Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hennes endringer på disse årene er ikke hårfarge, tannbleking eller restylane. Ansiktsstrukturen hennes er jo annerledes! Aner ikke hva som har skjedd, men noe må det være. Enig i de som sier at hun ser ut som en annen person.

Et ansikt forandrer seg hele livet, naturlig nok også ganske mye fra 16-17 års alder til slutten av 20-årene. Flere av mine klassekamerater fra videregående kjenner jeg nå nesten ikke igjen på gaten 8-10 år senere. Tror ikke de har hatt kirurgi i ansiktet alle sammen, de har nok bare blitt eldre.

Anonymous poster hash: c5b40...d9f

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et ansikt forandrer seg hele livet, naturlig nok også ganske mye fra 16-17 års alder til slutten av 20-årene. Flere av mine klassekamerater fra videregående kjenner jeg nå nesten ikke igjen på gaten 8-10 år senere. Tror ikke de har hatt kirurgi i ansiktet alle sammen, de har nok bare blitt eldre.

Anonymous poster hash: c5b40...d9f

Snakker ikke om hun så ut som 16-åring, det vet jeg ingenting om og det har jeg ingen interesse av å vite heller. Snakker om hvordan hun så ut som 22-23-24-åring VS i dag. Det er ikke så forbanna lenge siden.

Anonymous poster hash: bc157...e99

• Liker 8
Skrevet

Snakker ikke om hun så ut som 16-åring, det vet jeg ingenting om og det har jeg ingen interesse av å vite heller. Snakker om hvordan hun så ut som 22-23-24-åring VS i dag. Det er ikke så forbanna lenge siden.

Anonymous poster hash: bc157...e99

Kanskje du kan være mer konkret? Hva er det som er annerledes? Hvilke inngrep har hun foretatt seg?

Anonymous poster hash: 9095f...372

Skrevet

Den videoen hun har lagt ut nå er veldig klein..De gangene de kysser og spiser av hverandres mat..Måtte sitte med pute forran øynene..Alt er SÅ påtatt...Og hun gjør seg til og poser hele tiden. Ingenting er noen gang naturlig. Så slitsomt det må være..

Anonymous poster hash: 80081...ff0

Så slitsomt det må være å MÅTTE se på den videoen for å kunne løpe hit og sladre etterpå, når den er så klein.

Anonymous poster hash: 04d20...4df

• Liker 7
Skrevet

Hahaha, den videoen var skikkelig klein da. Må man filme alle de dyre bilene og merkebutikkene?

Anonymous poster hash: df871...466
  • Liker 5
Skrevet

Ja, da trengte du å bli opplyst. Hadde så vært tilfelle kunne ingen fått mer en ett barn, vært i jobb og hvertfall ikke handlet. Jeg tror verden er gått av skaftene..

Eller ikke, fordi folk rundt dem løftet alt tungt...

Anonymous poster hash: d022c...782

Skrevet

Jeg lurer mest på hvor palme-tskjorten til LK er..-den var jo med på absolutt alle ferier. Hva kan ha skjedd med den? :klo:

Anonymous poster hash: 801a1...961
  • Liker 19
Skrevet

Men ærlig talt da, man er ikke invalid selv om man er gravid altså. Trodde du virkelig du virkelig at man ikke kunne løfte tyngre enn 2-3 kg?

Anonymous poster hash: f50ea...ad4

• Liker 4
Skrevet

Hva var vitsen med denne filmen, da?

Anonymous poster hash: 1620a...aa5
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Skulle likt å sett de som ikke forandrer seg på 10 år i ung alder. Slutter ikke å forundre meg over det lave nivået på deltakere i denne tråden.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Endret av Bond
  • Liker 3
Skrevet

hvis dere trykker på "vis alle" på videoen hun har lagt ut, kommer alle videoer de har tydeligvis :O Var en film av LK med buksa nede og en lege eller noe som holdt på ved lysken/penisen...RART! En ganske ekkel video fra bombingen i Oslo hvor LK filmer alt...

• Liker 5
Skrevet

Det er behandling av strekk i lysken. Les hva det står i videoen.

Anonymous poster hash: 904de...586

• Liker 2
Skrevet

Hvem i all verden får det filmet når man blir behandlet mot sånt da? Haha, å legge det ut på nettet er det siste som hadde stått i hodet på meg i en slik situasjon

• Liker 4
Skrevet

Så alle gravide måtte hatt en assistent? Herlig!

På tide med økt kunnskap ja!

• Liker 3
Skrevet

La merke til at hun bruker flate sko i hele den videoen! Og godt er det. Har lurt på hvordan hun har klart å trippe rundt på de skyhøye hælene på byferie. Men de ligger nok i vesken og brukes kun på bilder ;)

Men for en kjedelig video fra ferie da: frokost - biler - mat - mere biler - dyre butikker - veier...

Anonymous poster hash: e8705...ae5
  • Liker 3
Skrevet

Så alle gravide måtte hatt en assistent? Herlig!

På tide med økt kunnskap ja!

Rull inn med spydighetene dine, jeg vil ikke ha mer dem! Jeg har selv hatt disse gravide på nært hold som vittelig har fotalt at dem ikke skulle løfte mer enn 2-3 kg og ALLE rundt dem måtte løfte tingene som veide mer enn det. Ergo ble det en sannhet, har i så måte ikke hørt eller sett før en gravid som trener med kettle bells.

• Liker 3
Skrevet

Jeg trodde ikke gravide skulle løfte mer enn 2-3 kg, men det er visst gammeldags lærdom. Godt å bli opplyst!Anonymous poster hash: d022c...782

Det er bullshit!! ;) Er man sterk fra før så e det ikke farlig.

Anonymous poster hash: c8484...7eb

• Liker 2
Skrevet

Dytta bil i 7 mmd jeg. Går så bra så.

Anonymous poster hash: 82b99...11e

• Liker 5
Skrevet

Syns de var skikkelig søte sammen på filmen jeg :))

• Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...