Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest vilma2000
Skrevet

Jeg er sjokkert og blir redd når jeg ser det vanvittige engasjementet dere viser i denne tråden. Det er lenge siden hele tråden "bikket over" grensen til det syke. Vi som ser dette utenfra ser en besettelse som er direkte skremmende. Hadde jeg vært Caroline så hadde jeg fryktet for min egen sikkerhet. Har lest mer enn en gang at personer her har vært i båt utfor landstedet til foreldrene hennes, og gudene må vite om de ikke har vært utfor huset hennes også. For Caroline må det være skremmende og jeg forstår godt at hun ikke liker å være alene hjemme.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Hææææ? For et sykt random svar til min kommentar? Jeg har aldri vært i Siljan engang så ikke kom her å beskyld meg for å opptre truende mot frua. Jeg ga deg kritikk og du svarer meg slikt random fjas? Jeg er en voksen jente og absolutt ikke besatt av noen andre enn kjæresten min, så ikke kom her å bruk dette herskekortet om at jeg er gal og sjuk i hue bare fordi jeg engasjerer meg i en debatt på et forum.

• Liker 22
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri vært i nærheten av Fotballfruen engang, og jeg lurer veldig på hvor de detaljene du kommer med kommer fra?

Anonymous poster hash: 38c32...fd1
  • Liker 8
Skrevet

Ingen her er besatt. Vi er engasjerte. (og godt er det at noen engasjerer seg når ting som dette skjer)

By the way. Det er billigere for meg å dra til Gran Canaria enn Siljan, så hun/du trenger ikke frykte at jeg ligger og lusker i hekkene hennes

Anonymous poster hash: 69561...8d6
  • Liker 11
Skrevet

Jeg er sjokkert og blir redd når jeg ser det vanvittige engasjementet dere viser i denne tråden. Det er lenge siden hele tråden "bikket over" grensen til det syke. Vi som ser dette utenfra ser en besettelse som er direkte skremmende. Hadde jeg vært Caroline så hadde jeg fryktet for min egen sikkerhet. Har lest mer enn en gang at personer her har vært i båt utfor landstedet til foreldrene hennes, og gudene må vite om de ikke har vært utfor huset hennes også. For Caroline må det være skremmende og jeg forstår godt at hun ikke liker å være alene hjemme.

Huff, skremmende om folk oppsøker hjemstedene hennes! Men tror og håper at det gjelder kanskje 5-10 av 100,000 lesere. Jeg kunne aldri gjort noe sånt, og det interesserer meg heller ikke. Blir dog feil å si at alle som kommenterer her inne er like fæle. Jeg for min del har aldri spekulert, eller skrevet noe ille. Jeg kommenterer saklig, og med mitt eget brukernavn. Jeg "engasjerer" meg, om man kan kalle det engasjement, når hun skriver ting jeg reagerer på. Som at hun offentliggjør leseres ip-adresser. Det er ikke ok, mener jeg. Det er ikke svart/hvitt. Man er ikke enten en stor fan, eller en massiv hater.

• Liker 2
Skrevet

Herregud det er ingen som har oppsøkt henne, det var en person som nevnte at h*n hadde kjørt båt forbi det h*n TRODDE var hytten til familien da h*n var i området. Er dette seriøst SKREMMENDE for folk så må de være redd for mye rart.

Nei, det er ikke grunn til å være redd, folk som skriver her i tråden er ikke SYKE og GALE og SKREMMENDE og hva annet av FF-vokabulær visse folk forsøker å påstå.

Faen så irritert jeg blir av en slik hersketeknikk der man prøver å sykeliggjøre andres diskusjoner/interesser og tillegge dem overdreven interesse/besettelse av ting. Man er ikke SYK fordi om man velger å skrive litt om en kjendis på et forum. Da er vel alle som kjøper (og lager) Se&Hør, Her&Nå, VG, DB osv også gale i hodet og SYKE da??? Gud så sjokkerende liksom! Jeg dåner!

Ta deg en bolle.

• Liker 21
Skrevet

Det er jo forskjellige e-mailadresser, men lik ip-adresse. Så det kan jo hende samme maskin har blitt brukt til å skrive innlegg, men av forskjellige personer? F.eks på en internettkafe, datarom på skole etc..? Eller tar jeg helt feil nå?

Edit: så nå at dette hadde blitt tatt opp allerede...

M-m. Men jeg vil tro at adressene er fiktive, vet det er mange som finner på epostadresser når de kommenterer på blogger ;)

Skrevet

:klaske: sannsynlig..

Anonymous poster hash: 69561...8d6

Det er langt ifra usannsynlig.

Når personer skriver her at de personlig har vært i båt utforbi landstedet til foreldrene hennes mens Caroline var der så viser det litt hva folk kan være istand til.

• Liker 1
Skrevet

Herregud det er ingen som har oppsøkt henne, det var en person som nevnte at h*n hadde kjørt båt forbi det h*n TRODDE var hytten til familien da h*n var i området. Er dette seriøst SKREMMENDE for folk så må de være redd for mye rart.

Nei, det er ikke grunn til å være redd, folk som skriver her i tråden er ikke SYKE og GALE og SKREMMENDE og hva annet av FF-vokabulær visse folk forsøker å påstå.

Faen så irritert jeg blir av en slik hersketeknikk der man prøver å sykeliggjøre andres diskusjoner/interesser og tillegge dem overdreven interesse/besettelse av ting. Man er ikke SYK fordi om man velger å skrive litt om en kjendis på et forum. Da er vel alle som kjøper (og lager) Se&Hør, Her&Nå, VG, DB osv også gale i hodet og SYKE da??? Gud så sjokkerende liksom! Jeg dåner!

Ta deg en bolle.

Ja, sikkert helt tilfeldig at de var i området :ironi:

• Liker 2
Gjest vilma2000
Skrevet

Om det så hadde vært folk som hadde brutt seg inn i huset hennes er det feil å bruke slike eksempler som svar på mitt innlegg! Jeg har ingenting med at noen har kjørt med båt forbi hytta hennes, du svarte ikke på det jeg spurte om, du kalte meg gal og syk helt uberettiget. Du har faktisk ingenting å gjøre pået forum i og med at du ikne tåler at ting blir diskutert.

• Liker 18
Skrevet

Om det så hadde vært folk som hadde brutt seg inn i huset hennes er det feil å bruke slike eksempler som svar på mitt innlegg! Jeg har ingenting med at noen har kjørt med båt forbi hytta hennes, du svarte ikke på det jeg spurte om, du kalte meg gal og syk helt uberettiget. Du har faktisk ingenting å gjøre pået forum i og med at du ikne tåler at ting blir diskutert.

Jeg sier at det er folk i denne tråden (nevnte ikke deg) som er besatte av Caroline og det er skremmende.

At du ikke er enig forundrer meg ikke i det hele tatt.

• Liker 1
Skrevet

Næmmen kjære vene, tror du familien til FF er de eneste med fritidseiendom i dette området?

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 23
Skrevet

Jeg sier at det er folk i denne tråden (nevnte ikke deg) som er besatte av Caroline og det er skremmende. At du ikke er enig forundrer meg ikke i det hele tatt. Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Hmm, var det ikke feite og bitre vi var da? Nå får du bestemme deg.

• Liker 3
Skrevet

Næmmen kjære vene, tror du familien til FF er de eneste med fritidseiendom i dette området?

Samme hvor mange landsted det er i nærheten - det er skremmende at folk på et forum går til det skritt og lete etter Carolines landsted.

At dere prøver å gjøre det til en normal handling sier jo ganske mye om dere og det gjør meg bare enda mer sikker på at det er folk her som har bikket over en grense for lenge siden.

Skrevet

Hmm, var det ikke feite og bitre vi var da? Nå får du bestemme deg.

Hvordan dere ser ut vet dere best selv - jeg sier bare at dere ikke er helt vel bevarte slik dere fremstår her i denne tråden.

Skrevet

Hvordan dere ser ut vet dere best selv - jeg sier bare at dere ikke er helt vel bevarte slik dere fremstår her i denne tråden.

Og det sier du fordi vi er flere som reagere på hvordan et seriøst FIRMA holder på og bryter regler? Den regelen i kommentarfeltet er der for en grunn. Det skal ikke misbrukes av bloggeren, Fotballfrue bryter etiske regler.

• Liker 9
Skrevet

Jeg skal til Siljan i jula, så kan du jo gjette selv om det er tilfeldig at min bestemor og selveste Fotballfrue bor i samme bygd. Mest sannsynlig skal jeg innom kirka også, det er jo en svipptur unna huset til Eriksens. Jeg MÅ jo være besatt!

Anonymous poster hash: 23b15...bbb

• Liker 14
Gjest vilma2000
Skrevet

Men siden du mener at folk er gale i hue og istand til å skade frua, tenker du ikke over at fansen hennes er istand til det samme - bare at de kan skade kritikerne? Er det ikke da helt sinnsykt uforsvarlig av henne å oute mennesker på denne måten? Leste nettopp om en fyr som ble outet som pedofil og han ble drept, viste seg at anklagene var feil!!! Ja, folk er sjuke i hue, så slutt og out dem med navn og ip-adresser. Og JA, man kan finne ut alt om en person via en ip-adresse.

• Liker 7
Skrevet

Men siden du mener at folk er gale i hue og istand til å skade frua, tenker du ikke over at fansen hennes er istand til det samme - bare at de kan skade kritikerne? Er det ikke da helt sinnsykt uforsvarlig av henne å oute mennesker på denne måten? Leste nettopp om en fyr som ble outet som pedofil og han ble drept, viste seg at anklagene var feil!!! Ja, folk er sjuke i hue, så slutt og out dem med navn og ip-adresser. Og JA, man kan finne ut alt om en person via en ip-adresse.

Ja, det er lettest å være tøff på avstand.

Skrevet

Jeg hadde et seriøst spørsmål til henne i går om hvordan få motivasjon til trening når man er motløs, deprimert eller i dårlig humør. Regner ikke med at hun legger seg under dyna hvis hun har en shitty day liksom.

Hun svarte ikke, eller godkjente kommentaren, noe jeg ble litt skuffet over. Men det er kanskje ikke å forvente hvis ikke alt er rosenrødt. Hun har jo aldri dårlige perioder heller, så det ville sikkert vært et nederlag å svare "når jeg er i dårlig humør" osv.

Anonymous poster hash: 09884...69f

• Liker 4
Skrevet

Ifølge lover er det bare vedkommende det skjer med som kan anmelde. Det vet vel alle? Eller kan du ikke den norske loven og reglene? :)

Jeg er overhodet ikke fan av dama, men jeg forstår ikke helt hva som er outing? En IP-adresse sier nada om en person.

Og CBE la jo ikke ut hele mailadressen. Enig i at det er unødvendig og barnslig, men at det er uthengig, forstår jeg ikke.

Anonymous poster hash: 897fe...83d

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...