AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6961 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde et seriøst spørsmål til henne i går om hvordan få motivasjon til trening når man er motløs, deprimert eller i dårlig humør. Regner ikke med at hun legger seg under dyna hvis hun har en shitty day liksom. Hun svarte ikke, eller godkjente kommentaren, noe jeg ble litt skuffet over. Men det er kanskje ikke å forvente hvis ikke alt er rosenrødt. Hun har jo aldri dårlige perioder heller, så det ville sikkert vært et nederlag å svare "når jeg er i dårlig humør" osv.Anonymous poster hash: 09884...69f Ja, det var et veldig "seriøst" spørsmål. Bare for å få henne til å fortelle (eller helst ikke fortelle) at hun også har dårlige dager. Heldigvis så er Caroline intelligent og erfaren nok til å kjenne lusa på gangen. Håper ikke kommentaren kommer gjennom. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 1
Salmonella Skrevet 18. november 2013 #6962 Skrevet 18. november 2013 Jeg er overhodet ikke fan av dama, men jeg forstår ikke helt hva som er outing? En IP-adresse sier nada om en person. Og CBE la jo ikke ut hele mailadressen. Enig i at det er unødvendig og barnslig, men at det er uthengig, forstår jeg ikke. Anonymous poster hash: 897fe...83d Må si meg enig med i dette. Unødvendig av FF og hun burde visst at dette er med på å helle bensin på bålet for de som vokter henne. Synes derimot at folk overdriver bittelitt her inne.Ja, det var et veldig "seriøst" spørsmål. Bare for å få henne til å fortelle (eller helst ikke fortelle) at hun også har dårlige dager. Heldigvis så er Caroline intelligent og erfaren nok til å kjenne lusa på gangen. Håper ikke kommentaren kommer gjennom. Anonymous poster hash: 4e46a...62c Skal ikke se bort ifra at mange av kommentarene hun får er skrevet for å "teste" henne. Håper inderlig disse blir oversett. Må si jeg er litt lei av den konstante gnålingen over at "kommentaren min ble ikke godkjent". Noen ganger har hun jo godkjent kommentarer som har det samme budskapet og de fører sikkert til mange motreaksjoner. Hadde hun godkjent masse av de negative kommentarene så tror jeg kommentarfeltet hennes etterhvert hadde sett verre ut enn denne tråden, pågrunn av konflikt mellom de som er uenig, enig,FF og LK. Det gagner vel ingen. 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6963 Skrevet 18. november 2013 Jeg er overhodet ikke fan av dama, men jeg forstår ikke helt hva som er outing? En IP-adresse sier nada om en person. Og CBE la jo ikke ut hele mailadressen. Enig i at det er unødvendig og barnslig, men at det er uthengig, forstår jeg ikke. Anonymous poster hash: 897fe...83d Hun la jo ut hele navnet til jenta. Anonymous poster hash: a252a...89e 8
Salmonella Skrevet 18. november 2013 #6964 Skrevet 18. november 2013 Hun la jo ut hele navnet til jenta. Anonymous poster hash: a252a...89e Men er ikke det avhengig av hvilket navn de skriver inn når man skal poste en kommentar da? Ser jo ofte at folk skriver hele navnet sitt og det er vel ingen forbehold om at det ikke vises? Mulig jeg har misforstått. 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6965 Skrevet 18. november 2013 Samme hvor mange landsted det er i nærheten - det er skremmende at folk på et forum går til det skritt og lete etter Carolines landsted. At dere prøver å gjøre det til en normal handling sier jo ganske mye om dere og det gjør meg bare enda mer sikker på at det er folk her som har bikket over en grense for lenge siden.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Nå måjdu skjerpe deg litt. Å dra ut i båt i et populært utfartsområde og tilfeldigvis komme på at FFs foreldre har hytte i nærheten er ikke å være sykelig, det var ikke slik at de dro dit kun for å speide etter FF. Hvis det er noen som virker sykelig i denne diskusjonen er det du.Anonymous poster hash: 1630c...b07 19
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6966 Skrevet 18. november 2013 Hva var det egentlig anne-kat hadde sagt på elseshow om frua? Anonymous poster hash: 2ef39...648
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6967 Skrevet 18. november 2013 Hun la jo ut hele navnet til jenta. Anonymous poster hash: a252a...89e Men navnet brukte jo jenta i sin egen kommentar - altså hun outet det selv? Eller har jeg misforstått? Anonymous poster hash: 897fe...83d 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6968 Skrevet 18. november 2013 Ja, det var et veldig "seriøst" spørsmål. Bare for å få henne til å fortelle (eller helst ikke fortelle) at hun også har dårlige dager. Heldigvis så er Caroline intelligent og erfaren nok til å kjenne lusa på gangen. Håper ikke kommentaren kommer gjennom.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Jo, det var et seriøst spørsmål. Har vært flink til å trene tidligere, men depresjoner har gjort at jeg har kommet skikkelig i bakleksa. Skrev på ingen måte dette for å få henne til å innrømme "feil", men siden kommentaren ikke slapp gjennom må man jo nesten begynne å tro at det er derfor. Anonymous poster hash: 09884...69f 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6969 Skrevet 18. november 2013 For hvis det er noe jeg misunner FF og andre treningsflinke så er det å trosse humøret og komme seg ut. Hos meg blir bena som bly og jeg klarer knapt bevege meg hvis noe er leit. Anonymous poster hash: 09884...69f 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6970 Skrevet 18. november 2013 Men navnet brukte jo jenta i sin egen kommentar - altså hun outet det selv? Eller har jeg misforstått? Anonymous poster hash: 897fe...83d Kanskje jeg misforstod da. Jeg trodde at jenta kalte seg rebekka, og Caroline skrev hele navnet hennes Ulrikke *** Anonymous poster hash: a252a...89e
Salmonella Skrevet 18. november 2013 #6971 Skrevet 18. november 2013 (endret) Hvordan har FF outet henne med navnet? Navnet er jo noe man selv skriver inn når man kommenterer og det står vel ingenting om at dette ikke vil bli publisert? Innlegget er endret som ledd i rydding. Yvonne (mod) Endret 18. november 2013 av Yvonne 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6972 Skrevet 18. november 2013 Hvordan har FF outet henne med navnet? Navnet er jo noe man selv skriver inn når man kommenterer og det står vel ingenting om at dette ikke vil bli publisert? Name (required) Mail (will not be published) (required) WebsiteAnonymous poster hash: 09884...69f 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6973 Skrevet 18. november 2013 Hvordan har FF outet henne med navnet? Navnet er jo noe man selv skriver inn når man kommenterer og det står vel ingenting om at dette ikke vil bli publisert? Du misforstår. Ja, hun har sikkert skrevet navnet sitt selv. Men hun har stillt en ungdomsskole-jente til veggs og sagt "haha, jeg vet hvem du er, ikke prøv deg" selv om det er langt fra sikkert at det er samme jente som har skrevet begge kommentarene, og selv om kommentarene slettes ikke var så ille. Anonymous poster hash: 258e9...5ae 11
Salmonella Skrevet 18. november 2013 #6974 Skrevet 18. november 2013 Name (required) Mail (will not be published) (required) WebsiteAnonymous poster hash: 09884...69f Nettopp,det står ingenting om at navnet ikke vil bli publisert. Jeg er enig i at det er barnslig å legge ut en halvveis hotmailadresse,selv om det er tusenvis som har det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6975 Skrevet 18. november 2013 FF har outet folk med fullt navn og annen personinfo før og truet med å gjøre det en rekke ganger. Ektemannen pleier også å oute folk. Uansett er det en uting å misbruke epostadressene til folk eller legge dem ut. Hun har jo for eksempel søkt opp mennesker på FB vha epostadresser, både for å hetse dem eller oute dem.Anonymous poster hash: 1630c...b07 9
Gjest vilma2000 Skrevet 18. november 2013 #6976 Skrevet 18. november 2013 Jeg hadde et seriøst spørsmål til henne i går om hvordan få motivasjon til trening når man er motløs, deprimert eller i dårlig humør. Regner ikke med at hun legger seg under dyna hvis hun har en shitty day liksom. Hun svarte ikke, eller godkjente kommentaren, noe jeg ble litt skuffet over. Men det er kanskje ikke å forvente hvis ikke alt er rosenrødt. Hun har jo aldri dårlige perioder heller, så det ville sikkert vært et nederlag å svare "når jeg er i dårlig humør" osv.Anonymous poster hash: 09884...69f Hvis du har kommentert kritisk tidligere så har hun sannynsligvis blokket deg. Ikke at jeg tror du har vært urimelig mot henne, hun tar jo alt som kritikk med mindre man slenger på åtte hjerter. 3
Anglofil Skrevet 18. november 2013 #6977 Skrevet 18. november 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og personangrep. Yvonne (mod)
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6978 Skrevet 18. november 2013 Nå måjdu skjerpe deg litt. Å dra ut i båt i et populært utfartsområde og tilfeldigvis komme på at FFs foreldre har hytte i nærheten er ikke å være sykelig, det var ikke slik at de dro dit kun for å speide etter FF. Hvis det er noen som virker sykelig i denne diskusjonen er det du.Anonymous poster hash: 1630c...b07 Jeg må le litt her. Dette er vel helt vanlig adferd for folk som er nysgjerrig? Leste for lenge siden at båter stadig kjørte forbi der Wencke Myhre bor? Og Bjøro Håland?Hva med de kongelige? Det er vel ulempen med å være kjendis og i tillegg bo/ha landsted slik til at folk som er nysgjerrig har mulighet til å tilfredsstille sin nysgjerrighet. Kan ikke skjønne at det er noe farlig med det? "Noen liker mora og noen liker dattera", er det ikke så det heter? Folk får vel ha de interessene de har, ihvertfall når det er noe så uskyldig som å kjøre forbi i en båt ute på fjorden. Tror ikke FF r så stor kjendis at det er noe stort problem for henne. Anonymous poster hash: 029f0...1d9 6
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6979 Skrevet 18. november 2013 Hva var det egentlig anne-kat hadde sagt på elseshow om frua? Anonymous poster hash: 2ef39...648 Det var i forbindelse med denne saken: http://www.vg.no/sport/fotball/norsk/1-divisjon/artikkel.php?artid=10153259 Faren ville endre fødselsvekten til barnet. Anne-Kat sendte et sleivspark om at dette var kjempenyheter for Fotballfrua. Jeg husker ikke helt ordrett, men det var en utrolig morsom kommentar. Frua ser visstnok ikke humoren i det. Men nå er vel ikke hun veldig kjent for sin enorme dose selvironi heller..... Anonymous poster hash: 164f3...7f4 16
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6980 Skrevet 18. november 2013 Jo, det var et seriøst spørsmål. Har vært flink til å trene tidligere, men depresjoner har gjort at jeg har kommet skikkelig i bakleksa. Skrev på ingen måte dette for å få henne til å innrømme "feil", men siden kommentaren ikke slapp gjennom må man jo nesten begynne å tro at det er derfor.Anonymous poster hash: 09884...69f Tror ikke på deg. Hvis du tolker at ditt spørsmål ikke blir godkjent som du gjør og trekker de slutninger som du gjør - og i TILLEGG føler at du må skrive om det her, tenker jeg at du hadde dine baktanker med det. Selvfølgelig hadde du det. Anonymous poster hash: 75b76...30c 2
Fremhevede innlegg