Niennas Skrevet 9. august 2013 #741 Skrevet 9. august 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Niennas, mod.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #742 Skrevet 9. august 2013 Nei, det er meg du refererer til her. Og jeg er ikke LK. Jeg sa heller ikke at jeg ikke brydde meg om at folk var syke så lenge jeg ikke kjente dem. Jeg sa at syke mennesker ikke legge ansvaret for sin sykdom på andre! Nå må dere faen meg rulle inn og faktisk lese hva folk skriver!Anonymous poster hash: f50ea...ad4 Nei, det er Mildemoses jeg refererer til. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #743 Skrevet 9. august 2013 Så fruen i Skien i dag. Hun gikk med treningstøy på byen og så utrolig bra ut! Kjente henne først ikke igjen og jeg skjønner virkelig ikke hvorfor hun photoshopper seg så mye:/ magen er også større i virkeligheten enn på bilder! Kjære FF: du ser bra ut uten all den photoshoppingen!!Anonymous poster hash: 53447...bfe 10
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #744 Skrevet 9. august 2013 Photoshopper hun magen da? Anonymous poster hash: 0105d...32d 3
annsme89 Skrevet 9. august 2013 #745 Skrevet 9. august 2013 Ja, keg er OGSÅ Lars Kristian! Nå har jeg også skrevet det svart på hvitt, du tror vel på det også da? For en tullete gjeng dere er! Dere påstår selv at dere diskuterer saklig, gir velbegrunnet kritikk og har humor. Hva jeg ser er nettmobbing og et uforståelig fokus på føflekker, vorter, babygymelementer (og grammatisk bøyning av denne). Hun kritiseres for alt! Noen linker til artikler der de med spiseforstyrrelser betegnes som lite empatiske, som bevis på hvor fæl hun er. Hun blir kritisert for å bite fra seg, samtidig som dere lar det gå sport i å skrive infame ting i kommentarfeltet hennes med et blunkesmilefjes etter. Uansett hva hun gjør, kritiserer dere. Hun har for høyt forbruk av klær og sko - MEN hun bytter løpesko for sjelden. Hun spiser for lite - MEN hun skal ikke entusiastisk skryte av mat og si hun er stappmett. Osv i det uendelige.... Tror dere ikke hun er en glad vordende mor som kommer til å gjøre sitt beste for å gi barnet en god oppvekst? Tror dere virkelig at LK veier henne i graviditeten og at de kommer til å få sjokk om de får en lubben baby? Har dere som er så bekymret for babyens ve og vel tenkt på hva trakassering av moren medfører? Og får ikke alle litt sjokk når de står dere med en baby i armene og skal tilbake til hverdagen? Det gjorde iaf jeg. Hvorfor skal ikke hun få lov til å gjøre seg erfaringer på samme måte som andre? Ja, hun er veldig materalistisk og har et overforbruk, synes jeg. Utover det synes jeg hun er mentalt sterk, flittig og flink. Hun er i et forhold der de begge tydeligvis viser hverandre stor respekt. Jeg synes LK burde holde seg unna en del diskusjoner, samtidig forstår jeg at han ønsker å beskytte sin kone. Jeg skjønner heller ikke bloggen han har laget og dens formål, men har ikke behov for harselering over flere sider innblandet stikk om skader (igjen!) og hint. Hadde dette vært en saklig diskusjon, hadde den ikke sett ut slik den gjør i dag. Alt dere ønsker, er å knekke henne. Hun skal jammen jekkes ned, ja - mohahahaha! Det kommer alltid til å være noen som må rette på alt hun gjør, og som virkelig leter etter noe å ta FF på. Jeg er ingen fan av henne, men mye av det som skrives her opplever jeg alikevel som unødvendig kritikk og småpirk. Det er tydelig veldig vanskelig å holde et saklig nivå i debatten om Fotballfrue, noe jeg mener er synd. Det er visse saker rundt henne og påvirkningskraften bloggen hennes har, som jeg synes er helt fair å diskutere. Men alt for ofte (og majoriteten av innleggene her) sporer fullstendig av. Dette har jeg skrevet sikkert tre ganger tidligere i disse trådene. Om det var slik at bare kg brukere her inne kunne poste innlegg, kunne det hende mye pjatt og tull forsvant fra hele tråden. 2
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #746 Skrevet 9. august 2013 Magen KAN faktisk komme i løpet av 12 timer, jo. Det gjorde den med meg i alle fall. Godt mulig det har skjedd med henne også Nå vet jeg ikke om du misforsto meg, eller om jeg misforstår deg, men det var nettopp dette som var poenget mitt. FF mener at magen ikke kommer "over natta", mens andres erfaringer viser det motsatte. Anonymous poster hash: 23b15...bbb
AnonymBruker Skrevet 9. august 2013 #747 Skrevet 9. august 2013 Denne tråden er vanvittig underholdende:) Er veldig enig i det meste av kritikken her inne, spesielt det som går på spiseforstyrrelser. Er jo åpenbart at jenta har et problem. Tragisk at hun er gravid og liksom ikke skal få mage. Jeg vil heller ikke ha mage, jeg vil være veltrent, stram og slank, men jeg blir da pokker meg ikke gravid med Norges fæleste mann heller:p Rart de ikke bare adopterte i grunnen, hadde jo spart dem for mange problemer. Jeg lurer veldig på hvordan hverdagen deres blir framover. Den virkelige hverdagen, ikke den hun viser på bloggen;) En annen ting; fatter ikke at dere klikker dere inn på bloggen! Jeg nekter å sponse den dama med klikk. Får nok av underholdende info herfra. Spesielt dere som legger ut linker til innlegg/bilder her, dere bidrar jo direkte til pengekassa hennes. Jeg liker aldeles ikke FF og vil heller ikke sponse henne. Leser kun blogger jeg liker. Hadde alle "haterne" temmet nysgjerrigheten sin og latt være å klikke, hadde neppe bloggen vært så stor. Nekter å tro at det er så mange fjortiser som syns det er gøy med en voksen gravid dame sin blogg. Halvparten av klikkene er nok sånne som oss, som bare må inn for å le av henne. DON'T! Anonymous poster hash: eca3c...0ce 13
Gjest susidusi Skrevet 10. august 2013 #748 Skrevet 10. august 2013 Nå vet jeg ikke om du misforsto meg, eller om jeg misforstår deg, men det var nettopp dette som var poenget mitt. FF mener at magen ikke kommer "over natta", mens andres erfaringer viser det motsatte. Anonymous poster hash: 23b15...bbb Da forstod jeg deg riktig bare bekreftet at den faktisk gjør det hos enkelte
Wonderbitch Skrevet 10. august 2013 #749 Skrevet 10. august 2013 Skjønner ikke de som synes denne tråden er underholdende. Den kunne vært det, men sånn som den er nå er den bare mobbende og trist. Skjønner at hun har satt seg "til hugg" selv, og at hun ni mannen tjener på det. Men jammen glad jeg ikke er henne. Hadde tatt selvmord halvveis i tråden. At så mange kan få seg til å snakke så stygt om en person, samtidig som de kamuflerer det bak "konstruktiv kritikk" og det at hun har valgt det selv. Får mer og mer respekt for henne hver dag som går. Greit at hun har valgt dette selv, men det betyr ikke at man er immun mot å bli såret og lei seg. 14
Sommee Skrevet 10. august 2013 #750 Skrevet 10. august 2013 Altså.., jeg er en mann som aldri leser bloggen hennes. Men bodde sammen med ei for et par år siden som leste den en kort stund før hun ga opp. Jeg var inne nå, og lurer på hvorfor det er om å gjøre å skjule magen? Man er jo ikke akkurat så ofte gravid? Er det vanlig blant andre damer, å forsøke å skjule magen? Må bli utrolig selvopptatt som person, når jobben din er å ta bilder av seg selv, skrive om seg selv, mikse bilder av seg selv, og kommentere kommentarer om seg selv... Den dama hadde trengt litt andre perspektiver på livet spør du meg. 14
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #751 Skrevet 10. august 2013 Hvorfor kaller hun babyleker for babygymmet hele tiden? Anonymous poster hash: 95d1e...e18 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #752 Skrevet 10. august 2013 Denne tråden er vanvittig underholdende:) Er veldig enig i det meste av kritikken her inne, spesielt det som går på spiseforstyrrelser. Er jo åpenbart at jenta har et problem. Tragisk at hun er gravid og liksom ikke skal få mage. Jeg vil heller ikke ha mage, jeg vil være veltrent, stram og slank, men jeg blir da pokker meg ikke gravid med Norges fæleste mann heller Rart de ikke bare adopterte i grunnen, hadde jo spart dem for mange problemer. Jeg lurer veldig på hvordan hverdagen deres blir framover. Den virkelige hverdagen, ikke den hun viser på bloggen;) En annen ting; fatter ikke at dere klikker dere inn på bloggen! Jeg nekter å sponse den dama med klikk. Får nok av underholdende info herfra. Spesielt dere som legger ut linker til innlegg/bilder her, dere bidrar jo direkte til pengekassa hennes. Jeg liker aldeles ikke FF og vil heller ikke sponse henne. Leser kun blogger jeg liker. Hadde alle "haterne" temmet nysgjerrigheten sin og latt være å klikke, hadde neppe bloggen vært så stor. Nekter å tro at det er så mange fjortiser som syns det er gøy med en voksen gravid dame sin blogg. Halvparten av klikkene er nok sånne som oss, som bare må inn for å le av henne. DON'T! Anonymous poster hash: eca3c...0ce Helt ubegripelig at slike utsagn får bli stående. Og at så mange bifaller innlegget gjør det jo enda mer tragisk. Jeg trodde virkelig ikke at det fantes så mange ondsinnede mennesker på KG. Det vil mest sannsynlig komme en dag hvor dere angrer for å skrive på den måten dere gjør. Innlegget over er rett og slett ondsinnet og preget av hat og dårlig skjult misunnelse. Du vil ha flat mage og være trent, sier du? Joda, da må du kanskje begynne med å lette på rompa og trene - og ta en titt på kostholdet. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 9
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #753 Skrevet 10. august 2013 Han/hun legger jo ikke all skyld alene på FF. Men herregud da, alle ser vel at bloggen hennes kan være en veldig uheldig for svært mange unge jenter? Trening så godt som hver dag, gjerne to økter, prat om viljestyrke for å tilpasse seg lavkarbo-dietten, innsugne magebilder.. Ja, i det hele tatt. Stort fokus på kropp og utseende. Nå nylig også magebilder når hun i tillegg er gravid, men selvfølgelig ikke har fått "fettmage", kun blodvolum (omg..), babyvekt osv.. Som tidligere spiseforstyrret ser jeg også et visst mønster der hun alltid trener langøkter dagene etter hun har hatt treningsfri. Helt ærlig så skjønner jeg ikke hvordan noen kan være så naive og ikke se at FF i enkelte tilfeller kan være del i at unge jenter utvikler anoreksi/andre spiseforstyrrelser.. Det er jo så tydelig. Anonymous poster hash: 56d25...230 Kunne ikke vært mer enig her. Anonymous poster hash: 0b9e8...a89 2
LilleSnupp Skrevet 10. august 2013 #754 Skrevet 10. august 2013 Observerer at hun ikke presiserer mer at hun er oppe lenge før småfuglene, slik hun svært ofte gjorde tidligere. Tenker meg at det har sammenhengen med graviditeten og at hun føler hun trenger mer hvile - og derfor står opp senere. (Må vel presisere her at dette er kun positivt ment, siden øynene til pro-FF'erne også har en evne til å vrenge og vri i verste mening) Går jo ant å håpe at det samme kan smitte over på treningen. Ikke at hun trener, men å opplyse om mengde o.l. som er blitt kommentert tidligere. For må jo være fullt mulig å drive den bloggen uten å daglig m å t t e skrive at hun var oppe halv 5, løp 8 km, så så mye styrketrening. 4
Mildemoses Skrevet 10. august 2013 #755 Skrevet 10. august 2013 Observerer at hun ikke presiserer mer at hun er oppe lenge før småfuglene, slik hun svært ofte gjorde tidligere. Tenker meg at det har sammenhengen med graviditeten og at hun føler hun trenger mer hvile - og derfor står opp senere. (Må vel presisere her at dette er kun positivt ment, siden øynene til pro-FF'erne også har en evne til å vrenge og vri i verste mening) Går jo ant å håpe at det samme kan smitte over på treningen. Ikke at hun trener, men å opplyse om mengde o.l. som er blitt kommentert tidligere. For må jo være fullt mulig å drive den bloggen uten å daglig m å t t e skrive at hun var oppe halv 5, løp 8 km, så så mye styrketrening. Jeg - og mange med meg - ønsker å lese om treningsmengde. Hvis ikke du gør det, kan du droppe å lese bloggen, enkelt og greit. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #756 Skrevet 10. august 2013 Kan ikke være enkelt for fotballfruens mann å være så mye skadedyr. Spiller ikke i dag heller p.g.a skade. Fotballfrue svarte på en kommentar tidligere at mannen ikke kunne ta pappapermisjon fordi han er fotballspiller, men så mye han er sykmeldt så ser det ut som om han får vært hjemme allikevel. Virker som han burdte innse at fotball karrieren er over. Kroppen har sagt stopp, rett og slett. Han har jo kontrakt ut neste år, så det er vel et økonomisk spørsmål også. Anonymous poster hash: df2a3...df1 10
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #757 Skrevet 10. august 2013 Skulle stå : ikke være så enkelt for fotballfruens mann å være så mye skadet....Anonymous poster hash: df2a3...df1 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #758 Skrevet 10. august 2013 Jeg - og mange med meg - ønsker å lese om treningsmengde. Hvis ikke du gør det, kan du droppe å lese bloggen, enkelt og greit. Hun driver da ikke en treningsblogg, og ettersom treningen hennes for det meste går i løping mener i alle fall jeg at hun ikke trenger å opplyse om antall km så godt som hver eneste dag. Det hadde vært litt annerledes dersom det var større variasjon i øktene, og hun f.eks drev med en spesiell idrett/trente til noe spesielt eller drev med andre former aktivitet også. Hvor inspirert blir man virkelig av å høre om hvor langt noen har løpt hver dag? Anonymous poster hash: 4fc30...cab 17
Mildemoses Skrevet 10. august 2013 #759 Skrevet 10. august 2013 Hun driver da ikke en treningsblogg, og ettersom treningen hennes for det meste går i løping mener i alle fall jeg at hun ikke trenger å opplyse om antall km så godt som hver eneste dag. Det hadde vært litt annerledes dersom det var større variasjon i øktene, og hun f.eks drev med en spesiell idrett/trente til noe spesielt eller drev med andre former aktivitet også. Hvor inspirert blir man virkelig av å høre om hvor langt noen har løpt hver dag? Anonymous poster hash: 4fc30...cab For min del er det inspirerende å høreom folk som står opp om morgenen og dessuten trener store deler av uken. Da er det lettere å tinge seg selv til det samme, hvilket store deler av Norges befolkning burde kopiere.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2013 #760 Skrevet 10. august 2013 Hun driver da ikke en treningsblogg, og ettersom treningen hennes for det meste går i løping mener i alle fall jeg at hun ikke trenger å opplyse om antall km så godt som hver eneste dag. Det hadde vært litt annerledes dersom det var større variasjon i øktene, og hun f.eks drev med en spesiell idrett/trente til noe spesielt eller drev med andre former aktivitet også. Hvor inspirert blir man virkelig av å høre om hvor langt noen har løpt hver dag? Anonymous poster hash: 4fc30...cab Vi er noen som lar oss inspirerere av positive mennesker som gjør noe aktivt i livet sitt i stedet for å sitte på et forum og spre eder og galle. DET er ikke noe vi ønsker å la oss inspirere av. Skrekk og gru, sier jeg. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 1
Fremhevede innlegg