SoftKitty Skrevet 18. november 2013 #6921 Skrevet 18. november 2013 Hva skal hun anmeldes for? Greit at hun er en dust men det er vel ikke grunn for anmeldelse akkurat. 2
SoftKitty Skrevet 18. november 2013 #6922 Skrevet 18. november 2013 (endret) IPadresse er ikke en personlig greie, den endres avhengig av nettet du er på. Feks nettet på en skole har gjerne dynamiske IPadresser som leveres ut, det betyr at hver gang noen logger på det nettet med pcn sin så "får" de en IP som de har så lenge de er koblet på det nettet. I teorien kan altså to forskjellige personer som på forskjellige tidspunkt er logget på det samme nettet og kommenterer på FFs blogg komme opp med samme IP for FF. Endret 18. november 2013 av SoftKitty 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6923 Skrevet 18. november 2013 (endret) Det er mange som har samme ipadresse så den kan ikke brukes til å sprerre eller oute noen. Jeg fikk nettopp beskjed fra en bekjent om at Fotballfruen heller ikke har godkjent vedkommendes kommentarer. Fotballfrue driver med siling av kommentarer og slipper igjennom bare kommentarer som støtter henne og hetser Fotballfruens utvalgte ofre. Jeg håper virkelig noen anmelder henne slik at det blir en mediesak! Anonymous poster hash: 38c32...fd1 Men hvordan kan FF da "harselere" med Rebekka/Ulrikke i sitt kommentarfelt som om det var samme person? Etter hva du skriver kan mange ha samme ip-adresse. FF vet kanskje ikke dette, akkurat som jeg ikke visste..... Anonymous poster hash: 029f0...1d9 Innlegget er ryddet for utlevering av tredjeperson. Yvonne (mod) Endret 18. november 2013 av Yvonne 1
Fuglen Skrevet 18. november 2013 #6924 Skrevet 18. november 2013 (endret) Nei, det ligger der fortsatt. Nederst i dette innlegget http://fotballfrue.no/2013/11/17/etegilde/#comments Det er jo forskjellige e-mailadresser, men lik ip-adresse. Så det kan jo hende samme maskin har blitt brukt til å skrive innlegg, men av forskjellige personer? F.eks på en internettkafe, datarom på skole etc..? Eller tar jeg helt feil nå? Edit: så nå at dette hadde blitt tatt opp allerede... Endret 18. november 2013 av Fuglen 2
pingelill Skrevet 18. november 2013 #6925 Skrevet 18. november 2013 Ja, det kan det sikkert være. Poenget er uansett at hun ikke burde publisere verken det ene eller det andre.! Det blir galt uansett om det er en og samme person som bruker flere mailadresser, eller om det er flere personer som tilfeldigvis får samme IP-adresse. 10
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6926 Skrevet 18. november 2013 Ja, det kan det sikkert være. Poenget er uansett at hun ikke burde publisere verken det ene eller det andre.! Det blir galt uansett om det er en og samme person som bruker flere mailadresser, eller om det er flere personer som tilfeldigvis får samme IP-adresse. Dette er ikke noe å kritiserer i det hele tatt. Jeg forstår Caroline veldig godt - folk må søren ikke tro at de kan fortsette å oppføre seg som idioter og mene at det ikke blir reaksjoner. Jeg hadde sjekket opp navn og lagt det rett ut i kommentarfeltet. Enkelte eier bare ikke oppdragelse og folkeskikk. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6927 Skrevet 18. november 2013 "Det er fra samme merke som den gule kjolen min og det gule skjørtet mitt som jeg brukte i sommer. Skjørtet passer ikke så veldig fint akkurat nå *hehe* men satser på det sitter som et skudd om en måneds tid" To uker til termin, hun satser altså på å være "normal" igjen etter to uker. Nevrotisk much? Anonymous poster hash: 164f3...7f4 27
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6928 Skrevet 18. november 2013 Ifølge lover er det bare vedkommende det skjer med som kan anmelde. Det vet vel alle? Eller kan du ikke den norske loven og reglene? Anonymous poster hash: 38c32...fd1 I følge lover, den norske loven og reglene? Takk for dagens! Tydeligvis kan vedkommende mer om rettssystemet enn deg. Nei, det er ikke slik at det bare en den som er fornærmet i en sak som kan anmelde et straffbart forhold. Anonymous poster hash: db348...34d 4
kaliina Skrevet 18. november 2013 #6929 Skrevet 18. november 2013 Ifølge lover er det bare vedkommende det skjer med som kan anmelde. Det vet vel alle? Eller kan du ikke den norske loven og reglene? Anonymous poster hash: 38c32...fd1 "Anmelder henne slik at det blir en mediasak" ser jeg på som at vedkommende mente at en av de på KG skulle si i fra til media, og ikke anmeldte til politiet. Men jeg kan godt ringe en av de flere politimennene jeg kjenner å spørre om regelverket rundt det, hvis det tilferdsstiller deg, AB? Siden det er så viktig for deg å presisere at noen ikke kan de Norske reglene og lovene? (I følge deg selv da, om ikke annet).
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6930 Skrevet 18. november 2013 Fantastisk. Min siste kommentar (som svar til hennes) under outingen, ble ikke godkjent. Det ble imidlertid andre kommentarer som støtter FF 100%... Anonymous poster hash: 6caa3...e12 7
Gjest vilma2000 Skrevet 18. november 2013 #6931 Skrevet 18. november 2013 Poenget er at uansett hvor mye en plager FF så skal hun ikke oute de på den måten. Og dessuten så hadde denne jenta kommentert to ganger på bloggen hennes, ikke akkurat plageri etter min mening og kommentaren hennes var ikke annet enn at hun spurte om hun så Anne-K's diss hos Else. Dama er ramm på å bryte etiske regler og hun prøver å herske med folk ved å skrive med en sånn ovenpå-ogned-holdning "du trenger ikke å skrive med forskjellige navn jeg ser hvem du er uansett". 16
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6932 Skrevet 18. november 2013 Seriøst hun irriterer meg grønn nå "Jeg har sladdet deler av e-posten". Et hvert menneske som ikke heter Berg Eriksen til etternavn kan legge sammen 1+1 og vurdere hva hele mail-adressen er. = DÅRLIG unnskyldning FF Hun godkjenner kommentarer som: "hahhahahhahaha. omg liksom. 1-0 til Caroline! HEIA, HEIA Hilsen en som elzzzzker Justin Bieber" "nei fyyyyyyyyyyy søren! Makan til oppførsel! Stakkars deg Caroline. Støtter deg " .... og hun svarer: Seriøst, hvor er nærmeste nødutgang. Jeg blir uvel Anonymous poster hash: 69561...8d6 26
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6933 Skrevet 18. november 2013 Fantastisk. Min siste kommentar (som svar til hennes) under outingen, ble ikke godkjent. Det ble imidlertid andre kommentarer som støtter FF 100%... Anonymous poster hash: 6caa3...e12 Ikke min heller :-/ Anonymous poster hash: 6d860...10e 3
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6934 Skrevet 18. november 2013 ^ altså, ikke direkte avskrift av kommentarerne. Men dere skjønner hvor lista ligger.... Anonymous poster hash: 69561...8d6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6935 Skrevet 18. november 2013 Dette er ikke noe å kritiserer i det hele tatt. Jeg forstår Caroline veldig godt - folk må søren ikke tro at de kan fortsette å oppføre seg som idioter og mene at det ikke blir reaksjoner. Jeg hadde sjekket opp navn og lagt det rett ut i kommentarfeltet. Enkelte eier bare ikke oppdragelse og folkeskikk.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Gjelder vel det samme for frua da eller?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 4
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6936 Skrevet 18. november 2013 Dette er ikke noe å kritiserer i det hele tatt. Jeg forstår Caroline veldig godt - folk må søren ikke tro at de kan fortsette å oppføre seg som idioter og mene at det ikke blir reaksjoner. Jeg hadde sjekket opp navn og lagt det rett ut i kommentarfeltet. Enkelte eier bare ikke oppdragelse og folkeskikk.Anonymous poster hash: 4e46a...62c Gjelder vel det samme for frua da eller?Anonymous poster hash: 19be2...6b6 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6937 Skrevet 18. november 2013 Poenget er at uansett hvor mye en plager FF så skal hun ikke oute de på den måten. Og dessuten så hadde denne jenta kommentert to ganger på bloggen hennes, ikke akkurat plageri etter min mening og kommentaren hennes var ikke annet enn at hun spurte om hun så Anne-K's diss hos Else. Dama er ramm på å bryte etiske regler og hun prøver å herske med folk ved å skrive med en sånn ovenpå-ogned-holdning "du trenger ikke å skrive med forskjellige navn jeg ser hvem du er uansett". Vet du hvor mange ganger denne personen har kommentert? Anonymous poster hash: 4e46a...62c
Gjest vilma2000 Skrevet 18. november 2013 #6938 Skrevet 18. november 2013 Vet du hvor mange ganger denne personen har kommentert? Anonymous poster hash: 4e46a...62c Ja for FF skriver "her er dine kommentarer" med en vedlagt oversikt over alle kommentarene denne IP-adressen har skrevet. Men det som fenger meg akkurat nå er hvordan du aldri klarer å se at det frua gjør er feil, uansett hva hun gjør så støtter du henne. Ut i fra det du har skrevet om deg selv tildigere i tråden er du en voksen dame og burde da ha etiske holdninger til hva som er riktig og galt i motsetning til fjortissleserne hennes? 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6939 Skrevet 18. november 2013 Ja for FF skriver "her er dine kommentarer" med en vedlagt oversikt over alle kommentarene denne IP-adressen har skrevet. Men det som fenger meg akkurat nå er hvordan du aldri klarer å se at det frua gjør er feil, uansett hva hun gjør så støtter du henne. Ut i fra det du har skrevet om deg selv tildigere i tråden er du en voksen dame og burde da ha etiske holdninger til hva som er riktig og galt i motsetning til fjortissleserne hennes? Jeg er sjokkert og blir redd når jeg ser det vanvittige engasjementet dere viser i denne tråden. Det er lenge siden hele tråden "bikket over" grensen til det syke. Vi som ser dette utenfra ser en besettelse som er direkte skremmende. Hadde jeg vært Caroline så hadde jeg fryktet for min egen sikkerhet. Har lest mer enn en gang at personer her har vært i båt utfor landstedet til foreldrene hennes, og gudene må vite om de ikke har vært utfor huset hennes også. For Caroline må det være skremmende og jeg forstår godt at hun ikke liker å være alene hjemme. Anonymous poster hash: 4e46a...62c 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2013 #6940 Skrevet 18. november 2013 Jeg er sjokkert og blir redd når jeg ser det vanvittige engasjementet dere viser i denne tråden. Det er lenge siden hele tråden "bikket over" grensen til det syke. Vi som ser dette utenfra ser en besettelse som er direkte skremmende. Hadde jeg vært Caroline så hadde jeg fryktet for min egen sikkerhet. Har lest mer enn en gang at personer her har vært i båt utfor landstedet til foreldrene hennes, og gudene må vite om de ikke har vært utfor huset hennes også. For Caroline må det være skremmende og jeg forstår godt at hun ikke liker å være alene hjemme. Anonymous poster hash: 4e46a...62c sannsynlig.. Anonymous poster hash: 69561...8d6 10
Fremhevede innlegg