Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

En plan for når man skal møte venner, når man skal trille tur med babyen, når man skal gå tur med hundene?

Jeg har jobbet hjemmefra selv og arbeidstid var arbeidstid, men da gjorde ikke jeg som CBE og regnet inn alt av personlig stell som jobb heller. Å feste på løshår og støpe negler er altså en del av skjemaet til CBE.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

Det var ikke ment som å forsvare FF. Selv om jeg egentlig sliter litt med å respektere at blogging kan være en skikkelig jobb så ser jeg at sminking og stelling er en del hennes jobb. Hun må jo gjøre alle disse tingene for å ha noe å ta bilde av sånn at hun kan tjene penger på å anbefale alle disse "favorittene" sine :)

Anonymous poster hash: 11379...6f0

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja hu ser litt plaget ut, er vel litt oppgitt over photpshoppinga si tenker jeg. :fnise:

Sprø tanke, men siden CBE og ridder LK er inne og leser i denne tråden, kan de ha valgt dette headerfotoet for å få flere kommentarer/diskusjon rundt det? Det ble jo nevnt her da fotoet lå ute i et innlegg at hun så rar ut på det. Litt merkelig at det noen dager etterpå dukker opp som headerfoto. :)

• Liker 3
Skrevet

Det var ikke ment som å forsvare FF. Selv om jeg egentlig sliter litt med å respektere at blogging kan være en skikkelig jobb så ser jeg at sminking og stelling er en del hennes jobb. Hun må jo gjøre alle disse tingene for å ha noe å ta bilde av sånn at hun kan tjene penger på å anbefale alle disse "favorittene" sine :)

Men at hun har et travelt skjema på linje med folk som har en vanlig jobb nekter jeg faktisk å tro. Når hun beskriver travle dager i bloggen går det mest i at hun har vært i mer enn ett ærend den dagen eller kjørt til Oslo en tur. Ikke akkurat noe jeg synes kvalifiserer til definisjonen 'travelt'.

• Liker 1
Skrevet

Men at hun har et travelt skjema på linje med folk som har en vanlig jobb nekter jeg faktisk å tro. Når hun beskriver travle dager i bloggen går det mest i at hun har vært i mer enn ett ærend den dagen eller kjørt til Oslo en tur. Ikke akkurat noe jeg synes kvalifiserer til definisjonen 'travelt'.

Jeg tenker også at hun liker å fremstå som mer travel enn hun egentlig er. Samtidig så vil jeg tro at hun får en god del mailer og kommentarer på bloggen og sine forskjellige profiler på sosiale medier som tar en del tid å svare på. Dette er nok ikke like spennende å skrive om på bloggen og kommer nok derfor ikke like godt frem.

Nå driver ikke jeg med blogging selv så jeg vet ikke alt om hva det innebærer, men jeg vet selv at en god del av min tid i løpet av en dag går til administrative ting.

• Liker 3
Skrevet

Hvis noen av dere f

Jeg tenker også at hun liker å fremstå som mer travel enn hun egentlig er. Samtidig så vil jeg tro at hun får en god del mailer og kommentarer på bloggen og sine forskjellige profiler på sosiale medier som tar en del tid å svare på. Dette er nok ikke like spennende å skrive om på bloggen og kommer nok derfor ikke like godt frem.

Nå driver ikke jeg med blogging selv så jeg vet ikke alt om hva det innebærer, men jeg vet selv at en god del av min tid i løpet av en dag går til administrative ting.

Ridder LK har det iallfall travelt med å svare under diverse alias rundtom på nett:

http://www.kk.no/920327/dette-er-magen-alle-snakker-om#comment-985791268

• Liker 1
Skrevet

Ingen som reagerer på den sinnsykt lange leggen og foten der hun sitter i det skjørtet? Bruker hun str 43 i sko??

Det er bare vidvinkelobjektiv :)

• Liker 3
Skrevet

Jeg er ikke en fan av å blande norsk og engelsk slik hun gjør i dagens innlegg:

Gjør hver mandag amazing

Hvorfor ikke skrive 'fantastisk' eller ha hele overskriften på engelsk? Men jeg vet, ikke lov til å kritisere lek med ord.

• Liker 9
Skrevet (endret)
Lars-Kristian Eriksen Svein Tonning

"Tja.. å bygge opp et eget selskap rundt norges mest leste blogg er vel en rimelig stor prestasjon. Norges 25 mest besøkte nettsted de siste årene. Høyere utdanning har hun vel også tatt, selv om det er ganske normalt.

Hva hadde du oppnådd da du var 26? "

Ridder LK :hjerte:

Endret av nicola
  • Liker 14
Skrevet

Siden hun lager seg selv til en modell, så er det rart ikke noen der ute vil ha henne til mange modellopppdrag?? Hva kommer det av? Kun Nelly som bruke henne. Er hun for gammel, for lav?? Eller retusjerer hun seg så mye at det ikke går i virkelige modellverden??

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 5
Skrevet

Siden hun lager seg selv til en modell, så er det rart ikke noen der ute vil ha henne til mange modellopppdrag?? Hva kommer det av? Kun Nelly som bruke henne. Er hun for gammel, for lav?? Eller retusjerer hun seg så mye at det ikke går i virkelige modellverden??

Hun er ikke spesielt pen uten retusjering og sminke. Det er en grunn til at hun alltid tar bilder fra siden. Et seriøst modellbyrå hadde nok aldri ville hatt henne som modell da det ikke er noe spesielt med hennes utseende.

Anonymous poster hash: 80081...ff0

• Liker 8
Skrevet (endret)

Hun har forsøkt å bli frøken Norge:

http://gfx.dagbladet.no/labrador/891/891944/8919447/jpg/active/320x.jpg

Endret av Bond
  • Liker 3
Skrevet

Skjønner meg ikke på jenter jeg som lar seg bli en vare, et produkt. Skjønner heller ikke hvorfor de vli bli modeller. Er da så mye mer nyttig og fornuftig man kan gjøre på.

• Liker 1
Skrevet

Skal vi ikke kose oss litt med noen fotoer av ridder LK?

Nei, det skal vi ikke! :rasende:

Anonymous poster hash: e4d85...148

• Liker 20
Skrevet

fnis

• Liker 10
Skrevet

Jeg håper han får de fjernet før barnet begynner på skolen. Hadde syntes det var dritflaut om andre fant sånne bilder av foreldrene mine.

Anonymous poster hash: 8f77f...9ac
  • Liker 9
Skrevet

Jeg håper han får de fjernet før barnet begynner på skolen. Hadde syntes det var dritflaut om andre fant sånne bilder av foreldrene mine.

Anonymous poster hash: 8f77f...9ac

Fjernet? Internett, vettu. De er der for evig og alltid, i likhet med alle nettfadesene hans.

• Liker 12
Skrevet

Jeg leste KK-diskusjonen og jeg ble skikkelig flau på deres vegne.

Snakk om å synke dypt.

Hadde jeg vært så miserabel at det som skulle til for å få livet bedre var å spre dritt om andre - ja, da hadde jeg virkelig tenkt over hva meningen med livet mitt skulle være.

Man skal være virkelig små i verden dersom det er livet - fy faen så simple mennesker.

Jeg håper virkelig at denne tråden blir stengt for godt nå - hva søren er det moderatorene venter på?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c
  • Liker 6
Skrevet

Skal vi ikke kose oss litt med noen fotoer av ridder LK?

163433.jpg

1184654607087_456.jpg

417543-1-1245947749745-n400.jpg

Herregud, jeg dævver.

Anonymous poster hash: e0d10...4a6

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...