Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes det virker helt absurd å ta med magekrympeholder og hoftekrymper, eller hva f... det var for noe? Er dette normalt? Jeg har aldri hørt om noen som har dette? Da jeg skulle føde, tenkte jeg da aldri på å ta med meg en eller annen dings som kunne få magen og hoftene mine så små som mulig, så fort som mulig. Virker ganske så hysterisk, synes jeg. Stakkar, kan ikke være enkelt å ha et så anstrengt forhold til kroppen sin, at en går til anskaffelse av slike ting. Tror FF lever under et stort press.

Sikkert fått det gratis (som reklame) hun da... Hun må jo være verdens beste utstillingsdukke for denne type produkter...

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magekrymper ja. Det må hun ha lest på nettet en plass, fordi magen blir mindre hvis hun bruker magekorsett etter fødsel. Nå må noen si noen sannhetens ord til henne. Hun har gått opp 10 kg, tror neppe den magen er stor lenge etterpå, og hun trenger absolutt ikke noe magekrymper :besvimer:

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 7
Skrevet

Sikkert fått det gratis (som reklame) hun da... Hun må jo være verdens beste utstillingsdukke for denne type produkter...

Ja, det er nok reklame. Men uansett, da. Sier ikke dette noe om forholdet hennes til kropp og vekt? Virker veldig spesielt å ta med dette i en sykehusbag, blant undertøy og toalettsaker, som om det var det mest naturlige i verden. Nå tror vel alle fjortisleserne hennes at det er helt vanlig å ha slike ting. "Har du ikke magekrymper???" Hva skjer med verden, spør jeg..

• Liker 6
Gjest Conradine
Skrevet

I følge henne selv krangler hun aldri med moren eller ektemannen, de har kun noen samtaler som kan minne om mild diskusjon og som går over veldig snart. Hun skriver når hun har vaskedag, hver onsdag, så det at hun vasker toalettet vet man når skjer selv om hun ikke legger ut bilder av det. Det at hun går på do er en så grunnleggende del av hvordan menneskekroppen fungerer så synes jeg var et dårlig eksempel.

Anonymous poster hash: 864d0...f7b

Ja, det var jo nok et eksempel på at dere dikter ting for å finne noe å slenge dritt om, Caroline har nemlig svart dette på spørsmål om hun virkelig er så lykkelig som hun fremstår:

"Selvfølgelig finnes det dager som er dårlige for meg også, eller dager hvor jeg og Lars-Kristian diskuterer og er uenige. Faktisk krangler vi nesten aldri, men de gangene vi krangler, er det med stor K. Likevel ser jeg ingen grunn til å dele disse sjeldne kranglene på bloggen min. Det er en privatsak, og bloggen er ikke ment å være såpass privat."

• Liker 2
Skrevet

Kunne hun ikke sett til Kate?? Hun stilte opp slik hun var. Nei, nå står ikke verden til påske. Tynn som ei flis og skal ha med seg mage og hoftekrymper. Kroppsfiksert? Anorekisa??? Neida, på INGEN måte. OMG!!!!

• Liker 19
Skrevet

Kunne hun ikke sett til Kate?? Hun stilte opp slik hun var. Nei, nå står ikke verden til påske. Tynn som ei flis og skal ha med seg mage og hoftekrymper. Kroppsfiksert? Anorekisa??? Neida, på INGEN måte. OMG!!!!

Du kan sikkert slappe helt av. Det er noe hun har fått tilsendt og skal reklamere for og da tar hun det selvsagt med seg til sykehuset. Hadde jeg også gjort.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 1
Skrevet

Kunne hun ikke vise jumpsuiten uten jakke? Hvorfor ikke? For at vi skal klikke på lenken heller for å se?

Anonymous poster hash: 0105d...32d

• Liker 3
Skrevet

Kunne hun ikke vise jumpsuiten uten jakke? Hvorfor ikke? For at vi skal klikke på lenken heller for å se? Anonymous poster hash: 0105d...32d

Kanskje fordi det var kaldt????

Anonymous poster hash: 68911...128

• Liker 3
Skrevet

Ja, det er nok reklame. Men uansett, da. Sier ikke dette noe om forholdet hennes til kropp og vekt? Virker veldig spesielt å ta med dette i en sykehusbag, blant undertøy og toalettsaker, som om det var det mest naturlige i verden. Nå tror vel alle fjortisleserne hennes at det er helt vanlig å ha slike ting. "Har du ikke magekrymper???" Hva skjer med verden, spør jeg..

Jo jo, helt enig! det er sykt! Hvorfor ikke være fornøyd med sånn man er uten å bruke 1000000 timer i året på å se hakket finere ut - for ja, etter min smak så gjør ikke alle disse timene de aller fleste 1000000 ganger penere. FF feks er jo sååå mye finere på de "usminkede" bildene sine.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det var jo nok et eksempel på at dere dikter ting for å finne noe å slenge dritt om, Caroline har nemlig svart dette på spørsmål om hun virkelig er så lykkelig som hun fremstår:

Ja, vi gjør det alle sammen som er kritiske til FF. Alle vi som er kritiske dikter opp ting for å ha noe å slenge dritt om!

:ironi:

• Liker 6
Skrevet

Hofte og magekrymper???? Er det sant? :daane:

Herregud, så TRAGISK:

Anonymous poster hash: ddeec...d70
  • Liker 9
Gjest Conradine
Skrevet

Ja, vi gjør det alle sammen som er kritiske til FF. Alle vi som er kritiske dikter opp ting for å ha noe å slenge dritt om!

Det skjer omtrent hele tiden i denne tråden, tror til og med du har merket deg det.

• Liker 3
Skrevet

Det skjer omtrent hele tiden i denne tråden, tror til og med du har merket deg det.

Dere som i alle. Nei, det har jeg ikke merket!

• Liker 7
Skrevet

Kunne hun ikke vise jumpsuiten uten jakke? Hvorfor ikke? For at vi skal klikke på lenken heller for å se? Anonymous poster hash: 0105d...32d

Lag på lag gjør at man ser slankere ut. Sikkert viktig for FF siden hun er hele 10 kg tyngre nå ...

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 2
Skrevet

Hugo skal få prøvesitte vippestolen, jaja. Får håpe at barnet ikke blir allergisk mot hunder, 10-20 prosent av spedbarn blir jo det.

Skjønner ikke hvorfor FF-fans på død og liv skal omtale alle kritikere på samme måte. De burde jo klare å differensiere litt? Men neida, 'alle' er hatske, bitre, feite, misunnelige, psykisk syke og besatte. Hele tiden.

• Liker 4
Skrevet

midjemål på 59 cm før graviditet! Måtte måle det opp med målebånd. det ser jo sykt ut:( Anonymous poster hash: 2ef39...648

Tja, idealmålene for kvinner er tross alt 90-60-90. Det som er sykt er tankegangen til FF og det vanvittige fokuset på slanking og vekt. Mener jeg iallfall :)

• Liker 1
Gjest Conradine
Skrevet

Dere som i alle. Nei, det har jeg ikke merket!

Helt fantastisk ...

• Liker 2
Skrevet

Helt fantastisk ...

Ikke sant?

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor FF-fans på død og liv skal omtale alle kritikere på samme måte. De burde jo klare å differensiere litt? Men neida, 'alle' er hatske, bitre, feite, misunnelige, psykisk syke og besatte. Hele tiden.Anonymous poster hash: 1630c...b07

Hvorfor blir alle som kritiserer denne tråden omtalt som FF-fans? Hvorfor blir de omtalt på samme måte? Dere burde jo klare å differensiere litt? Men neida, alle som er imot denne tråden er FF-fans..

Anonymous poster hash: 9660a...bff

• Liker 4
Skrevet

Hvem tar bilder for henne? Anonymous poster hash: 68911...128

Ektemannen.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...