Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, jeg visste at dette innlegget kom til å bli kritisert opp og ned, frem og tilbake. Og sidelengs også.

Hvis jeg får barn, skal jeg også FAEN meg ha med fine truser og sminke! Så lenge hun elsker barnet, ser jeg ikke problemet med at hun er perfeksjonist eller at hun pakker med fine ting på forhånd.

At. dere. ORKER å kritisere så mye.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og her har ei fjær blitt til en hel hønseflokk ja....

Anonymous poster hash: 9660a...bff

• Liker 1
Skrevet

Da var hun igang med å leke med språket igjen:

Vi har fått beskjed om at det er plass til han på barsel ettersom det ikke er høytid der nå i desember :)

Høysesong, mener hun vel.

Anonymous poster hash: db348...34d
  • Liker 15
Skrevet

Da var hun igang med å leke med språket igjen: Vi har fått beskjed om at det er plass til han på barsel ettersom det ikke er høytid der nå i desember :) Høysesong, mener hun vel. Anonymous poster hash: db348...34d

Lek med språket, autokorrektur, hun mente høytid som i slutten av desember. Mange alternativ til hva hun kan skylde på. Hun har selvsagt ikke skrevet feil. Det har hun jo aldri gjort.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 7
Skrevet

Og her har ei fjær blitt til en hel hønseflokk ja....Anonymous poster hash: 9660a...bff

Det er fremdeles fullt tillatt å diskutere hva bloggere skriver om. Fødebag er jo noe de fleste kvinner har eller får erfaring med og det er ganske naturlig å kommentere et innlegg om denne. Jeg har ikke sett noen hets så langt.

• Liker 8
Skrevet

Hva er så gale med det da? Hvis hun vil dekke til brystene må hun vel få lov til det uten å bli ledd av. Snakker meg om skadefryd...

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Hele Norge kan se henne naken, men gud forby om jordmoren ser puppene, ha ha ha. Dagens!

Anonymous poster hash: 82b99...11e

• Liker 16
Skrevet

Dopapir? :rodme::bond:

Anonymous poster hash: c8511...d39
  • Liker 2
Skrevet

Det er fremdeles fullt tillatt å diskutere hva bloggere skriver om. Fødebag er jo noe de fleste kvinner har eller får erfaring med og det er ganske naturlig å kommentere et innlegg om denne. Jeg har ikke sett noen hets så langt. Anonymous poster hash: 1630c...b07

Har ikke sagt noe om hets jeg. Synes derimot mange overdriver.

Anonymous poster hash: 9660a...bff

Skrevet

Dopapir? :rodme::bond:

Anonymous poster hash: c8511...d39

Sandpapiret på sykehuset er ikke akkurat behagelig.

Anonymous poster hash: 6ebd6...d7e

• Liker 5
Skrevet

Bruker hun ikke first price selv?

• Liker 5
Skrevet

Sandpapiret på sykehuset er ikke akkurat behagelig. Anonymous poster hash: 6ebd6...d7e

Var ikke AKkURAT noe gærent med sykehusdopapiret nei.

Anonymous poster hash: 68911...128

• Liker 1
Skrevet

Bruker hun ikke first price selv?

Joda, men som regel etter man har født så er det ikke regnbuer og solskinn oppi dåsa. Da vil hun kanskje ha noe som er mykere, siden hun nettopp har presset ut en unge?

Jeg bruker forøvrig First Price selv, er strålende fornøyd :)

• Liker 1
Skrevet

Der jeg fødte var det hånddusjer ved alle doene, så man skulle bare skylle underlivet etter å ha vært på do. Jeg brukte ikke dopapir engang, tror jeg, de monsterbleiene sugde jo uansett opp de vanndråpene jeg ikke fikk ristet av meg. :lol:

Anonymous poster hash: c8acd...d9b

• Liker 5
Skrevet

Ligger akkurat på streken, ja. Thea says:November 19, 2013 at 13:27HeiHvor mange kilo har du gått opp totalt? Du ser så utrolig bra ut!!Reply

Anonymous poster hash: 4b3de...287 Anonymous poster hash: 4b3de...287

Da har hun ikke gått opp det som anbefales de som er undervektige å gå opp. 52 + 10 kg er knappe 62 kg. Jaja. Blir kanskje ikke så langvarig amming i såfall.

• Liker 5
Skrevet

Har ikke sagt noe om hets jeg. Synes derimot mange overdriver.Anonymous poster hash: 9660a...bff

Nei, nå overdriver DU. ;)

• Liker 2
Skrevet

Da har hun ikke gått opp det som anbefales de som er undervektige å gå opp. 52 + 10 kg er knappe 62 kg. Jaja. Blir kanskje ikke så langvarig amming i såfall.

Hvordan vet du vekten hennes egentlig?

• Liker 3
Skrevet

Hvordan vet du vekten hennes egentlig?

Den har hun selv lagt ut flere ganger (foto av pulsklokka). Og sånn før du skal fortelle meg hvor syk jeg er som har regbet den ut, det tar ikke mange sekundene å sette noen tall inn i en formel. Det er verken vanskelig eller tidkrevende på noen som helst måte. (Minner om at dett har vært diskutert fem-ti ganger allerede i tråden.)

• Liker 4
Skrevet (endret)

Den har hun selv lagt ut flere ganger (foto av pulsklokka). Og sånn før du skal fortelle meg hvor syk jeg er som har regbet den ut, det tar ikke mange sekundene å sette noen tall inn i en formel. Det er verken vanskelig eller tidkrevende på noen som helst måte. (Minner om at dett har vært diskutert fem-ti ganger allerede i tråden.)

Så hører det også med til den historien at FF nekter for å ha stilt inn pulsklokken og at vekten som har blitt gjettet er feil, i følge henne selv.

Endret av Kaida
Skrevet

(Jeg er en av de mest kritiske til det sirkuset hun driver av en blogg.)

Men sykehusbagen synes jeg var ganske søt. La nå Fruen få teste ut hva som faktisk er nødvendig å ha med seg nå når hun skal føde sitt første barn. Vi vet jo at hun er perfeksjonist, og da følger det gjerne med en del ekstra, og kanskje unødvendig utstyr. Ikke noe galt i det..

Anonymous poster hash: 69561...8d6
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...