Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da var søndagens sedvanlige reklameinnlegg postet.

Hun har fryktelig mange favoritter, denne dama.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8
  • Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg synes er litt artig, men også irriterende er at HVER gang noen legger fra en undersøkelse som viser noe negativt med fruens og hans kosthold, treningsvaner o.l, nå sist en undersøkelse om økning av abortfare hvis man trener 7 timer eller mer per uke, så er Lars Kristian der å mener at de undersøkelsen kan man ikke stole på. Det er alltid noe som ikke er riktig uført i forhold til undersøkelsen og forsøkspersonene. Selv doktorgrader som han er uenig, greier han å finne feil ved og mener de ikke er ikke troverdige. Det kan også være artikler som er publisert i annerkjente medisinske tidskrifter. Han vet best, alltid!

Anonymous poster hash: df2a3...df1

Norske jordmødre anbefaler fortsatt at kvinner som trener fra før fortsetter med dette når de blir gravide.

Den nevnte danske undersøkelsen er kjent i Norge også - men det regnes at faren for at det skal skje noe er så liten at det er kun harde ballspill osv som ikke anbefales - da fordi man kan få ballen i magen.

Dessuten gjelder abortfaren ved eks jogging kun første trimester, etter dette er abortfaren like stor for de som trener, som de utrente.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 2
Skrevet

For du kan ikke gjøre dette selv..?

Anonymous poster hash: fd59a...bbe

Helt enig. Er ikke måte på hvor mange som har gode tips her til hva ANDRE skal gjøre. GJØR DET SELV DA FOR POKKER! Sist gang tok jeg debatten med LK, for at folk skulle få øynene opp for hvilken type han er, da var jeg i selskap av hva var det (KK sitt debattfelt) 2 andre personer?

Samtidig gikk det ironiskt nok varmt i kommentarfeltet her inne. Å skrive her inne hjelper jo ingenting, her er det jo bare, sett utenifra "bitre kjerringer".

Ta saken i dine egne hender i stedet for å sitte på rassen og forvente at andre skal gjøre det! For det skjer som regel aldri.

Det er greit at ekteparet gir mye ufrivillig underholdning. Det er likevel et stort problemet at de kan fortsette å holde på som de gjør, samtidig som Carolines unge fans fortsetter å la se blende av glansbildet som er skittent på baksiden og fortsetter å kysse henne i ræva og sper på enda mer i pengeposen til ekteparet.

Anonymous poster hash: bc157...e99

• Liker 4
Skrevet (endret)

Da var søndagens sedvanlige reklameinnlegg postet.

Hun har fryktelig mange favoritter, denne dama.

Anonymous poster hash: ac2af...cd8

Finner deg ganske interessant denne reklameringen for concealeren (og annet) med tanke på at hun aldri reklamerer for noe hun ikke går god for eller har testet ut i eviiiiiiiiiigheter.

Hvordan kan hun gå god for den når hun aldri har hatt urenheter eller lignende (les. perfekt hud)? Hun trenger jo ikke produkter som gjør mirakler.

Endret av Bond
  • Liker 15
Skrevet

Hehehe... Har de to bildene oppe i hver sin fane og lyktestolpen hopper frem og tilbake ;)

Anonymous poster hash: dae9d...6c9

Print screen og vis oss, or it didnt happen

Anonymous poster hash: 54088...b1d

• Liker 2
Skrevet

Det er da vel ingen som ikke sier at man ikke skal trene under graviditet, men det handler om moderasjon.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18
  • Liker 1
Skrevet

Print screen og vis oss, or it didnt happen

Hvis du orker å blad deg et par sider tilbake ser du flere bilder av dette... Blir litt matt.... Hva med å sjekke etter før man spør liksom?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 9
Skrevet

Hva tenker du om at hun redigerer bilder, for så å nekte for å ha gjort det og si at det er en eller annen gærning som har gjort det når hun blir konfrontert med det, når det så åpenbart er løgn?

Håper du tar deg tid til å svare.

Anonymous poster hash: 9ea57...46f

Du - vi er mer sjokkert av dere enn om Caroline har redigert bildene sine slik at magen blir 1 mm større (eller var det mindre?). Gud bevares for en sensasjon :fnise:

Det er faktisk en veldig stor mulighet for at det ikke er hun som har gjort det engang. Skulle ikke forundre meg at mobben hadde klart det selv. Og OM det så er Caroline som har gjort det for at bildet skal se bedre ut? Hva så? Herregud - for et kjedelig liv dere må ha.

• Liker 2
Skrevet

Innlegg 1033 og 1077, der ligger før/etter bildene.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 2
Skrevet

Den gif-filen som er lagt ut her ligger vel der enda?

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Ja, nå fant jeg den!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Du - vi er mer sjokkert av dere enn om Caroline har redigert bildene sine slik at magen blir 1 mm større (eller var det mindre?). Gud bevares for en sensasjon :fnise:

Det er faktisk en veldig stor mulighet for at det ikke er hun som har gjort det engang. Skulle ikke forundre meg at mobben hadde klart det selv. Og OM det så er Caroline som har gjort det for at bildet skal se bedre ut? Hva så? Herregud - for et kjedelig liv dere må ha.

Jeg leser ikke bloggen, og jeg er sjeldent innom tråden her fordi jeg ikke skjønner alt oppstyret rundt denne dama.

Jeg så at det ble linket til bloggen hennes med det redigerte bildet (det er såpass mange her inne som har sett det at det er bare latterlig å beskylde noen andre for å ha redigert det, så den diskusjonen kan du bare legge død), noe som jeg gir blanke i, for jeg driter i om hun dama photoshopper seg til det ugjenkjennelige for min del. Whatever floats her boat. Det som jeg er litt skremt over er etter å sett hvordan hun i ettertid benekter det og beskylder andre for å redigere et bilde hun selv publiserte på bloggen sin.

Anonymous poster hash: 793df...3b2

Endret av Bond
  • Liker 12
Skrevet

Etter all kritikken hun har fått på magestørrelsen er det ikke overraskende at hun redigerer magen et par cm større. Hun er faktisk et menneske som alle andre og det er kanskje særlig vanskelig å ikke bry seg om all kroppskritikken nå som hun er gravid. Ønsker henne alt det beste i det som nok må være en litt vanskelig tid.

Anonymous poster hash: c5b40...d9f
  • Liker 3
Skrevet

Det er da ingen her som bryr seg om at bildene er redigerte heller. Jeg hadde skkert gjort det samme dersom noen hele tiden maste om at min mage var for liten eller for stor eller whatnot.

Det vi reagerer på er den konstante lyvingen hennes, måten hun ror seg bort fra det når hun er "avslørt". Hvorfor kan hun ikke si "Ja, jeg redigerte det.". Hvorfor må hun si "nehei, det må være en eller annen gærning som gjorde det for å være kjip, jeg blir sjokkert og redd av enkelte :/"?

Hun sier at hun ikke fremstiller livet sitt bedre enn det er, at hun bare ER lykkelig og alt bare ER bra. Ja, helt fint, dersom det var sånn. Men nå redigerer hun der, lyver seg unna her, henger ut noen, sletter unna kritiske kommentarer, fjerner urenheter og fikser på ting og tang. Uten å innrømme at hun gjør det.

Er du ikke enig i at det er uheldig for den unge (og ellers den lettpåvirkelige) fanskaren hennes? Det de ser ER dette perfekte, det de ser ER at andre er ute etter Caroline. De ser ikke at Caroline selv har skyld i dette. De ser ikke at hun lyver, manipulerer og redigerer.

• Liker 11
Skrevet

Kjedelig liv? Nå er vel det å selge sminke noe av det dølleste som er. Og hvorfor kandu ikke skrive under ditt eget navn her, siden du "alltid diskuterer under fullt navn"?

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 3
Skrevet

Etter all kritikken hun har fått på magestørrelsen er det ikke overraskende at hun redigerer magen et par cm større. Hun er faktisk et menneske som alle andre og det er kanskje særlig vanskelig å ikke bry seg om all kroppskritikken nå som hun er gravid. Ønsker henne alt det beste i det som nok må være en litt vanskelig tid.

INGEN BRYR SEG OM AT BILDET ER REDIGERT, DET VI BRYR OSS OM ER AT HUN LYVER OM DET I ETTERTID OG FREMSTILLER DET SOM OM DET ER EN ELLER ANNEN GÆRNING SOM HAR GJORT DET MOT HENNE FOR Å VÆRE FÆL OG SLEM.

SÅNN.

• Liker 25
Skrevet

INGEN BRYR SEG OM AT BILDET ER REDIGERT, DET VI BRYR OSS OM ER AT HUN LYVER OM DET I ETTERTID OG FREMSTILLER DET SOM OM DET ER EN ELLER ANNEN GÆRNING SOM HAR GJORT DET MOT HENNE FOR Å VÆRE FÆL OG SLEM.

SÅNN.

Å jøje meg. Jo takk. Det var første gangen jeg svarte angående dette men ok.

Skrevet

Kjedelig liv? Nå er vel det å selge sminke noe av det dølleste som er. Og hvorfor kandu ikke skrive under ditt eget navn her, siden du "alltid diskuterer under fullt navn"?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Den må du være så snill å forklare ...

Skrevet

Hehe skal si denne siden tar av nå. Godt vi er flere som ser hvor falske disse rosabloggerne er. De skal selge, selge og selge, slik at de selv blir kjemperike. Så får vi andre stå opp 7 og komme oss ut av huset og på jobben.

4 uker ferie er slutt, buhu, tilbake til jobben i morgen for meg. Takk for 4 uker fri, men nå ringer hverdagen på igjen. Heldige fruen som bare skal sminke seg og blogge videre i sitt lykkelige, rosa hjem ;)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 5
Gjest Zeitgeist
Skrevet

Tror bildene er å finne fra side 54 og fremover.

Uansett, etter å ha fulgt FFs selvkomponerte nett-magasin (mener å huske at det er slik hun betrakter bloggen sin) i ei uke nå, kan jeg vel trygt si at bruksanvisninga til støvsugeren er mer interessant. Sett bort i fra et innlegg om kanelboller på onsdag, så har det vært særdeles lite spennende å lese. Og for å komme endel gallespyttende soldater fra FF Forsvarskomite i forkjøpet - jeg har faktisk lest bloggen i flere år. Det er bare den siste uka at jeg har fulgt nøyere med hva hun faktisk har skrevet.

Greit nok at det er agurktid (hvilket det tydeligvis må ha vært i en leeengre tid nå for FF-redaksjonen), men det får da være måte på å gjenta seg selv.

Det som skremmer meg er tildels hvor blottet både CBE og LKE er for selvinnsikt og ydmykhet. Hadde hun kunne utvist et snev av selvironi og ikke alltid vært så hårdnakket i sine påstander om at "alt er alle andres feil" ville hun høyst sannsynlig tatt brodden av de fleste debatter rundt hennes person og liv. I stedet langer hun ut med spydigheter som ikke er en perfekt person verdig, går sporenstreks i arg forsvarsposisjon ved de fleste kritikker (eller kommentarer som med velvilje tolkes som kritikk), og fremstiller seg selv som en martyr hvor det sedvanlige mantraet om at "alle andre er så slemme og grusomme mot meg" gjentas ad nauseam.

Skrevet

SÅNN.

Ja det er alltid mobbeofferets egen feil at hun blir mobbet. Hvis bare vedkommende ikke hadde vært så fordømt irriterende så hadde man sluppet å mobbe!! Tvert i mot kan man heller si at mobberne kun sier fra fordi de prøver å hjelpe mobbeofferet til å slutte å være så irriterende! Det er faktisk en god gjerning.

Anonymous poster hash: 9095f...372

Anonymous poster hash: 9095f...372

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...