Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så hører det også med til den historien at FF nekter for å ha stilt inn pulsklokken og at vekten som har blitt gjettet er feil, i følge henne selv.

Du glemte av alle oss med samme pulsklokke som vet at fabrikkinnstillingene ville gitt et annet resultat på klokka med den distansen. ;)

Hun veide 52 kg før hun ble gravid og da 62 nå, etter ti kilos oppgang. Ikke direkte farlig for barnet så langt, men definitivt ikke en vekt som legger til rette for langvarig amming etter fødselen. Men MME er slett ikke farlig, så FF får styre på som hun vil. Hvis hennes fokus er å være slank så er det det. Jeg obseverer kun at vektoppgangen har vært på grensen til det forsvarlige da hun ikke har lagt på seg annet enn vekt av baby, blodvolum osv. Selv om et par kg fett anbefales til ammeperiode har ikke FF gjort noe som kan skade babyen så langt.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så hører det også med til den historien at FF nekter for å ha stilt inn pulsklokken og at vekten som har blitt gjettet er feil, i følge henne selv.

Hehe :) Jeg har samme klokka, veier 3 kilo mer enn FF og får litt høyere kaloriforbruk enn henne på de samme distansene. Så hun har nok lagt inn vekt selv. De fleste standardinnstillinger på feks tredemøller o.l. som regner ut kaloriforbruk ligger på 68-72 kilo. Da ville hun ha fått et langt høyere kaloriforbruk enn det som hennes klokke regner ut ;) Så rundt 52 kilo stemmer nok veldig bra.

• Liker 9
Skrevet

(Jeg er en av de mest kritiske til det sirkuset hun driver av en blogg.) Men sykehusbagen synes jeg var ganske søt. La nå Fruen få teste ut hva som faktisk er nødvendig å ha med seg nå når hun skal føde sitt første barn. Vi vet jo at hun er perfeksjonist, og da følger det gjerne med en del ekstra, og kanskje unødvendig utstyr. Ikke noe galt i det.. Anonymous poster hash: 69561...8d6

Ser hun skriver i kommentarfeltet at hun vurderer å ha med både krølltang og rettetang. Jeg er ganske sikker på at det eneste FF vil holde i etter fødselen er babyen. Hun er jo ikke fullstendig kald selv om hun er opptatt av kropp og utseende. Såklart hun endrer fokus når hun får jenta i armene sine. Å påstå noe annet ville bare vørr dumt.

• Liker 4
Skrevet

Vært*

Skrevet

Fotballfrue veide under 50 kg før graviditeten, det vedder jeg en kokt hatt på! Jeg er like høy som frua og veier 60 kg selv. Og jeg er ikke i nærheten av å være så tynn og mager som henne!

Anonymous poster hash: 38c32...fd1
Skrevet

Fotballfrue veide under 50 kg før graviditeten, det vedder jeg en kokt hatt på! Jeg er like høy som frua og veier 60 kg selv. Og jeg er ikke i nærheten av å være så tynn og mager som henne!

Ja, hun veide 8 kg mindre enn du gjør, altså 52 kg. Ingen grunn til å overdrive heller.

• Liker 6
Skrevet

Ja hun er jo Kate og skal vise seg dagen etter med nykrølla hår og stram mage, men Kate hadde litt stor da, men syltynn igjen 3 mnd etter.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 2
Skrevet

Ja, hun veide 8 kg mindre enn du gjør, altså 52 kg. Ingen grunn til å overdrive heller.

Det er ingen overdrivelse, det er lett å se på bilder. En dame jeg kjenner som er ca 175 høy og 60 kg, er like skrapet som fotballfrue. Der kan du se en tynn bakende som går over i tynne ben, akkurat som frua.

Skrevet

En ting er iallfall sikkert, Kate hadde ikke noe slankende hofte-og/eller magebelte på seg da de ble fotografert med prinsen på trappa dagen etter fødselen. Får helt vondt i meg av presset FF legger på seg. Mon tro om hun hadde vært like opptatt av dette med en mindre kroppsfiksert ektemann?

• Liker 15
Gjest Funky Punk
Skrevet

Det er ingen overdrivelse, det er lett å se på bilder. En dame jeg kjenner som er ca 175 høy og 60 kg, er like skrapet som fotballfrue. Der kan du se en tynn bakende som går over i tynne ben, akkurat som frua.

Du kan ikke se eksakt vekt bare ved å se på folk.

Du kan heller ikke sammenligne med andre.

To mennesker med samme høyde og vekt kan se helt forskjellige ut

• Liker 6
Skrevet

Det er ingen overdrivelse, det er lett å se på bilder. En dame jeg kjenner som er ca 175 høy og 60 kg, er like skrapet som fotballfrue. Der kan du se en tynn bakende som går over i tynne ben, akkurat som frua. Anonymous poster hash: 38c32...fd1

Jeg vil vel heller tro at FF har lav fettprosent og er mindre dvask i kroppen enn du og denne damen du snakker om. ;)

Hun veide 52 kg.

• Liker 4
Skrevet

Google de "formfulle" Victorias Secret modellene og de er gjerne 178 cm og 51 kilo. Så at ff veier under 50 kan jeg lett tro på.

Anonymous poster hash: 09884...69f

Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg synes direkte synd på dette barnet. FF sa tidlig i svangerskapet at barnet selv skulle bestemme over sin fremtid (noe sånt). Siden da har jeg alltid tenkt på det hver gang jeg leser bloggen... Point taken?

Anonymous poster hash: c8511...d39
  • Liker 3
Skrevet

Google de "formfulle" Victorias Secret modellene og de er gjerne 178 cm og 51 kilo. Så at ff veier under 50 kan jeg lett tro på. Anonymous poster hash: 09884...69f

Nå må dere gi dere med å overdrive så vanvittig. 52 kg på 170 cm gir en undervektig BMI, bare sånn til opplysning. Skjønner ikke hvorfor dere ikke klarer å akseptere at hun veide det hun veide. Som allerede nevnt har FF tydelig mer muskelmasse enn mange andre, da hun trener nesten hver eneste dag. 52 kg pre graviditet er korrekt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg kan ikke hjelpe for det, jeg synes direkte synd på dette barnet. FF sa tidlig i svangerskapet at barnet selv skulle bestemme over sin fremtid (noe sånt). Siden da har jeg alltid tenkt på det hver gang jeg leser bloggen... Point taken? Anonymous poster hash: c8511...d39

Det går nok helt fint. FF vil nok mye for sitt barn, men hun vil det ikke noe vondt. Om jenta er en tomboy justerer garantert FF seg etter dette. Jeg er faktisk mer bekymret for LKs vektforventninger til både FF og datteren. Den mannen virker rett og slett ikke helt frisk.

• Liker 11
Skrevet

Nå må dere gi dere med å overdrive så vanvittig. 52 kg på 170 cm gir en undervektig BMI, bare sånn til opplysning. Skjønner ikke hvorfor dere ikke klarer å akseptere at hun veide det hun veide. Som allerede nevnt har FF tydelig mer muskelmasse enn mange andre, da hun trener nesten hver eneste dag. 52 kg pre graviditet er korrekt.

Hun har ikke mer muskler enn meg... Kroppen bygger mer muskler dess tyngre du er. Eller tror du at feks en som er overvektig bare har fett i "overvekt"?

• Liker 1
Skrevet

Sånn først: Overhode ikke ment hetsende eller lignende.

Har hun nå det? Armene refererer hun til som spagettiarmer. Magen er veldig tynn (ifølge henne selv også), og er jo begrenset med muskelvolum man kan få plass til. Ikke synes jeg hun har utpreget muskuløse ben heller.

• Liker 8
Skrevet

Jeg må si jeg flirte litt av siste innlegg. Helt greit å ha med seg litt dilldall som man ender opp med å ikke bruke, men de trusene var kanskje en smule feil valg. Bindene er jo gigantiske og det er ikke sånn at fotballfruer og kongelige ikke blør etter fødsel som oss vanlige dødelige :P

Jeg kjøpte sånne nettingtruser på apoteket jeg, beste jeg hadde med meg på sykehuset. Sminka jeg tok med meg ble ikke rørt engang og hårføner eller rettetang var ikke i tankene mine når det gjaldt fødebag.

På sykehuset jeg fødte på hadde de vanlig mykt dopapir på føden/barsel så det var heller ikke noe jeg tok med. Å tisse og tørke meg var uansett et smertehelvete så dopapiret tenkte jeg ikke på, selv ikke dopapir laget av rosa skyer og regnbuer kunne vært behagelig etter fødsel.

Om jeg skal føde igjen så er det en del ting jeg kommer til å pakke annerledes enn sist, men jeg var iallefall klar over at jeg trengte store romslige truser før første fødsel :P

Anonymous poster hash: 2f7bd...d7e

• Liker 5
Skrevet

Sånn først: Overhode ikke ment hetsende eller lignende.

Har hun nå det? Armene refererer hun til som spagettiarmer. Magen er veldig tynn (ifølge henne selv også), og er jo begrenset med muskelvolum man kan få plass til. Ikke synes jeg hun har utpreget muskuløse ben heller.

Mitt spørsmål er veldig generelt:

Får man en massiv muskelmasse av å nesten bare trene cardio da? Blir ikke insane mye muskler av de pilatesøvelsene hun tar

Anonymous poster hash: 69561...8d6

• Liker 2
Skrevet

Hun har ikke mer muskler enn meg... Kroppen bygger mer muskler dess tyngre du er. Eller tror du at feks en som er overvektig bare har fett i "overvekt"? Anonymous poster hash: 38c32...fd1

Du kan slå opp ordet fettprosent og lære deg hva betyr. Dette er elemnetærku skap for alle alle som for ksempwl driver med styrketrening. Det er målebåndet som teller, ikke vekt. En slapp og utrent kropp ser mye mer feit ut enn en trent kropp, selv om vekt og høyde er lik.

Dette gnålet om at hun veide langt under femti kg er bare fjollete tullsnakk og overdrivelser fra misunnelige småjenter. Skjerpings.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...