Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, hets og avsporinger.

Yvonne (mod)

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, hva er den derre nettsiden med "Rädda Rudolf" som kommer opp når man forsøker å gå inn på Fotballfrue.no nå? Jeg får opp et par sekunder med "Reinen Rudolf har sprungit villse" før jeg blir videresendt til siden hennes. Lættis.

Skrevet

Ha ha, hva er den derre nettsiden med "Rädda Rudolf" som kommer opp når man forsøker å gå inn på Fotballfrue.no nå? Jeg får opp et par sekunder med "Reinen Rudolf har sprungit villse" før jeg blir videresendt til siden hennes. Lættis.

Jeg fikk også opp denne. Neste gang jeg trykket meg inn kom det en reklame. Håper ikke dette vedvarer, for det var irriterende.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk også opp denne. Neste gang jeg trykket meg inn kom det en reklame. Håper ikke dette vedvarer, for det var irriterende.

Jeg lurte først på om det var hacking :) Men da er det vel bare en eller annen form for reklame, da.

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurte først på om det var hacking :) Men da er det vel bare en eller annen form for reklame, da.

Det var min første tanke også :) Ja, tipper hun får noen kommentarer på det etter hvert :P

• Liker 1
Skrevet

Det var min første tanke også :) Ja, tipper hun får noen kommentarer på det etter hvert :P

det har hun allerede fått;)

Svaret derimot er en fotballfrue verdig...

Anonymous poster hash: 2ef39...648

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hun kler virkelig mer fylde i kinnene, ser friskere ut.
Noen som er spent på om vi får se babyen eller ikke?
Jeg tror ikke vi får se xxxx som nyfødt, bare i bakgrunn eller
bilder av hendene, men ikke ansiktet, i hvert fall ikke i starten.

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
Skrevet (endret)

Jeg er helt enig. Hadde gjort det samme selv hvis jeg var henne. Husker Anna Rasmussen sa at hun ga faen i hva folk sier om henne, men da noen hadde kalt Michelle (ungen hennes) stygg, så ble hun utrolig lei seg. Og det overrasker meg ikke om noen gjør det med babyen til FF heller, det er jo helt utrolig hva folk får seg selv til å skrive bare fordi "hun er en offentlig person". Håper FF skjønner at det er viktigere å skjerme babyen enn å få mest mulig klikk på bloggen.

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Fra Twitter: "@kristinesorheim: Ungen til fotballfrue kommer joggende ut av magen hennes, tar en kjapp sprint rundt sengen og baker noen LCHF - knekkebrød i samme slengen."

"@SimenSund: Setter penger på at Tone kommer til å føde før Fotballfrue. #gravidforalltid"

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 4
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Skrevet

det har hun allerede fått;)

Svaret derimot er en fotballfrue verdig...

Ja det var da enda godt at det var :)

Skrevet

Yvonne (mod)

Ja, hun er skikkelig rund i kinnene :ironi:

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

• Liker 3
Skrevet

Leser på VG at fotballfruen gir råd til Tone Damli. Selv har hun sluppet unna alt som heter cravings, oppkast og smertefull bekkenløsning. OG det er ingenting som tilsier at hun skal forfalle selv om hun nå skal få barn, og har de tre siste ukene før fødsel, trappet ned på treningen!!!!

WONDER WOMAN

Anonymous poster hash: a0a53...fa2
  • Liker 16
Skrevet

baremamma.com says:

Helt nydelig jenterom! Hun kommer til å bli litt av en prinsesse :)
Gøyeste jeg vet er å innrede barnerom. Farmen er dramatisk i kveld, litt vel mye action for meg.
Klem Anette

Det har vært så gøy å innrede :) Ja, mye som skjer på Farmen, men jeg MÅ se :)Fryktelig med den hjortekalven :(

Har hun misforstått hele gårsdagens episode av Farmen, eller?

Anne Beate ble skadet, men det FF syns er grusomt er den slaktede kalven..?

Anonymous poster hash: 0bd35...106
  • Liker 7
Skrevet

baremamma.com says:November 18, 2013 at 22:14Helt nydelig jenterom! Hun kommer til å bli litt av en prinsesse :)Gøyeste jeg vet er å innrede barnerom. Farmen er dramatisk i kveld, litt vel mye action for meg.Klem AnetteReply Fotballfrue says:November 19, 2013 at 09:48Det har vært så gøy å innrede :) Ja, mye som skjer på Farmen, men jeg MÅ se :)Fryktelig med den hjortekalven :( Har hun misforstått hele gårsdagens episode av Farmen, eller?Anne Beate ble skadet, men det FF syns er grusomt er den slaktede kalven..? Anonymous poster hash: 0bd35...106

Ingen ff-fan her men, haha, jeg hadde sagt det samme :D

Anonymous poster hash: d70e5...67a

• Liker 6
Skrevet (endret)

Kan ikke tro at det er henne i dagens bilde i VG, der hun gir gravidråd til Tone. Stakkars Tone, jeg tror hun fikser dette svangerskapet selv. Kunne trodd det var Dronning Sonja som var blitt gravid.

Anonymous poster hash: cf5ef...056

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 6
Skrevet

Jeg er helt sikkert på at Tone kan få svar på det hun lurer om svangerskap av lege, jordmor, søsteren og nære venninner som har fått barn.

Var ikke FF selv dritlei alle "bedreviterne" som tipset og ga råd i hytt og gevær?
Hun har ikke fullført sitt første svangerskap engang, og er på ingen måte noen ekspert.

• Liker 16
Skrevet

Ikke noe vondt ment, men måtte bare tilføye noe til denne tråden. Jeg syntes det er hysterisk morsomt hver gang fotballfrue får spørsmål om lavkarbokostholdet. Da skriver hun først noe, så kommer mannen rett etterpå å kommer med masse info om hvorfor lavkarbo er så bra. Litt morsomt :)

Anonymous poster hash: 7811d...399

• Liker 8
Skrevet

Regner med alt blir perfekt slik hun alltid skriver. Perfekt fødsel og perfekt barseltid og amming går som en lek. Full av energi og begynner med løpinga igjen samme dag hun har født. Ikke spekulasjoner, men fakta en tror. Hun er jo den mest perfekte damen i landet ;)

Anonymous poster hash: cf5ef...056
  • Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...