AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7101 Skrevet 19. november 2013 Sånn først: Overhode ikke ment hetsende eller lignende. Har hun nå det? Armene refererer hun til som spagettiarmer. Magen er veldig tynn (ifølge henne selv også), og er jo begrenset med muskelvolum man kan få plass til. Ikke synes jeg hun har utpreget muskuløse ben heller. Hun er slann og hadde før graviditeten en lav fettprosent. Dette dokumentert med de mange 'deffebildene' av henne i bikini. Så fordelingen fett og muskler gjør at jeg ikke helt skjønner hvorfor noen insisterer på å overdrive så innmari når en vent på 52 stemmer overens med måten kroppen så ut på. Bena er svært definerte, selv nå når hun er høygravid.Anonymous poster hash: 1630c...b07 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7102 Skrevet 19. november 2013 Du kan slå opp ordet fettprosent og lære deg hva betyr. Dette er elemnetærku skap for alle alle som for ksempwl driver med styrketrening. Det er målebåndet som teller, ikke vekt. En slapp og utrent kropp ser mye mer feit ut enn en trent kropp, selv om vekt og høyde er lik. Dette gnålet om at hun veide langt under femti kg er bare fjollete tullsnakk og overdrivelser fra misunnelige småjenter. Skjerpings.Anonymous poster hash: 1630c...b07 VS modellene er kjent for å trene mye de også... I mine øyne Ser ff like tynn ut når hun ikke er gravidhttp://www.measurementshub.com/alessandra-ambrosio-measurements-bra-size-height-weight/Anonymous poster hash: 09884...69f 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7103 Skrevet 19. november 2013 Hun er slann og hadde før graviditeten en lav fettprosent. Dette dokumentert med de mange 'deffebildene' av henne i bikini. Så fordelingen fett og muskler gjør at jeg ikke helt skjønner hvorfor noen insisterer på å overdrive så innmari når en vent på 52 stemmer overens med måten kroppen så ut på. Bena er svært definerte, selv nå når hun er høygravid.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Klart de er "definerte" når det ikke finnes underhudsfett. Enhver ville vært definert da. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7104 Skrevet 19. november 2013 Da kler hun veldig å veie 62 kg. Men bare vent til etter fødsel. Hun skal også i bikini rett etter fødsel og ut på nett. Skal selvsagt ikke være noe dårligere hun. Anonymous poster hash: cf5ef...056
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7105 Skrevet 19. november 2013 Da kler hun veldig å veie 62 kg. Men bare vent til etter fødsel. Hun skal også i bikini rett etter fødsel og ut på nett. Skal selvsagt ikke være noe dårligere hun. Anonymous poster hash: cf5ef...056 De 10 ekstrakiloene er jo ikke fett, det er blodvolum og babyvekt, litt ekstra væske og morkake. Hun er jo fremdeles veldig tynn, bare med en baby ombord. Anonymous poster hash: 1630c...b07 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7106 Skrevet 19. november 2013 Og det er jo NETTOPP det jeg sier? Med en slik fordeling av fett og muskler er det helt logisk at hun veide 52 kg, nå 62.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Nei det er ikke det jeg sier. Jeg sier at frua var maks 48 kg før hun ble gravid. Anonymous poster hash: 38c32...fd1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7107 Skrevet 19. november 2013 Det der "perfekte" svangerskapet hun "deler" med tone kan hun pakke langt bak. Her skriver hun jo selv at ikke alt var rosenrødthttp://fotballfrue.no/2013/06/20/sporsmal-rundt-graviditeten/ Anonymous poster hash: 2ef39...648 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7108 Skrevet 19. november 2013 Nei det er ikke det jeg sier. Jeg sier at frua var maks 48 kg før hun ble gravid. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 52 kg.Anonymous poster hash: 1630c...b07
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7109 Skrevet 19. november 2013 52 kg.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Jeg skal være enig med deg om at vi er uenige. Anonymous poster hash: 38c32...fd1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7110 Skrevet 19. november 2013 52 kg.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Jeg sier ikke at ff ikke veide 52, men hvis en tynn, trent kvinne på nesten 1.80 kan veie 51, så er det like sannsynlig at ff kan veie under 50.Anonymous poster hash: 09884...69f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7111 Skrevet 19. november 2013 Uff, det må være slitsomt å hele tiden være så forbanna perfekt. Det må være enda mer slitsomt å la seg irritere hele tiden, og bruke så mye tid og energi på noen man ikke engang liker, lage rykter, spekulasjoner, latterligjøre. For en hønse/gribbeflokk! Om hun er fornøyd med livet sitt, har hatt et fantastisk svangerskap og ser utrolig bra ut og kommer til å få drømmekroppen på 1-2-3 etter fødsel så utrolig flott for henne!! Hva er det for en ting å bitche om? Jantelov ass! Må tilføre enda et punkt der "Du skal ikke ha et bedre svangerskap enn oss" Men mange hadde vel gledet seg som barn til juleaften til å se henne få vektoppgang og sitte å le av henne for det. Nå må alle andre midler til for å ta henne, og det er så lett gjennomskuelig! En ting er hvertfall sikkert, det er henne som kommer seirende ut av dette. Personlig ville jeg ikke brukt 5 sekunder på slike type bitre, og sure sladremennesker som oppholder seg i denne tråden, og det tviler jeg på at hun gidder heller, dere gir henne masse klikk på bloggen. Ironien over at alle som hater henne bidrar til lønninga hennes. Fortsett sånn! Men irritasjonen, frustrasjonen og sinnet går kun utover dere selv! Anonymous poster hash: c46c4...bed 7
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7112 Skrevet 19. november 2013 Det går nok helt fint. FF vil nok mye for sitt barn, men hun vil det ikke noe vondt. Om jenta er en tomboy justerer garantert FF seg etter dette. Jeg er faktisk mer bekymret for LKs vektforventninger til både FF og datteren. Den mannen virker rett og slett ikke helt frisk.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Jeg er sikker på det går fint. Men for meg blir dette for tradisjonelt. Jeg trodde vi var forbi rosafarger herfra til månen og en mor som tar hånd om sitt hjem og seg selv med samme perfeksjonisme som på 50 tallet. Man går foran som rollemodell, gjør vi ikke.. Anonymous poster hash: c8511...d39 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7113 Skrevet 19. november 2013 Det der "perfekte" svangerskapet hun "deler" med tone kan hun pakke langt bak. Her skriver hun jo selv at ikke alt var rosenrødthttp://fotballfrue.no/2013/06/20/sporsmal-rundt-graviditeten/ Anonymous poster hash: 2ef39...648 ?? Hun skrev at hun var kvalm, men kastet aldri opp. Hun har ikke skrevet at alt var rosenrødt noen som helst sted, men at hun slapp unna veldig mye (deriblant oppkast) Litt sliten og trøtt er ikke en så veldig negativ ting i begynnelsen av svangerskapet for å si det sånn... Hvertfall ikke når hun var seg selv igjen i uke 9. Anonymous poster hash: c46c4...bed 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7114 Skrevet 19. november 2013 Det må være enda mer slitsomt å la seg irritere hele tiden, og bruke så mye tid og energi på noen man ikke engang liker, lage rykter, spekulasjoner, latterligjøre. For en hønse/gribbeflokk! Om hun er fornøyd med livet sitt, har hatt et fantastisk svangerskap og ser utrolig bra ut og kommer til å få drømmekroppen på 1-2-3 etter fødsel så utrolig flott for henne!! Hva er det for en ting å bitche om? Jantelov ass! Må tilføre enda et punkt der "Du skal ikke ha et bedre svangerskap enn oss" Men mange hadde vel gledet seg som barn til juleaften til å se henne få vektoppgang og sitte å le av henne for det. Nå må alle andre midler til for å ta henne, og det er så lett gjennomskuelig! En ting er hvertfall sikkert, det er henne som kommer seirende ut av dette. Personlig ville jeg ikke brukt 5 sekunder på slike type bitre, og sure sladremennesker som oppholder seg i denne tråden, og det tviler jeg på at hun gidder heller, dere gir henne masse klikk på bloggen. Ironien over at alle som hater henne bidrar til lønninga hennes. Fortsett sånn! Men irritasjonen, frustrasjonen og sinnet går kun utover dere selv! Anonymous poster hash: c46c4...bed Det handler om et press folk ikke vil ha, vi er lei perfekt, vi vil ha mennesker. Vi vet det kjøret ikke går i lengden og det er derfor noen reagerer; vi vil ikke ha det slik fordi det går på bekostning av viktigere ting. Jeg er ikke sjalu, jeg har selv vært der FF er nå, både i vekt og med å ha alt på stell til enhver tid. Men det er ikke sundt. Og så skal vi prise det? Denne siden er på mange måter en motvekt, og det må du akseptere. Vil du rose og hylle et slikt "ideal", kan du gjøre det på bloggen hennes. Anonymous poster hash: c8511...d39 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7115 Skrevet 19. november 2013 Jeg sier ikke at ff ikke veide 52, men hvis en tynn, trent kvinne på nesten 1.80 kan veie 51, så er det like sannsynlig at ff kan veie under 50.Anonymous poster hash: 09884...69f FF ser da ikke ut som et anorektisk vesen med de målene. Slank er hun, veldig slank, men å sammenligne henne med en kvinne på 1.80 som veier 51 kg er å ta sånn i at det ikke er morsomt engang. Hva har du fått i deg i kveld, egentlig?Anonymous poster hash: 1630c...b07 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7116 Skrevet 19. november 2013 Ligger akkurat på streken, ja. Thea says: November 19, 2013 at 13:27 Hei Hvor mange kilo har du gått opp totalt? Du ser så utrolig bra ut!! Reply Fotballfrue says: November 19, 2013 at 15:56 10 kilo har jeg gått opp hittil Reply Anonymous poster hash: 4b3de...287 Anonymous poster hash: 4b3de...287 Ja da hun kanskje endelig normalvektig. Anonymous poster hash: fd2a9...de3 1
Sofie_22 Skrevet 19. november 2013 #7117 Skrevet 19. november 2013 Og det er jo NETTOPP det jeg sier? Med en slik fordeling av fett og muskler er det helt logisk at hun veide 52 kg, nå 62.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Nei det er ikke det jeg sier. Jeg sier at frua var maks 48 kg før hun ble gravid. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 52 kg.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Jeg skal være enig med deg om at vi er uenige. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 At voksne mennesker kan sitte å diskutere noe sånt 7
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7118 Skrevet 20. november 2013 Det handler om et press folk ikke vil ha, vi er lei perfekt, vi vil ha mennesker. Vi vet det kjøret ikke går i lengden og det er derfor noen reagerer; vi vil ikke ha det slik fordi det går på bekostning av viktigere ting. Jeg er ikke sjalu, jeg har selv vært der FF er nå, både i vekt og med å ha alt på stell til enhver tid. Men det er ikke sundt. Og så skal vi prise det? Denne siden er på mange måter en motvekt, og det må du akseptere. Vil du rose og hylle et slikt "ideal", kan du gjøre det på bloggen hennes. Anonymous poster hash: c8511...d39 Så la være å lese om det! La være å gå inn på bloggen, og pirk på den minste ting. Det er så mange tåpelige unnskyldninger som skal rettferdigjøre denne hetsinga dere driver med. "Hun er for perfekt"?! Hun har opptil flere ganger delt det som er negativt med livet hennes, og det finnes flust av blogger der ute som graver seg ned i negativitet og selvmedlinhet, så en person som utelukkende er positiv er jo fantastisk! Men det tillater ikke enkelte, for her i Norge skal man ikke tro man er noe, man skal vise seg på sitt mest sårbare hele tiden! Hun lever sitt liv, og dere deres eget. Det er ikke så vanskelig. * Hun er målrettet * Har et pågangsmot og vilje de fleste ville misunt. * Hun har et fantastisk flott hus med en stor hage. * Er sunn (ja, faktisk. Å trene og spise så mange måltider hver dag er sunt, selv om horden her mener at det er noe folk med spiseforstyrrelser driver med). * Har vanligvis en killerkropp slank som er definert og med muskler. * Ventet med barn til hun var godt etablert og gift. * Er ryddig, struktrert, kreativ, med business-sans. * Positv, henger seg ikke opp i negative kommentarer. * Har bein i nesa. * Jobbet seg oppover. * Drevet med veldig mye forskjellig, som gir mye erfaringer videre. * Drevet med veldedighet. * Vært på ferier og steder andre bare kan drømme om. * Har god økonomi. * Har selvtillit (Få personer som blir hetset så mye og fortsetter å stå opp for seg selv og drive med det hun vil) Alt dette i en alder av 26(?) Jeg er ingen fan, jeg er eldre enn denne bloggeren, og har heldigvis godt nok med meg selv til å la meg irritere over andres lykke. Hun er et bedre forbilde enn 99% av rosabloggerne der ute! Om du mener at det er "for perfekt" så gjør noe du selv finner glede i, lag din egen virkelighet og ditt eget gode liv, og la andre være i fred. Jeg har mine mistanker om at det ligger mer bak denne oppførselen enn "for perfekt" fasade, at hun har outet noen for en stund siden (kun en side av saken så klart, som resten av disse innleggene som baserer seg på spekulasjoner og hets har) Nei, om jeg vil rose og hylle henne så kan jeg gjøre dette akkurat i denne tråden her, eller er det kun forbeholdt negative kommentarer fra folk som misliker henne? Liker at du selv innrømmer det! Anonymous poster hash: c46c4...bed 14
AnonymBruker Skrevet 20. november 2013 #7119 Skrevet 20. november 2013 De har enda ikke bestemt seg for om de skal vise bilder av babyen. Når skal de bestemme seg da? Når de ser om ungen er billedskjønn nok? Anonymous poster hash: 9606d...707 12
skyflakes Skrevet 20. november 2013 #7120 Skrevet 20. november 2013 De har enda ikke bestemt seg for om de skal vise bilder av babyen. Når skal de bestemme seg da? Når de ser om ungen er billedskjønn nok? Anonymous poster hash: 9606d...707 Nå må de vel først få ungen for å finne ut hvordan det føles å ha baby? For deretter å finne ut hvorvidt ungen skal på bloggen eller ei. Du skjønner vel at slike ting ikke går an å planlegge, men at man gjør det som føles rett der og da? 10
Fremhevede innlegg