AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6981 Skrevet 18. november 2013 Tror ikke på deg. Hvis du tolker at ditt spørsmål ikke blir godkjent som du gjør og trekker de slutninger som du gjør - og i TILLEGG føler at du må skrive om det her, tenker jeg at du hadde dine baktanker med det. Selvfølgelig hadde du det.Anonymous poster hash: 75b76...30c Javel.Anonymous poster hash: 09884...69f 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6982 Skrevet 18. november 2013 Jeg må le litt her. Dette er vel helt vanlig adferd for folk som er nysgjerrig? Leste for lenge siden at båter stadig kjørte forbi der Wencke Myhre bor? Og Bjøro Håland?Hva med de kongelige? Det er vel ulempen med å være kjendis og i tillegg bo/ha landsted slik til at folk som er nysgjerrig har mulighet til å tilfredsstille sin nysgjerrighet. Kan ikke skjønne at det er noe farlig med det? "Noen liker mora og noen liker dattera", er det ikke så det heter? Folk får vel ha de interessene de har, ihvertfall når det er noe så uskyldig som å kjøre forbi i en båt ute på fjorden. Tror ikke FF r så stor kjendis at det er noe stort problem for henne. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Som sagt, de var ute i båt og vedkommende kom på at foreldrene hadde hytte i samme område. Helt uskyldig og langt fra sykelig og besatt oppførsel. Men så er det jo en AB-er her som er utrolig opptatt av å skrive om hvor skremmende, sykelige og besatte folk er av FF. Jeg begynner iallfall å bli litt lei av å lese det. Anonymous poster hash: 1630c...b07 9
LiseL92 Skrevet 18. november 2013 #6983 Skrevet 18. november 2013 Hun kan ikke drive å oute personer på denne måten!! Det står at den oppgitte mailadressen ikke skal brukes til noe.Anonymous poster hash: a252a...89e Hvem er det som er så tett i pappen at de bruker sin egen mailadresse under falskt navn? Hvis dere allerede bruker et annet navn, hvorfor ikke annen mail? Fks: [email protected] 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6984 Skrevet 18. november 2013 Hvem er det som er så tett i pappen at de bruker sin egen mailadresse under falskt navn? Hvis dere allerede bruker et annet navn, hvorfor ikke annen mail? Fks: [email protected] De som er vant med at epostadresser ikke blir misbrukt av nettstedene de frekventerer? Skulle tatt seg ut om Aftenpostens nettredaksjon skulle ha oppsøkt folk på FB eller outet dem om de la igjen en kontroversiell mening i en nettdebatt. Hvis FF skal drive bloggen som et proft nettmagasin må hun jammen begynne å oppføre seg redelig og i tråd med hva medier ellers gjør.Anonymous poster hash: 1630c...b07 15
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6985 Skrevet 18. november 2013 Jeg har forresten aldri brukt en reell epostadresse i mine kommentarer i bloggen, men det er ikke poenget. Poenget er at FF har outet flerfoldige mennesker vha epostadressene deres. Hun har også sendt hets til folk på FB.Anonymous poster hash: 1630c...b07 8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6986 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde et seriøst spørsmål til henne i går om hvordan få motivasjon til trening når man er motløs, deprimert eller i dårlig humør. Regner ikke med at hun legger seg under dyna hvis hun har en shitty day liksom. Hun svarte ikke, eller godkjente kommentaren, noe jeg ble litt skuffet over. Men det er kanskje ikke å forvente hvis ikke alt er rosenrødt. Hun har jo aldri dårlige perioder heller, så det ville sikkert vært et nederlag å svare "når jeg er i dårlig humør" osv.Anonymous poster hash: 09884...69f Er man deprimert, hjelper det å trene. Det trodde jeg alle visste. Så nå vet du det, og da trenger du ikke lure på det mer Anonymous poster hash: 216b9...370
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6987 Skrevet 18. november 2013 Hvor har hun outet noen btw? kan ikke se noe i kommentarene.. Anonymous poster hash: 216b9...370
skyflakes Skrevet 18. november 2013 #6988 Skrevet 18. november 2013 Hvor har hun outet noen btw? kan ikke se noe i kommentarene.. Anonymous poster hash: 216b9...370 Hos meg er alle kommentarene ang outing og mail borte, så da har hun vel slettet dem? 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6989 Skrevet 18. november 2013 Hos meg er alle kommentarene ang outing og mail borte, så da har hun vel slettet dem? http://fotballfrue.no/2013/11/17/etegilde/ Ligger fortsatt langt nede i dette kommentarfeltet. Anonymous poster hash: 69561...8d6 2
skyflakes Skrevet 18. november 2013 #6990 Skrevet 18. november 2013 http://fotballfrue.no/2013/11/17/etegilde/ Ligger fortsatt langt nede i dette kommentarfeltet. Anonymous poster hash: 69561...8d6 Kommentarfeltet henger seg veldig når jeg sitter på ipaden, så da er det nok bare hos meg!
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6991 Skrevet 18. november 2013 Det er langt ifra usannsynlig. Når personer skriver her at de personlig har vært i båt utforbi landstedet til foreldrene hennes mens Caroline var der så viser det litt hva folk kan være istand til. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Å være på ferie mener du? Guriland altså, hva folk kan ta seg til. Dra på ferie og ta en båttur og greier. Burde vært buret inn alle sammen! Anonymous poster hash: e8705...ae5 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6992 Skrevet 18. november 2013 Poenget er at uansett hvor mye en plager FF så skal hun ikke oute de på den måten. Og dessuten så hadde denne jenta kommentert to ganger på bloggen hennes, ikke akkurat plageri etter min mening og kommentaren hennes var ikke annet enn at hun spurte om hun så Anne-K's diss hos Else. Dama er ramm på å bryte etiske regler og hun prøver å herske med folk ved å skrive med en sånn ovenpå-ogned-holdning "du trenger ikke å skrive med forskjellige navn jeg ser hvem du er uansett". IP- adressen er fra en skole i Akershus, så alle brukere der er anonyme uansett. Og hun sladdet mailadressen, så hun har ikke gjort noe galt her. Anonymous poster hash: dc3ea...576 2
Pearl2.0 Skrevet 18. november 2013 #6993 Skrevet 18. november 2013 Jo, det var et seriøst spørsmål. Har vært flink til å trene tidligere, men depresjoner har gjort at jeg har kommet skikkelig i bakleksa. Skrev på ingen måte dette for å få henne til å innrømme "feil", men siden kommentaren ikke slapp gjennom må man jo nesten begynne å tro at det er derfor.Anonymous poster hash: 09884...69f Men FF har jo ikke depresjoner, så det kan hende hun ikke ønsket å tråkke på noen tær? Men jeg kan svare i tråd med hennes tidligere svar da jeg er akkurat som henne når det kommer til trening. Trening betyr så mye for meg at det sitter i ryggmargen. Det er ikke et valg en gang, jeg bare gjør det uten å tenke meg om. Det handler nok mye om vilje og innstilling tenker jeg Jeg vurderer aldri om jeg skal stikke på løpetur/treningssenteret eller sitte på sofaen. Jeg tenker heller at jeg skal trene, og så sitte på sofaen! Har man trent så godt som daglig siden ungdomsskolen så er det like naturlig som å spise mat. 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6994 Skrevet 18. november 2013 Lurer på om ungen i det hele tatt får lov til å leke med alle de fancy lekene når hun blir gammel nok. Skjønner jo at fargepaletten er det viktigste når det kommer til barnerom.... Anonymous poster hash: 2ef39...648 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6995 Skrevet 18. november 2013 Skrev hun ikke for litt siden at wallstickersen var tatt ned og skulle opp på barnerommet hjemme hos moren og faren hennes? Forhåndsskrevet innlegg? Anonymous poster hash: 7bb82...274
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6996 Skrevet 18. november 2013 Jeg ser det henger en "C" på veggen på barnerommet. Anonymous poster hash: 69561...8d6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6997 Skrevet 18. november 2013 Jeg ser det henger en "C" på veggen på barnerommet.Anonymous poster hash: 69561...8d6 Det er en del av et "ABC"-sett. Anonymous poster hash: c8acd...d9b 4
Katten Skrevet 18. november 2013 #6998 Skrevet 18. november 2013 Edit: hun er veganer og ser ut til å spise søtsaker hver dag i form av diverse laget av råsjokolade, nøtter og lønnesirup. Så det er hva jeg vet om kostholdet. Henne om det. Jeg burde kanskje prøve det selv. Poenget er at disse syltynne bloggerne nødvendigvis ikke hadde vært så tynne dersom de spiste normal, sunn mat og ikke trente to timer hver eneste dag. Flott at de har tid og pågangsmot. Akkurat den biten misunner jeg virkelig. Men når så mange mellom 16 og 20 leser bloggen er ikke dette nødvendigvis en god ting, og unge mennesker klarer ikke alltid å finne en riktig balanse når de skal prøve og leve sunt.Anonymous poster hash: 09884...69f Enig i dette, men er det Ragnhild Nordrum som trente i to timer hver dag?
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6999 Skrevet 18. november 2013 Enig i dette, men er det Ragnhild Nordrum som trente i to timer hver dag? Hun hadde lagt ut et bilde et sted på bloggen med ukens "treningstimeplan". Så ja. Anonymous poster hash: 09884...69f
AnonymBruker Skrevet 19. november 2013 #7000 Skrevet 19. november 2013 Hvor har hun outet noen btw? kan ikke se noe i kommentarene.. Anonymous poster hash: 216b9...370 Tidligere har hun outet flere med fullt navn.Anonymous poster hash: 1630c...b07 4
Fremhevede innlegg