redigerer i utgangspunktet, men fordi hun fornekter alt hun blir konfrontert med. Selvom man ser TYDELIG at det ER REDIGERT.

Og ja, jeg er også skikkelig misunnelig, feit og jævlig.

Anonymous poster hash: 063f0...be9
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså dama kan jo ikke redigere, det er jo derfor det er så synlig.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man ser hun har dratt ansiktet litt vel mye på det nyeste bildet. Hele stolpen/veggen bak henne er bulkete jo! Og hun som ikke kan noe om redigering. Merker jeg blir litt små forbanna. Ikke fordi hun redigerer i utgangspunktet, men fordi hun fornekter alt hun blir konfrontert med. Selvom man ser TYDELIG at det ER REDIGERT.

At veggen bak henne er bulkete er kanskje ikke så rart da det er pipa. Det er jo malt mur. Er gjerne litt ujevnt underlag det gitt. Når du sitter der og gransker bildet for å se om det er redigert burde du jo iallefall ha oppdaget det?

Anonymous poster hash: f50ea...ad4

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At veggen bak henne er bulkete er kanskje ikke så rart da det er pipa. Det er jo malt mur. Er gjerne litt ujevnt underlag det gitt. Når du sitter der og gransker bildet for å se om det er redigert burde du jo iallefall ha oppdaget det?

Anonymous poster hash: f50ea...ad4

Men så er den samme bulken i døra også, så hun har nok rett her

Anonymous poster hash: 19be2...6b6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det at det ser ut som muren er dratt inn mot hofta, du mener?

Kan være skygge og, men er en tydelig fargeforandring der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men så er den samme bulken i døra også, så hun har nok rett her

.. og ja, speilene i døra har også en liten bump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere mener Caroline må ha et lite spennende og givende liv, men herregud. Dere sitter her og glor på bildene hennes dagen lang for å finne et minste lille tegn på retusjering. Har dere ikke en jobb eller noe annent "spennende" å gjøre?

Anonymous poster hash: 82cfa...d6c
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke altfor mye imot Fotballfrue. Jeg leser ikke bloggen hennes fast men har tittet innom en gang iblant. Jeg deler ikke hennes smak for hverken interiør eller klær (mye upersonlig og billig dritt) men synes hun er ganske flink med sunne oppskrifter.

Hun er ekstremt selvdisiplinert, det skal hun ha. Jeg tror det er årsaken til at mange ikke tåler henne - folk liker ikke perfeksjonister.

Hvis man har noe imot disse bloggerne er det ikke vanskeligere enn å la være å lese. Jeg tror mange kvinner, spesielt mødre, er ganske hårsåre når det kommer til hva andre kvinner velger. I dagens Norge er det fy-fy å ha feminine interesser som matlaging, interiør, klær, holde seg i form osv. Vi skal så langt vekk fra en tradisjonell kvinnemodell som mulig og alle kvinner skal inn i mannsdominerte yrker for å "gjøre noe viktig med livet". Det er faktisk ikke noe galt i å være mer tradisjonell hvis man har interesse for det (og økonomi til det).

Å ta profesjonelle bilder hver gang jeg lakkerer neglene eller går tur med hunden er ikke noe for meg. Men andre er fri til å gjøre det. Jeg pleier ikke lese Fotballfrue først og fremst fordi jeg liker andre blogger bedre, jeg har ikke noe behov for å "ta avstand" fra det.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere mener Caroline må ha et lite spennende og givende liv, men herregud. Dere sitter her og glor på bildene hennes dagen lang for å finne et minste lille tegn på retusjering. Har dere ikke en jobb eller noe annent "spennende" å gjøre?

Anonymous poster hash: 82cfa...d6c

Trenger ikke å sitte dagen lang for å finne feil på bildene hennes altså. De vises ganske godt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er ekstremt selvdisiplinert, det skal hun ha. Jeg tror det er årsaken til at mange ikke tåler henne - folk liker ikke perfeksjonister.

Uten at jeg skal vi'e meg, så tror jeg ikke grunnen er fordi hun er perfeksjonist, for det oppfatter i alle fall ikke jeg henne som. Hun ønsker å fremstå som det ja, men det trenger ikke bety at man er det.

Så blir litt enkelt å si at mange ikke tåler henne fordi hun er perfeksjonist..

Er nok mange andre grunner til at man er kritisk til henne, som du også vil kunne se om du leser i tråden/e.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva betyr "sterrømme"? ser hun skrev man må servere onsdagsretten hennes med en klatt "sterrømme"....

Anonymous poster hash: d70e5...67a
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Conradine

Uten at jeg skal vi'e meg, så tror jeg ikke grunnen er fordi hun er perfeksjonist, for det oppfatter i alle fall ikke jeg henne som. Hun ønsker å fremstå som det ja, men det trenger ikke bety at man er det.

Så blir litt enkelt å si at mange ikke tåler henne fordi hun er perfeksjonist..

Er nok mange andre grunner til at man er kritisk til henne, som du også vil kunne se om du leser i tråden/e.

Jo, hun er perfeksjonist - det lyser lang vei og det ser man på hvor nøye hun er med bildene sine.

Ingenting er overlatt til tilfeldighetene, alt er nøye planlagt. Hun løsner nok litt mer på snippen når hun kun er den private Caroline.

Ved å se på alt arbeidet hun legger ned i bildene sine så forstår jeg godt at hun kan ha travle dager. Det er ikke bare å "knipse noen bilder" der i gården.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

To ting jeg stusser på

Par dager etter retusjeringsfadesen hennes, legger hun ut en ny photoshopblunder. En såpass til perfeksjonist (noe hun har beskrevet seg selv som), burde vel ha kontrollert hver en pixel etter en slik bommert.

Så til han derre ektemannen hennes.

Han støtter jo selvfølgelig kona si i tykt og tynt. Men er det virkelig så normalt med retusjering i denne familien at han ikke bryr seg? Jeg har sagt det før, om mannen min hadde funnet bilder som jeg kronisk hadde retusjert, så hadde han virkelig stussa over meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jo, hun er perfeksjonist - det lyser lang vei og det ser man på hvor nøye hun er med bildene sine.

Ingenting er overlatt til tilfeldighetene, alt er nøye planlagt. Hun løsner nok litt mer på snippen når hun kun er den private Caroline.

Ved å se på alt arbeidet hun legger ned i bildene sine så forstår jeg godt at hun kan ha travle dager. Det er ikke bare å "knipse noen bilder" der i gården.

Det er likevel en del ting som skurrer for meg med å definere henne som perfeksjonist. Selv om perfeksjonist betyr å strebe etter det fullkomne, så er det et stykke fra å strebe etter det fullkomne og å faktisk oppnå det. Som som eksemplet gitt ovenfor - redigeringstabber og fornektelse av dette, skriftspråket (f.eks. å ligge og å legge) som hun har fått kommentert mange ganger, bruk av ord som ikke hører hjemme i den sammenhengen (ref. trengende tittelen bl.a.).

Man kan jo definere det å fylle på hår, lepper, tannbleking og bilderedigering som å strebe etter det fullkomne ja, men hva når det bare er en illusjon? Er du perfeksjonist da?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva betyr "sterrømme"? ser hun skrev man må servere onsdagsretten hennes med en klatt "sterrømme"....

Anonymous poster hash: d70e5...67a

Seterrømme.

Anonymous poster hash: 0fad0...e80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på videoen fra frankrike, men la ikke merke til de private snuttene som ble nevnt både her og på kommentarfeltet. Er de borte eller jeg som er blind?

Anonymous poster hash: bdf9e...b76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...