AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #881 Del Skrevet 11. august 2013 Hehe skal si denne siden tar av nå. Godt vi er flere som ser hvor falske disse rosabloggerne er. De skal selge, selge og selge, slik at de selv blir kjemperike. Så får vi andre stå opp 7 og komme oss ut av huset og på jobben. 4 uker ferie er slutt, buhu, tilbake til jobben i morgen for meg. Takk for 4 uker fri, men nå ringer hverdagen på igjen. Heldige fruen som bare skal sminke seg og blogge videre i sitt lykkelige, rosa hjem Anonymous poster hash: cf5ef...056 Vi er vår egen lykkes smed. Den som intet våger, intet vinner. Det nytter ikke å sitte hjemme i sin egen stue og forbanna sin egen kjedelige hverdag. Caroline kan nok kritiseres for sitt usunne forbruk - jeg er motstander av bruk og kast-samfunnet. MEN resten må dere kutte ut .. det blir bare FOR dumt, ja rett og slett patetisk. Jeg beundrer Caroline for sin tro på seg selv, for å ikke gi opp men følge drømmene sine. Hun har en varm og god familie - og hun virker tvers gjennom snill og god. Den kommende babyen kommer til å vokse opp i et hjem fullt av kjærlighet og varme .. og masse hjemmelaget mat. Se på bildene av maten hun lager. Aldri en dag uten masse grønnsaker og sunne basisvarer. Jeg skulle ønske at hun frontet økologisk mat i større grad enn hun gjør, men hun er fremdeles ung og jeg tror nok det kommer. Caroline kommer til å rekke langt. Bloggen er bare et springbrett for henne .. og den har vist at hun er pågående, snill, har masse empati, humor, målbevisst og sporty. Hvem skulle vel ikke ønske at de kunne starte opp en egen virksomhet? Jeg skulle mer enn gjerne gjort det .. har ikke planer om å "slave" for andre fra 8-16 til jeg er pensjonist. Jeg vil leve mens jeg lever - plutselig er det for sent. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #882 Del Skrevet 11. august 2013 Ja det er alltid mobbeofferets egen feil at hun blir mobbet. Hvis bare vedkommende ikke hadde vært så fordømt irriterende så hadde man sluppet å mobbe!! Tvert i mot kan man heller si at mobberne kun sier fra fordi de prøver å hjelpe mobbeofferet til å slutte å være så irriterende! Det er faktisk en god gjerning. Anonymous poster hash: 9095f...372 Anonymous poster hash: 9095f...372 Gratulerer med å ha missa poenget fullstendig. Anonymous poster hash: 9ea57...46f 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #883 Del Skrevet 11. august 2013 Ja det er alltid mobbeofferets egen feil at hun blir mobbet. Hvis bare vedkommende ikke hadde vært så fordømt irriterende så hadde man sluppet å mobbe!! Tvert i mot kan man heller si at mobberne kun sier fra fordi de prøver å hjelpe mobbeofferet til å slutte å være så irriterende! Det er faktisk en god gjerning. Anonymous poster hash: 9095f...372 Anonymous poster hash: 9095f...372 Men herregud da!! Å diskutere en falsk persons løgner o.l er IKKE mobbing! Kan dere ikke holde kjeft nå snart? Er så pisselei denne avsporingen. Anonymous poster hash: 89580...01c 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #884 Del Skrevet 11. august 2013 For dere som etterlyser fotoene, jeg lastet dem ned før hun fjernet dem: Før redigering: http://bildr.no/view/OEx5bDNQ Etter redigering: http://bildr.no/view/WDZhUksw Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #885 Del Skrevet 11. august 2013 Vi er vår egen lykkes smed. Den som intet våger, intet vinner. Det nytter ikke å sitte hjemme i sin egen stue og forbanna sin egen kjedelige hverdag. Caroline kan nok kritiseres for sitt usunne forbruk - jeg er motstander av bruk og kast-samfunnet. MEN resten må dere kutte ut .. det blir bare FOR dumt, ja rett og slett patetisk. Jeg beundrer Caroline for sin tro på seg selv, for å ikke gi opp men følge drømmene sine. Hun har en varm og god familie - og hun virker tvers gjennom snill og god. Den kommende babyen kommer til å vokse opp i et hjem fullt av kjærlighet og varme .. og masse hjemmelaget mat. Se på bildene av maten hun lager. Aldri en dag uten masse grønnsaker og sunne basisvarer. Jeg skulle ønske at hun frontet økologisk mat i større grad enn hun gjør, men hun er fremdeles ung og jeg tror nok det kommer. Caroline kommer til å rekke langt. Bloggen er bare et springbrett for henne .. og den har vist at hun er pågående, snill, har masse empati, humor, målbevisst og sporty. Hvem skulle vel ikke ønske at de kunne starte opp en egen virksomhet? Jeg skulle mer enn gjerne gjort det .. har ikke planer om å "slave" for andre fra 8-16 til jeg er pensjonist. Jeg vil leve mens jeg lever - plutselig er det for sent. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Vi er vår egen lykkes smed. Den som intet våger, intet vinner. Det nytter ikke å sitte hjemme i sin egen stue og forbanna sin egen kjedelige hverdag. Caroline kan nok kritiseres for sitt usunne forbruk - jeg er motstander av bruk og kast-samfunnet. MEN resten må dere kutte ut .. det blir bare FOR dumt, ja rett og slett patetisk. Jeg beundrer Caroline for sin tro på seg selv, for å ikke gi opp men følge drømmene sine. Hun har en varm og god familie - og hun virker tvers gjennom snill og god. Den kommende babyen kommer til å vokse opp i et hjem fullt av kjærlighet og varme .. og masse hjemmelaget mat. Se på bildene av maten hun lager. Aldri en dag uten masse grønnsaker og sunne basisvarer. Jeg skulle ønske at hun frontet økologisk mat i større grad enn hun gjør, men hun er fremdeles ung og jeg tror nok det kommer. Caroline kommer til å rekke langt. Bloggen er bare et springbrett for henne .. og den har vist at hun er pågående, snill, har masse empati, humor, målbevisst og sporty. Hvem skulle vel ikke ønske at de kunne starte opp en egen virksomhet? Jeg skulle mer enn gjerne gjort det .. har ikke planer om å "slave" for andre fra 8-16 til jeg er pensjonist. Jeg vil leve mens jeg lever - plutselig er det for sent. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Har du egentlig lest bloggen? Anonymous poster hash: 89580...01c 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #886 Del Skrevet 11. august 2013 For dere som etterlyser fotoene, jeg lastet dem ned før hun fjernet dem: Før redigering: http://bildr.no/view/OEx5bDNQ Etter redigering: http://bildr.no/view/WDZhUksw Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Anonymous poster hash: ac2af...cd8 Man ser jo en ørliten forskjell, men hvordan i all verden oppdaget den første personen at det var noe galt med det ene bildet? Man må jo seriøst sitte med lupe og granske hver detalj i bildet for å se noe sånt. Denne tråden blir mer og mer skremmende. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #887 Del Skrevet 11. august 2013 Man ser jo en ørliten forskjell, men hvordan i all verden oppdaget den første personen at det var noe galt med det ene bildet? Man må jo seriøst sitte med lupe og granske hver detalj i bildet for å se noe sånt. Denne tråden blir mer og mer skremmende. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Noe mer skremmende at FF følger tråden og fjernet fotoet straks det ble påpekt, for deretter å blånekte for at hun hadde redigert og skylde at noen andre hadde gjort det for å sabotere for henne. Anonymous poster hash: ac2af...cd8 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nicola Skrevet 11. august 2013 #888 Del Skrevet 11. august 2013 Man ser jo en ørliten forskjell, men hvordan i all verden oppdaget den første personen at det var noe galt med det ene bildet? Man må jo seriøst sitte med lupe og granske hver detalj i bildet for å se noe sånt. Denne tråden blir mer og mer skremmende. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Det var en som kommenterte at lyktestolpen var skeiv :O Da måtte jeg også inn og da så jeg det tydelig at bilde var redigert. Så var det flere som la merke til dette og at det ikke stemte. Vistes godt at magen var redigert...Så skulle flere inn å se, og plutselig var det ingen som så det mer. Da oppdaget vi at det var redigert tilbake Jeg hadde begge bilder oppe tilfeldigvis, så kunne sammenligne 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #889 Del Skrevet 11. august 2013 Det var en som kommenterte at lyktestolpen var skeiv :O Da måtte jeg også inn og da så jeg det tydelig at bilde var redigert. Så var det flere som la merke til dette og at det ikke stemte. Vistes godt at magen var redigert...Så skulle flere inn å se, og plutselig var det ingen som så det mer. Da oppdaget vi at det var redigert tilbake Jeg hadde begge bilder oppe tilfeldigvis, så kunne sammenligne Vel, for å legge merke til at seg selv at "stolpen er skeiv", må man virkelig legge seg i selen. Jeg kunne studert det bildet i timevis uten å finne noe spesielt når jeg ikke har det andre bildet ved siden av. Men enkelte her ville sannsynligvis lagt merke til om det manglet et blad på trærne også, selv om det ikke er høst. Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert eller skremt. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 11. august 2013 #890 Del Skrevet 11. august 2013 Først.. Å påpeke at FF lyver og er uredelig er ikke mobbing, så kan dere slutte å benytte det som hersketeknikken? Så.. Dere som bruker argumentet om hvor forferdelige forbilder alle her er for sine barn, m.m., la meg få snu det tilbake. Jeg er nok like skremt over at dere oppdrar deres barn i troen at alt er alle andre sin feil, at det er helt greit å lyve, være uredelig og henge ut andre som stiller kritiske spørsmål. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #891 Del Skrevet 11. august 2013 Vel, for å legge merke til at seg selv at "stolpen er skeiv", må man virkelig legge seg i selen. Jeg kunne studert det bildet i timevis uten å finne noe spesielt når jeg ikke har det andre bildet ved siden av. Men enkelte her ville sannsynligvis lagt merke til om det manglet et blad på trærne også, selv om det ikke er høst. Jeg vet ikke om jeg skal bli imponert eller skremt. Anonymous poster hash: 52cf5...7a8 Jeg blir i hvert fall skremt av det. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ssophie Skrevet 11. august 2013 #892 Del Skrevet 11. august 2013 Hun driver og svarer på spørsmål om det i kommentarfeltet nå. Hun hevder at det aldri har vært et redigert bilde på bloggen hennes. .. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arch Skrevet 11. august 2013 #893 Del Skrevet 11. august 2013 Hva tenker du om at hun redigerer bilder, for så å nekte for å ha gjort det og si at det er en eller annen gærning som har gjort det når hun blir konfrontert med det, når det så åpenbart er løgn? Håper du tar deg tid til å svare.Anonymous poster hash: 9ea57...46f Hva jeg tenker om det? Ingenting. Hvorfor skulle jeg? For min del må hun gjerne redigere seg grønn for så å nekte for det i ettertid, det påvirker uansett ikke min hverdag. Jeg er glad jeg evner å se mennesker for hva de er, og det uten å ha behov for å slenge dritt i hytt og pine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #894 Del Skrevet 11. august 2013 Hun driver og svarer på spørsmål om det i kommentarfeltet nå. Hun hevder at det aldri har vært et redigert bilde på bloggen hennes. .. Hahha Anonymous poster hash: 793df...3b2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #895 Del Skrevet 11. august 2013 Jeg har ikke noen spesielt sterke meninger om Fotballfrue, utover at hun synes å ha et tvangspreget forhold til trening. Men når hun sitter og blånekter for å ha redigert et bilde og lyver om at noen andre må ha gjort det, må jeg innrømme at jeg blir ganske overrasket. Anonymous poster hash: eb97b...b05 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2013 #896 Del Skrevet 11. august 2013 Dere som påstår at bildet ikke er redigert av Caroline, hvordan kan det da havne i arkivet, på bloggen og på FB-siden hennes? Og hvordan kan det ha seg at det er det eneste unormale som har skjedd? Jeg vil gjerne ha en forklaring. Anonymous poster hash: fd59a...bbe 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vilma2000 Skrevet 11. august 2013 #897 Del Skrevet 11. august 2013 Helt sprøtt at hun har valgt det styggeste bildet av henne som finnes som forsidebilde på facebook-siden... Hun ser jo ikke sånn ut i virkeligheten engang!!! Eneste fine bilde jeg har sett av henne er et VG la ut fra ELLE-festen. Der hadde jo ingen redigert eller gjort ting mindre/større, hun så normal ut. At hun ikke ser dette selv??? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rumperister Skrevet 11. august 2013 #898 Del Skrevet 11. august 2013 Forstår godt dersom hun ville ha redigert bilder. Tenk bare; a) Bildene skal sees av flere titalls tusen mennesker.. b) Bildene kan/vil brukes igjen og igjen av lesere og medier c) Bildene vil være på nett til evig tid Men skulle jeg drevet en blogg, og redigert bilder, så ville jeg vært ærlig om det. Ikke skrevet det som oversktift, men inrømmet det om noen spurte. Redigering er jo det mest normale som finnes i medier - er ikke noe å skjule! :-) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. august 2013 #899 Del Skrevet 11. august 2013 Helt sprøtt at hun har valgt det styggeste bildet av henne som finnes som forsidebilde på facebook-siden... Hun ser jo ikke sånn ut i virkeligheten engang!!! Eneste fine bilde jeg har sett av henne er et VG la ut fra ELLE-festen. Der hadde jo ingen redigert eller gjort ting mindre/større, hun så normal ut. At hun ikke ser dette selv??? Nei, nå må du faenmeg skjerpe deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 11. august 2013 #900 Del Skrevet 11. august 2013 Hun har jo et veldig uheldig ansiktsuttrykk på forsidebildet sitt (ligger både på bloggen og på fb). Jeg skjønner heller ikke hvorfor hun har det bildet der, da hun sikkert har 5000 andre bilder som er finere. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg