AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1161 Del Skrevet 12. august 2013 Her ser dere to av innleggene i KK-debatten ... Den siste er mest sannsynlig samme Zek som opererte her på KG i et par av Fotballfrue-debattene .. Nå antagelig aktiv med nytt nick. Må nesten applaudere det "høye intelligens-nivået" Anonymous poster hash: 4e46a...62c Jepp, her er jeg. Stokk dum, feit og bitter. Men ååååh, så morsomt det er å provosere LK og alle hans aliasnick. Du får beklage at jeg er så enkel. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1162 Del Skrevet 12. august 2013 Flere enn meg som er ganske leie av ordet 'inspirert'? Anonymous poster hash: ac2af...cd8 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2013 #1163 Del Skrevet 12. august 2013 HURRAAAA ENDELIG MAAAANDAAAAG ...... 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1164 Del Skrevet 12. august 2013 Jeg synes mest synd på hun som hadde sittet en hel natt og skrevet den rene Kripos-avhandlingen Anonymous poster hash: 4e46a...62c Meg? Jeg syntes også litt synd på meg selv, enn å bli satt til å være våken uten en eneste arbeidsoppgave! Da må man sysselsette seg selv. Vedder forresten rumpa mi på at innlegget bare ble skumlest Bare jeg som syntes antrekket i dag var stilig? Hadde vært moro om hun tok en "tema-dag" hver uke, da blir det iallefall litt mer variasjon. Stemmer for at leserne får foreslå, hun slenger på en like-funksjon, og hun må ta utfordringen samme hva! Anonymous poster hash: bd267...9b0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest iGirl Skrevet 12. august 2013 #1165 Del Skrevet 12. august 2013 Meg? Jeg syntes også litt synd på meg selv, enn å bli satt til å være våken uten en eneste arbeidsoppgave! Da må man sysselsette seg selv. Vedder forresten rumpa mi på at innlegget bare ble skumlest Bare jeg som syntes antrekket i dag var stilig? Hadde vært moro om hun tok en "tema-dag" hver uke, da blir det iallefall litt mer variasjon. Stemmer for at leserne får foreslå, hun slenger på en like-funksjon, og hun må ta utfordringen samme hva! Anonymous poster hash: bd267...9b0 Vedder en tusing på at dette skjer innen 1 mnd.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2013 #1166 Del Skrevet 12. august 2013 Hva tror du ikke denne tråden gjør med unge jenter. De vokser opp og tror at mobbing hører barneskolen til, og så lærer de at damer på deres mødres alder driver og mobber en stakkars jente?? Er det ikke greit at vi er noen få som prøver å vise disse unge jentene at oppførselen dere driver med her ikke er normal?? Når mine fremtidige barn tar i bruk pc, skal jeg blokkere alt som inneholder ordet "forum" fra nettverket mellom 04.00 og 22.00, og barnas egne pcer skal ha større restriksjoner. Ikke pga denne tråden, men for å skjerme dem fra kvinnehat, rasisme, sure bitterpikker, bridezillas, gale småbarnsmødre og samlivstrådene. Jeg syns at alle dere som diskuterer fotballfrue er skikkelig dumme og tragiske! Dårlige forbilder for alle andre på internettet. Flaut. Blir sint når jeg ser sånne dumme kjerringer på nett. Stakk det litt å lese dette? Ble du sint/lei deg/sur? Følte du for å forsvare deg selv nå? Da skjønner dere kanskje en brøkdel av hva Caroline opplever, og hvorfor hun må forsvare seg selv i alle situasjoner. Les gjennom forumet her, halvparten av postene er personhat/drittslenging/hat forsøkt gjemt som konstruktive tilbakemeldinger (mer eller mindre gjennomført). Hver gang en anonymbruker skriver at h*n syns det er latterlig hvordan dere diskuterer henne/drittslenger, går dere ganske godt av hengslene og blir kjempe sinte for hvordan AB snakker dritt om dere. Dobbeltmoralen er at en anonymbruker snakker dritt til alle dere, mens alle dere som er så godt som anonyme, snakker en hel del dritt om FF alene. Skjærer selvfølgelig ikke alle under en kam, men føler du deg truffet er det mest sannsynlig en grunn for det. Jeg leser verken bloggen hennes, eller følger med på dette forumet normalt. Jeg forsvarer ikke løgner, falsk markedsføring, manipulering osv fra hennes side. Poenget med denne posten er at de faktisk er mulig å diskutere det hun gjør/ikke gjør på en saklig måte. (Og nei - det øverste jeg skrev var selvfølgelig ikke sant. Det var bare et eksempel for å illustrere.) God kveld!! Selv om det nok ikke er i samme skala, så er det nok mange her inne som er vant til å få dritt slengt etter seg, nettopp her inne. Vi er ikke fremmed for hvordan det føles. Hvorfor er det så vanskelig å akseptere bloggingen hennes som arbeid? Du slår meg som en kvinne fra en lavtlønnet yrkesgruppe. I så fall bidrar FF mye mer til samfunnet enn deg. Hm. Caroline skal ha for å bidra til statskassa mer enn gjennomsnittsmannen da, betaler nok en del avgifter ifm. firmaet, og skatt av lønn og gaver blir nok også høy. Blogging er jo en jobb. Det blir nok godkjent innen 20 år, slik yrket tv-reporter, negldesigner og interiørstylister har blitt tidligere (med forbehold om at jeg ikke har googlet hvor lenge disse yrkene har eksistert). http://www.p4.no/mmo/163434.jpg :) Anonymous poster hash: 904de...586 Tror du den stolen ble renset i ettertid? Vedder en tusing på at dette skjer innen 1 mnd.. Godt mulig! Anonymous poster hash: bd267...9b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1167 Del Skrevet 13. august 2013 Er Odd i tippeligaen a?? Er ikke de en divisjon ned? Anonymous poster hash: e8705...ae5 Odd ligger på 7.plass i Tippeligaen.Anonymous poster hash: 80b8e...ba3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 13. august 2013 #1168 Del Skrevet 13. august 2013 Hvorfor er det så vanskelig å akseptere bloggingen hennes som arbeid? Du slår meg som en kvinne fra en lavtlønnet yrkesgruppe. I så fall bidrar FF mye mer til samfunnet enn deg. Ååå.. min egen lille stalker! Ble nesten redd her at jeg hadde mistet deg, er jo tross alt 2-3 dager siden sist 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1169 Del Skrevet 13. august 2013 "Vektoppgangen under et svangerskap skal helst ikke overstige 15 kg, og bør ligge rundt 12 - 14. Caroline er helt i rute hva gjelder dette." Hun er i rute dere!! De har vel en nøye plan på dette.Anonymous poster hash: 53447...bfe 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mildemoses Skrevet 13. august 2013 #1170 Del Skrevet 13. august 2013 Ååå.. min egen lille stalker! Ble nesten redd her at jeg hadde mistet deg, er jo tross alt 2-3 dager siden sist Og det var det eneste du hadde å si? Er så smart du, har så gode argumenter bestandig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 13. august 2013 #1171 Del Skrevet 13. august 2013 Tråden er ryddet for personhets, spekulasjoner og avsporing. ninuska_, mod 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1172 Del Skrevet 13. august 2013 Vil vel tro at LK har vært innom mer i løpet av de siste 2-3 dagene, men da kanskje med en av sine andre profiler her inne? :-) Ååå.. min egen lille stalker! Ble nesten redd her at jeg hadde mistet deg, er jo tross alt 2-3 dager siden sist Anonymous poster hash: 46dc6...91e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaliina Skrevet 13. august 2013 #1173 Del Skrevet 13. august 2013 Er det bare meg eller kommer innleggene hennes senere på dagen, og mindre hyppig? Og veldig mye mer reklame enn det var før? (Skjønner ikke hvordan hun kan teste så mange ting samtidig og fortsatt kunne gå god for det, men ) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1174 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Koselig innlegg i dag, skjønner ikke helt hvorfor leppepomaden hennes er plassert på gulvet, men det er vel pynt da. Og det virker som om hun kanskje begynner å skjønne at en graviditet krever krefter og at man kan bli sliten til tider. Selv om hun i går skrev at hun måtte kompensere for å kutte ned på løpingen med å trene mer styrke, så virker det som om CBE endelig roer ned tempoet og tar hensyn til seg selv og babyen i magen. Flott! Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Endret 15. august 2013 av Bond 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1175 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Koselig innlegg i dag, skjønner ikke helt hvorfor leppepomaden hennes er plassert på gulvet, men det er vel pynt da. Og det virker som om hun kanskje begynner å skjønne at en graviditet krever krefter og at man kan bli sliten til tider. Selv om hun i går skrev at hun måtte kompensere for å kutte ned på løpingen med å trene mer styrke, så virker det som om CBE endelig roer ned tempoet og tar hensyn til seg selv og babyen i magen. Flott!Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Gla'melding!! ;-) Flott at hun begynner å ta hensyn til seg selv, altså med å roe ned. :-DAnonymous poster hash: d022c...782 Endret 15. august 2013 av Bond 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dunkel Skrevet 13. august 2013 #1176 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg synes hun var skikkelig søt her: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/babybok.jpg 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1177 Del Skrevet 13. august 2013 Oioi det skal bli bra mye rosa og pasteller i det huset når Barbie får en liten prinsesse i dukkehuset sitt. Anonymous poster hash: 164f3...7f4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1178 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg skjønner ikke helt hva hun skal roe ned da, for å løpe rundt som en supermodell hele dagen er da helt unødvendig å gjøre. Man kan tro det er litt hyperaktivitet ute og går her da? Adhd?? Men hun synes nok det er stress å stå opp 6, løpe, spise, dusje, sminke seg, kle seg, ta 300 bilder, redigere dem og blogge, og dette gjerne 2 ganger daglig. Nei, Frue: legg deg på benken med en god bok og ta vare på deg selv og babyen. Ingen takker deg for din iherdige innsats på å se mest mulig tynn ut hele tiden. Så gi mer faen og kos deg!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1179 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg synes hun var skikkelig søt her: http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/08/babybok.jpg Meeeeget sukkersøtt spør du meg. Anonymous poster hash: cf5ef...056 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2013 #1180 Del Skrevet 13. august 2013 Hva tror dere navnet på babyen deres blir da? Anonymous poster hash: 6fe81...a91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg