AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7041 Skrevet 19. november 2013 Hennes egne utsagn om saken og at hun som regem linker til google og pinterest? Du kan jo prøve å følge litt med på bloggen hvis du vil diskutere den.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Hun kan likevel ha tillatelsen iorden... Anonymous poster hash: 75669...9d1 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7042 Skrevet 19. november 2013 Ser at hun skriver romertall igjen nå, selv om unnskyldningen for å skrive 4 som IIII da hun gjorde det var at hun slett ikke tenktw på romertall. Men V er jo det? Helt sprøtt at hun ikke bare kan innrømme det når hun begår feil, men alltid ror seg vekk med unnskyldninger som det. Pluss jeg legger merke til at det står at all bruk av bilder, tekst eller foto fra bloggen må avtales med henne. Merkelig at hun selv ikke gjør det, men velger å stjele bilder fra andre i så mange innlegg. Noe selvmotsigende i grunnen.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Ja, tenkte faktisk på det samme da jeg så tittelen på innlegget. Haha! Underholdende dame, i det minste.. Anonymous poster hash: 52b84...2fb 4
Gjest Chloe87 Skrevet 19. november 2013 #7043 Skrevet 19. november 2013 Uff, det må være slitsomt å hele tiden være så forbanna perfekt.
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7044 Skrevet 19. november 2013 Hun kan likevel ha tillatelsen iorden... Anonymous poster hash: 75669...9d1 Nei, når hun unnskylder seg med at hun ikke klarer å finne ut hvem som er fotografen og derfor bare linker til google/pinterest er det ganske selvforklarende at hun ikke har innhentet tillatelse eller betalt for bruksretten. Anonymous poster hash: 1630c...b07 14
hjärterdam Skrevet 19. november 2013 #7045 Skrevet 19. november 2013 Hun vurderer å ta med bikinitopp til sykehuset...for å bruke i badekaret...når hun FØDER...Hahahahahaha!!! Jeg ler meg i hjel. Jeg har aldri født, men jeg skjønner at å bekymre seg for frittgående pupper under fødsel er det MINSTE blyghetsrelaterte problemet i en sådan situasjon. LOL. http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/ Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Jeg hadde på sykehusskjorte helt til minien var ute, hvorfor i all verden skal man ligge og vise puppene til alle og en hver bare fordi man kan? Kommer til å ha med meg en bikinitopp/sports-bh til evt vannfødsel jeg og, og så får den heller komme av når det er tid for det, fram til babyen er ute har det ingen hensikt å flashe bryst. 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7046 Skrevet 19. november 2013 lurer på hva som befinner seg i sminkekofferten hun skal ha med seg. håper hun viser oss det. frownies? solpudder? sun-spa? Anonymous poster hash: d70e5...67a 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7047 Skrevet 19. november 2013 Hadde aldri villet gå i disse trusene dagene etter fødsel. AU!!! Og så masse lyst tøy! Håper hun vet at det kommer til å blø. MYE. Igjennom bind, truser og bukser. Så en lys bukse hadde jeg byttet ut med et par mørke. Hoftemagekrymper....ja... Ikke dopapir. Bruk dusjen. Anonymous poster hash: 0105d...32d 9
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7048 Skrevet 19. november 2013 Hvorfor er du så sikker på at hun ikke har tillatelsen til å bruke bilder, i orden? Anonymous poster hash: 75669...9d1 Fordi hun skriver det selv, sist under det siste juleinspo-innlegget. Anonymous poster hash: db348...34d 6
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7049 Skrevet 19. november 2013 lurer på hva som befinner seg i sminkekofferten hun skal ha med seg. håper hun viser oss det. frownies? solpudder? sun-spa? Anonymous poster hash: d70e5...67a Tannbleking kanskje?Anonymous poster hash: 1630c...b07 12
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7050 Skrevet 19. november 2013 Ikke vanlig for fruen å drøye med pakking av bag. Nå har hun planlagt alt til den minste detalj i månedvis. Og hun som sa hun nesten ikke klarte å grue seg til fødselen....? Tipper hun er over gjennomsniittelig redd. Og ja du kan regne med å revne. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7051 Skrevet 19. november 2013 Jeg hadde ikke tatt med nye syntetiske fintruser.... Som noen over her: AU! Samt med alt det gørret der ville jeg ikke brukt de fineste og dyreste trusene nei...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7052 Skrevet 19. november 2013 Jeg hadde ikke tatt med nye syntetiske fintruser.... Som noen over her: AU! Samt med alt det gørret der ville jeg ikke brukt de fineste og dyreste trusene nei...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Med hennes inntekt og klesforbruk tror jeg ikke det gjør så mye om hun ofrer noe truser på å se fin ut etter fødsel. Jeg er såpass forfengelig selv at jeg også ville hatt noen gode hipstere å bruke. Men kanskje i bomull? Synes heller ikke at hun skal kritiseres for å eventuelt være nervøs for å føde. Alle er da det første gangen? Redd for å revne er vel også helt normalt å være. Det som er finurlig med FF er at hun også i dette hebseendet er perfekt, hun er jo ikke redd etter eget utsagn, bare litt nervøs og forventningsfull. Da jeg var gravid var jeg omtrent livredd for å føde.Anonymous poster hash: 1630c...b07 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7053 Skrevet 19. november 2013 Går vel an å ha med egne truser, hun MÅ jo ikke bruke dem hvis de er upraktiske eller vonde. Gud vet at jeg hadde mye unødvendig i fødebagen min, når man er uerfaren førstegangsfødende er det ikke så lett å vite hva man får bruk for eller ikke. Synes det var mye fint og praktisk i bagen, jeg! Og ja, noe upraktisk, men det er jo ikke farlig om man tar med seg noe man ikke får bruk for. Og de babyklærne var jo bare aldeles nydelige!Anonymous poster hash: c8acd...d9b 4
Sol79 Skrevet 19. november 2013 #7054 Skrevet 19. november 2013 Hun vurderer å ta med bikinitopp til sykehuset...for å bruke i badekaret...når hun FØDER...Hahahahahaha!!! Jeg ler meg i hjel. Jeg har aldri født, men jeg skjønner at å bekymre seg for frittgående pupper under fødsel er det MINSTE blyghetsrelaterte problemet i en sådan situasjon. LOL. http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/ Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Nei skal vi nå se....at hun skal ligge og vise underlivet til hele rommet under fødsel, blod, gørr, muligens litt avføring, kanskje revner man...og så videre. Da fremstår det som noe underlig å tenke på om noen kommer til å se brystvortene dine eller ikke! Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Jeg ble ikke blottet for all blygsel under fødselen. Jeg insisterte på å beholde bh'en på til babyen var ute, fordi jeg var ikke komfortabel med å ligge og blotte puppene til alle og enhver som var innom rommet. Når det gjelder underlivet, så er det bare jordmor som er der nede, så alle ser ikke det. Skjønner godt at det er noe Fotballfrue tenker på. Skjønner dog ikke valget hennes av undertøy. For ikke å snakke om hoftekrymper. Ærlig talt. 10
SKE87 Skrevet 19. november 2013 #7055 Skrevet 19. november 2013 Jeg hadde ikke tatt med nye syntetiske fintruser.... Som noen over her: AU! Samt med alt det gørret der ville jeg ikke brukt de fineste og dyreste trusene nei...Anonymous poster hash: e2db1...3e8 Jeg hadde nok tatt med noen i bomull - svarte, hehehe - som jeg ikke hadde hatt noe problem med å kaste etter bruk. 2
troikaen Skrevet 19. november 2013 #7056 Skrevet 19. november 2013 Tannbleking kanskje?Anonymous poster hash: 1630c...b07 Drama i kommentarfeltet under siste annonsen, noen som mener at ikke ammende kan bruke tannbleking. Det. Blir. Krise. 4
Ellevill Skrevet 19. november 2013 #7057 Skrevet 19. november 2013 Wow, for en perfekt dame da! Til og med svangeskapet har gått som en lek. "Eriksen forteller til VG at hun har hatt et fint svangerskap uten kvalme og oppkast.- Jeg har vært utrolig heldig i graviditeten og har hatt et kjempefint svangerskap. Jeg trodde nesten det var obligatorisk å kaste opp og å få smertefull bekkenløsning, men jeg har heldigvis sluppet unna.- Man kjenner selvsagt på det å være litt ekstra trøtt og sliten til tider, men dette er forbigående og ikke noe som varer, forteller hun til VG" "- Jeg har sluppet unna alt som heter cravings, og har hatt et helt normalt kosthold" Anonymous poster hash: 52b84...2fb Jeg skjønner ikke hva som er galt med dette? Hun er glad for å ha hatt et problemfritt svangerskap... Er ikke det flott da?? 8
Ellevill Skrevet 19. november 2013 #7058 Skrevet 19. november 2013 Hun vurderer å ta med bikinitopp til sykehuset...for å bruke i badekaret...når hun FØDER...Hahahahahaha!!! Jeg ler meg i hjel. Jeg har aldri født, men jeg skjønner at å bekymre seg for frittgående pupper under fødsel er det MINSTE blyghetsrelaterte problemet i en sådan situasjon. LOL. http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/Anonymous poster hash: 1977e...ce7 Du fødte naken, eller? Det gjorde ikke jeg på noen av mine fødsler. Jeg lå heller ikke naken i badekar. Skjønner ikke hvorfor du reagerer sånn på dette? 8
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7059 Skrevet 19. november 2013 Du fødte naken, eller? Det gjorde ikke jeg på noen av mine fødsler. Jeg lå heller ikke naken i badekar. Skjønner ikke hvorfor du reagerer sånn på dette? Og hun skriver jo også i innlegget at det ikke er sikkert hun kommer til å bruke bikinioverdelen heller, siden hun muligens har nok av andre ting å fokusere på. Men hun tar den med i tilfelle. Anonymous poster hash: 6ebd6...d7e 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7060 Skrevet 19. november 2013 Når man ligger i en vanlig sykehusseng og føder har man vanligvis skjorte på. Synes ikke det er så rart å ville ha på en topp. Til de gedigne binda man bruker etterpå føler man seg neppe mye finere i en blondetruse. Jeg ville sannsynligvis følt meg bedre i en heldekkende sloggi. Men hver sin smak. Tipper hun finner ut hva som er lurt. Om de er syntetiske eller bomull spiller sikkert ingen rolle heller. Man har jo på seg bind med stor B, så det er neppe kontakt mellom underlivet og tekstil. Anonymous poster hash: 09884...69f 4
Fremhevede innlegg