Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, nå må du faenmeg skjerpe deg.

Hun får ikke skrive meningen sin, mener du?

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

• Liker 4
Skrevet

Er det ingen her som kan åpne siden hennes slik den var før hun la ut DSC01236-31.jpg?

Blir vel litt før kl. 12:51..

Skrevet

Fremdeles ikke nok bevis folkens?

Tydelig forskjell på de to bildene eller?

:)

• Liker 5
Skrevet

Hun får ikke skrive meningen sin, mener du?

Å si at fotballfrua bare ser normal ut på ett eneste bilde er både unødvendig og ondsinnet.

Blir så jævlig hypokritisk å sitte her å argumentere med at vi må redde småjentene fra Fruas påvirkning - når kommentarer som dét der sår like mye usikkerhet!

Hadde jeg vært 13 hadde jeg hvertfall følt meg fæl og ufotogen om jeg hadde lest den kommentaren. "Hvis hun er stygg og unormal, hva er JEG da?"

• Liker 7
Skrevet

Å si at fotballfrua bare ser normal ut på ett eneste bilde er både unødvendig og ondsinnet.

Blir så jævlig hypokritisk å sitte her å argumentere med at vi må redde småjentene fra Fruas påvirkning - når kommentarer som dét der sår like mye usikkerhet!

Hadde jeg vært 13 hadde jeg hvertfall følt meg fæl og ufotogen om jeg hadde lest den kommentaren. "Hvis hun er stygg og unormal, hva er JEG da?"

Jeg leste da innlegget hennes, synes ikke hun formulerte seg for grovt.

Hun skrev bare at FF hadde valgt ut et ganske stygt foto som headerbilde og at hun ikke forsto det. Det forstår for så vidt ikke jeg heller.

• Liker 4
Skrevet (endret)

Dersom dere skriver inn et 1-tall bak 3-tallet ..236-3.jpg (altså .. 236-31.jpg) så ser dere raskt forskjellen. Begge bildene ligger som dere ser på fotballfrue.no

De andre bildene på innlegget har ingen tilleggsnummerering.. bare det omdiskuterte bildet.

Tilføyelse: Det var motsatt det var. Bildet heter nå -31.jpg. Slett 1-tallet bla bla bla.

Endret av LilleSnupp
  • Liker 5
Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg sa at det eneste normalet bildet av henne er et som er uredigert. Hun kan virkelig ikke redigere bra, hun ser unaturlig og uekte ut. Hvis du hadde vært 13 år håper jeg du hadde tenkt at å redigere bilder er unødvendig, man er fin nok som man er.

• Liker 4
Gjest avocadoen
Skrevet

Jeg skjønner ikke all denne hetsinga av Fotballfrue. Synes fotballfrue er en pen og flott dame jeg og jeg leser bloggen hennes innimellom fordi hun trener bra og jeg får motivasjon av å se den flotte magen hennes :)

• Liker 2
Skrevet

Nå har hun nektet ytterligere og gjort slik at det ikke går an å svare mer. Det er ren løgn det som står der, det er helt utrolig!

• Liker 9
Skrevet

Jeg leste da innlegget hennes, synes ikke hun formulerte seg for grovt.

Hun skrev bare at FF hadde valgt ut et ganske stygt foto som headerbilde og at hun ikke forsto det. Det forstår for så vidt ikke jeg heller.

Vel, JEG syns det er slemt og unødvendig å si at man bare har sett ETT pent bilde av frua. Slikt kan man faktisk holde for seg selv.

Sol79 formulerte for eksempel innlegget sitt om headerbildet på en ålreit måte. Er ikke snakk om å ikke skulle si meninga si, men å tenke bittelitt over hva man spyr ut gjennom tastaturet...

• Liker 4
Skrevet

Vel, JEG syns det er slemt og unødvendig å si at man bare har sett ETT pent bilde av frua. Slikt kan man faktisk holde for seg selv.

Sol79 formulerte for eksempel innlegget sitt om headerbildet på en ålreit måte. Er ikke snakk om å ikke skulle si meninga si, men å tenke bittelitt over hva man spyr ut gjennom tastaturet...

Enda godt du er her for å oppdra oss :)

• Liker 5
Skrevet

Har noen tipset mediene?

Anonymous poster hash: a252a...89e

• Liker 4
Skrevet

Gammelt nytt at hun ikke kan forskjell mellom å ligge og å legge.

Jeg tror dessverre bare at det er den flotte (ehem, ironi) østfoldsdialekten (som hun forøvrig sier hun ikke innehar i særlig grad) som er slik...? Eller kan noen fra østfold dementere det?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 1
Skrevet

Har noen tipset mediene?

Anonymous poster hash: a252a...89e

Håper det blir en sak med kommentarfelt under! Elsker LK! Haha

• Liker 10
Skrevet

"140 brukere leser dette emnet" :popcorn:

Anonymous poster hash: 4fc30...cab
  • Liker 4
Annonse
Skrevet

Håper det blir en sak med kommentarfelt under! Elsker LK! Haha

Ridder LK :kghjerte:

• Liker 6
Skrevet

Enda godt du er her for å oppdra oss :)

Mobbing er ukult.

Så får du heller syns at jeg er litt ukul som sier ifra.

• Liker 8
Skrevet

Hadde jeg vært FF hadde jeg aldri i verden løyet om redigeringen in the first place.. Det er jo virkelig ingenting å skamme seg over, alle bloggere gjør det vel, vil jeg tro. Hadde hun vært ærlig ville hun garantert ha blitt betraktet som et bedre forbilde av leserne sine, og de aller yngste hadde muligens også innsett at den glatte, feilfrie huden og "perfekte" kroppen ikke nødvendigvis stemmer med virkeligheten. Hvorfor lyve om det? Blir så oppgitt..

Anonymous poster hash: 4fc30...cab
  • Liker 5
Skrevet

Det at hun skriver at bildet ikke har lagt på bloggen er ganske epic, det ligger jo bevis i denne tråden.

Dessuten var lenken leseren sendte til CBE på bloggen hennes da hun ifølge seg selv ble oppmerksom på bildet.

Regner med at det bare er å gå tilbake på siden i google og finne det opprinnelige bildet. Noen burde konfrontere henne:ler:

Anonymous poster hash: fd59a...bbe
  • Liker 6
Skrevet

Mobbing er ukult.

Så får du heller syns at jeg er litt ukul som sier ifra.

Da får du si ifra til de som mobber, kanskje?

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...