kaliina Skrevet 14. august 2013 #1261 Skrevet 14. august 2013 Takket være dette forumet har jeg nå begynt å (faktisk) studere bildene hennes. Legger merke til at trærne på utebilder er skremmende blurry og gjerne i sirkel til/fra hennes midje (er visst der det går i), og hvis en ser etter så kan man faktisk se at MANGE av bildene hennes er redigert der. Forøvrig litt rart å skrive: Anti-shake er laget nettopp for å gi deg knallfin rumpe, hold-in og anti-shake effekt. Som dere skjønner, jeg er i ekstase, og den er i hvert fall knallgod over min gravidemage for tiden Vil en ha hold in på gravidmagen sin? 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1262 Skrevet 14. august 2013 Takket være dette forumet har jeg nå begynt å (faktisk) studere bildene hennes. Legger merke til at trærne på utebilder er skremmende blurry og gjerne i sirkel til/fra hennes midje (er visst der det går i), og hvis en ser etter så kan man faktisk se at MANGE av bildene hennes er redigert der. Do share! Anonymous poster hash: 5dfbf...330 1
rumperister Skrevet 14. august 2013 #1263 Skrevet 14. august 2013 Hun virker så søt på filmene de legger ut! sprudlende og snill! Tror hun kanskje bare er litt misforstått, jeg. Hun skriver veldig bastant, og fremstår som itt arrogant og en bedreviter, men kanskje det er mer skrivemåten som gjør det? 4
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1264 Skrevet 14. august 2013 Hvem i all verden får det filmet når man blir behandlet mot sånt da? Haha, å legge det ut på nettet er det siste som hadde stått i hodet på meg i en slik situasjon Kanskje for å fortelle at han jobber mot å bli skadefri? Anonymous poster hash: 904de...586
Gjest Arch Skrevet 14. august 2013 #1265 Skrevet 14. august 2013 Rull inn med spydighetene dine, jeg vil ikke ha mer dem! Jeg har selv hatt disse gravide på nært hold som vittelig har fotalt at dem ikke skulle løfte mer enn 2-3 kg og ALLE rundt dem måtte løfte tingene som veide mer enn det. Ergo ble det en sannhet, har i så måte ikke hørt eller sett før en gravid som trener med kettle bells. Jeg håper virkelig du tuller! 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1266 Skrevet 14. august 2013 Herregud som hun fisker etter puppe-kommentarer i det siste innlegget. Er hun 13 år eller? Mulig de har vokst litt, men alle ser da at hun har pushet de maksimalt opp for anledningen. Flaut.Anonymous poster hash: 89580...01c 17
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1267 Skrevet 14. august 2013 HOLD IN på en gravid mage????? Nei nå ramler jeg av stolen her. Er ikke måte på hvordan Fruen skal gjemme denne lille babyen sin. Herligheten! Hun skal ha baby, men magen skal IKKE vises eller synes. OMG!!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 7
Pinkee Skrevet 14. august 2013 #1268 Skrevet 14. august 2013 HOLD IN på en gravid mage????? Nei nå ramler jeg av stolen her. Er ikke måte på hvordan Fruen skal gjemme denne lille babyen sin. Herligheten! Hun skal ha baby, men magen skal IKKE vises eller synes. OMG!!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 Rolig nå, anti shake er ikke hold-in, det er for at ikke ting skal riste(sheike..) Antar hun mener at det blir bedre fordi da rister ikke magen når hun løper. Håper iallefall det er det hun mener!! 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1269 Skrevet 14. august 2013 Sjokoladeknekken henens så god ut da. Anonymous poster hash: e8705...ae5
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1270 Skrevet 14. august 2013 Hun sier jo selv at vi bare får innblikk i en liten del av "Caroline" , men hverdagen hennes KAN jo rett og slett ikke bestå av noe mer enn det vi ser på bloggen. Altså, hun bruker jo lang tid på å lage tre innlegg om dagen, og alle disse tre (til og med reklamen) handler jo om hva hun har gjort. Så når vi ser et super-oppstilt bilde av en kaffekopp og ei jordbær (snork) så har hun jo brukt tid på å lete frem, dandere, fotografere, redigere osv. Hun blogger jo ikke om ting hun har gjort, hun GJØR jo ting for å kunne vise på bloggen! Og etter innlegget er lagt ut, så er det å sitte der å godkjenne ( i all hovedsak nekte...) kommentarer, svare på kommentarer, rette opp i feil som folk påpeker ooosv osv. Herrefader for et UTROLIG lite spennende og lite givende liv det må være. Anonymous poster hash: 99d50...ca5 Jeg tror ikke hun gjør mye som ikke kommer med på bloggen. Likevel unnlater hun å dele visse sider av livet, for eksempel forteller hun ikke om krangler mellom henne og Lasse. Hun lar være å legge ut om underlivssopp, ensomhet, skuffelser, kjedsomhet mm. Det er jo deler av livet det også, selv om det ikke er en begivenhet. Anonymous poster hash: 864d0...f7b 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1271 Skrevet 14. august 2013 Håper VG leser her og skriver hva hun anbefaler, antishake og hold in til gravide. Jeg er målløs nå. Anonymous poster hash: cf5ef...056 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1272 Skrevet 14. august 2013 (endret) Har hun redigert ansiktet sitt på det nye innlegget? Det ser ut som hun har dratt høyresiden av ansiktet sitt langt til siden.Anonymous poster hash: 19be2...6b6 Endret 15. august 2013 av Bond 2
Djungelvrål Skrevet 14. august 2013 #1273 Skrevet 14. august 2013 Syns ikke puppene hennes er så store, hun har jo bare dyttet dem opp under haka. 9
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1274 Skrevet 14. august 2013 En titt bakover til noen litt eldre bilder/innlegg, og det er mange skjeve trær, stolper etc. Jaja..... Anonymous poster hash: 0105d...32d 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1275 Skrevet 14. august 2013 Prøver hun å bli en playboy gravid??? Men skal si bildet er veldig redigert. Anonymous poster hash: cf5ef...056 8
Gjest Conradine Skrevet 14. august 2013 #1276 Skrevet 14. august 2013 Rull inn med spydighetene dine, jeg vil ikke ha mer dem! Jeg har selv hatt disse gravide på nært hold som vittelig har fotalt at dem ikke skulle løfte mer enn 2-3 kg og ALLE rundt dem måtte løfte tingene som veide mer enn det. Ergo ble det en sannhet, har i så måte ikke hørt eller sett før en gravid som trener med kettle bells. På treningssenteret hvor jeg er medlem trener gravide Body Pump flere ganger i uken, og vektene er LAANGT mer enn 2-3 kilo - de løfter minst 15-20 kilo når de er trente. 2
kaliina Skrevet 14. august 2013 #1277 Skrevet 14. august 2013 Do share! Anonymous poster hash: 5dfbf...330 Er bare å se på siste innlegget hennes, øverste bildet hvor hun hopper, ser det veldig godt på trærne til høyre
loffen Skrevet 14. august 2013 #1278 Skrevet 14. august 2013 (endret) Hun skriver bl.a.: Og ekstra pluss for at det høye livet gir ytterligere shapingeffekt og fremhever timeglassfiguren. Og for dere som ikke vet det: Anti-shake er laget nettopp for å gi deg knallfin rumpe, hold-in og anti-shake effekt. Som dere skjønner, jeg er i ekstase, og den er i hvert fall knallgod over min gravidemage for tiden, så what’s not to love? ♥ Skjønner ikke vitsen med hold-in og push-up for rumpa og puppene (!) på treningstøy! Man skal da for faen meg trene, ikke være til pynt! Herlighet så dumt, og attpåtil når man er gravid! Jeg blir bare oppgitt! Jeg driter i hvordan jeg ser ut når jeg trener, bare sports-BH'en holder puppene på plass. Kunne aldri falle meg inn å 'vise kløft' på treningssenteret mitt. Hjelpes. leif. Endret 14. august 2013 av loffen 7
AnonymBruker Skrevet 14. august 2013 #1279 Skrevet 14. august 2013 http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/DSC04453.jpg Har hun redigert mellom lårene? Eller er trærne rart stilt opp? http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/h%C3%B8stnytt.jpg Puppene ser ut som om de er sminka/redigert for at kløften skal bli tydeligere. Og ansiktet - det ene øyet er jo mye større enn det andre! Og så snakker dama litt om timeglassfigur... Joooda, er jo det fansen har prøvd å bemerke (=komplimentere) hele tiden, at frua har fått mer former (som jeg forøvrig ser lite til - har a redigert de vekk eller var a bare enda smalere tidligere?) og som hun benekter plent! Og en ting jeg alltid har lurt på - hvorfor gidder hun å ordne håret og sminke seg før hun skal trene? Må da være veldig upraktisk å hoppe rundt med langt, bølget hår til midjen som flakser rundt? Eller har hun oppdaget en slags superhemmelig spray som gjør at håret holdes på plass barbie-style? Og jada, jeg er kjempebitter! Nej, pleier ikke å skrive her, men følte bare for å grille henne litt - dama er jo hysterisk! Anonymous poster hash: c2898...777 10
Gjest Conradine Skrevet 14. august 2013 #1280 Skrevet 14. august 2013 Hun skriver bl.a.: Skjønner ikke vitsen med hold-in og push-up for rumpa og puppene (!) på treningstøy! Man skal da for faen meg trene, ikke være til pynt! Herlighet så dumt, og attpåtil når man er gravid! Jeg blir bare oppgitt! Jeg driter i hvordan jeg ser ut når jeg trener, bare sports-BH'en holder puppene på plass. Kunne aldri falle meg inn å 'vise kløft' på treningssenteret mitt. Hjelpes. leif. Ikke jeg heller, men så er jeg en voksen kvinne. Kan forstå at yngre ønsker å ta seg ut - det er jo akkurat som trådene hvor de fleste mener at det er grusomt å vise trusestikken under tightsene. Det er vel akkurat det jeg bryr meg minst om når jeg trener for jeg bruker oftest topper som dekker rumpa allikevel. Vi er vel alle forfengelige på våre måter - jeg har mitt og de har sitt. Ser ikke noe problem med å ville se best mulig ut. 2
Fremhevede innlegg