Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

4 BH-er?

Hvor lenge skal hun være på sykehuset?

Anonymous poster hash: 2ef39...648
Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 BH-er?

Hun skrev hun ikke skulle ta med seg alle? Leser du ikke innleggene før du kommenterer?

• Liker 6
Skrevet

Wow, for en perfekt dame da! Til og med svangeskapet har gått som en lek.

"Eriksen forteller til VG at hun har hatt et fint svangerskap uten kvalme og oppkast.
- Jeg har vært utrolig heldig i graviditeten og har hatt et kjempefint svangerskap. Jeg trodde nesten det var obligatorisk å kaste opp og å få smertefull bekkenløsning, men jeg har heldigvis sluppet unna.
- Man kjenner selvsagt på det å være litt ekstra trøtt og sliten til tider, men dette er forbigående og ikke noe som varer, forteller hun til VG"

"- Jeg har sluppet unna alt som heter cravings, og har hatt et helt normalt kosthold"

:ironi:

Anonymous poster hash: 52b84...2fb
  • Liker 12
Skrevet

4 BH-er?

Sykelig konsum er nok en merkelapp som aldri blir borte når kommer til Caroline Berg Eriksen. Hvordan har kvinner klart seg før?

Anonymous poster hash: 4d333...730

• Liker 7
Skrevet

Ser ikke hva som er galt med utsagnene hennes? Noen er heldigere enn andre, sånn er det bare. Selv slapp jeg unna kvalme og bekkenløsning, og var ekstra trøtt til tider. Eneste negative er vel strekkmerkene. Men jeg føler stort sett jeg har vært heldig.

Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8
  • Liker 5
Skrevet

Rettetang <3

Anonymous poster hash: 5bb3e...ea8
  • Liker 5
Skrevet

Hun skrev hun ikke skulle ta med seg alle? Leser du ikke innleggene før du kommenterer?

Skulle til å si det samme - men det er klart ikke så interessant å lese hva som står når det gjelder Caroline. Det er mye kjekkere å lage sine egne "sannheter".

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 5
Skrevet

Ser at hun skriver romertall igjen nå, selv om unnskyldningen for å skrive 4 som IIII da hun gjorde det var at hun slett ikke tenktw på romertall. Men V er jo det? Helt sprøtt at hun ikke bare kan innrømme det når hun begår feil, men alltid ror seg vekk med unnskyldninger som det.

Pluss jeg legger merke til at det står at all bruk av bilder, tekst eller foto fra bloggen må avtales med henne. Merkelig at hun selv ikke gjør det, men velger å stjele bilder fra andre i så mange innlegg. Noe selvmotsigende i grunnen.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 18
Skrevet

Hun vurderer å ta med bikinitopp til sykehuset...for å bruke i badekaret...når hun FØDER...Hahahahahaha!!! Jeg ler meg i hjel. Jeg har aldri født, men jeg skjønner at å bekymre seg for frittgående pupper under fødsel er det MINSTE blyghetsrelaterte problemet i en sådan situasjon. LOL.

http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/

Anonymous poster hash: 1977e...ce7
  • Liker 16
Skrevet

Ser at hun skriver romertall igjen nå, selv om unnskyldningen for å skrive 4 som IIII da hun gjorde det var at hun slett ikke tenktw på romertall. Men V er jo det? Helt sprøtt at hun ikke bare kan innrømme det når hun begår feil, men alltid ror seg vekk med unnskyldninger som det.

Pluss jeg legger merke til at det står at all bruk av bilder, tekst eller foto fra bloggen må avtales med henne. Merkelig at hun selv ikke gjør det, men velger å stjele bilder fra andre i så mange innlegg. Noe selvmotsigende i grunnen.

Hvorfor er du så sikker på at hun ikke har tillatelsen til å bruke bilder, i orden?

Anonymous poster hash: 75669...9d1

Skrevet

Hun vurderer å ta med bikinitopp til sykehuset...for å bruke i badekaret...når hun FØDER...Hahahahahaha!!! Jeg ler meg i hjel. Jeg har aldri født, men jeg skjønner at å bekymre seg for frittgående pupper under fødsel er det MINSTE blyghetsrelaterte problemet i en sådan situasjon. LOL.

http://fotballfrue.no/2013/11/19/utstyrsguide-del-v/

Hva er så gale med det da? Hvis hun vil dekke til brystene må hun vel få lov til det uten å bli ledd av. Snakker meg om skadefryd...

• Liker 12
Skrevet

Wow, for en perfekt dame da! Til og med svangeskapet har gått som en lek.

"Eriksen forteller til VG at hun har hatt et fint svangerskap uten kvalme og oppkast.

- Jeg har vært utrolig heldig i graviditeten og har hatt et kjempefint svangerskap. Jeg trodde nesten det var obligatorisk å kaste opp og å få smertefull bekkenløsning, men jeg har heldigvis sluppet unna.

- Man kjenner selvsagt på det å være litt ekstra trøtt og sliten til tider, men dette er forbigående og ikke noe som varer, forteller hun til VG"

"- Jeg har sluppet unna alt som heter cravings, og har hatt et helt normalt kosthold"

:ironi:

Anonymous poster hash: 52b84...2fb

Skrev ikke hun at hun slet med kvalme i begynnelsen da? Mener jeg leste det for lenge siden....

Anonymous poster hash: e8705...ae5

• Liker 5
Skrevet

Hoftekrymper? Nå har jeg sett det også, lol :)

Synes rent synd på henne, virker som om hun er overfokusert på å få tilbake den sylslanke kroppen umiddelbart etter fødsel. Så lurer jeg litt på om hun virkelig tror hun skal ha flere timer til egenpleie og klesskift de første dagene. Men men, hun har vel en plan. LK er jo der når hun skal sminke og stelle seg. Virker slitsomt å stresse så mye med planlegging av klær og sko til noen dager på føden.

• Liker 11
Skrevet

Hva er så gale med det da? Hvis hun vil dekke til brystene må hun vel få lov til det uten å bli ledd av. Snakker meg om skadefryd...

Nei skal vi nå se....at hun skal ligge og vise underlivet til hele rommet under fødsel, blod, gørr, muligens litt avføring, kanskje revner man...og så videre. Da fremstår det som noe underlig å tenke på om noen kommer til å se brystvortene dine eller ikke!

• Liker 19
Skrevet

Hvorfor er du så sikker på at hun ikke har tillatelsen til å bruke bilder, i orden? Anonymous poster hash: 75669...9d1

Hennes egne utsagn om saken og at hun som regem linker til google og pinterest? Du kan jo prøve å følge litt med på bloggen hvis du vil diskutere den.

• Liker 9
Skrevet

Sykelig konsum er nok en merkelapp som aldri blir borte når kommer til Caroline Berg Eriksen. Hvordan har kvinner klart seg før?

Anonymous poster hash: 4d333...730

Herregud! Det var nå noe å henge seg opp i også. :murvegg:

Skrevet

Nei skal vi nå se....at hun skal ligge og vise underlivet til hele rommet under fødsel, blod, gørr, muligens litt avføring, kanskje revner man...og så videre. Da fremstår det som noe underlig å tenke på om noen kommer til å se brystvortene dine eller ikke!

Jeg sloss med jordmoren for å få beholde bhen på i badekaret, så Fotballfruen er ikke den eneste som ikke vil vise hele kroppen fordi hun skal vise fram underdelen.

• Liker 7
Gjest Conradine
Skrevet

Lå du helt naken da du fødte?

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...