AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6821 Skrevet 17. november 2013 Nytt innlegg og lek med språk. Baksten skal fordeles jevnlig. Artig. Håper de rekker å gjøre andre ting ogsåAnonymous poster hash: 0105d...32d 14
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6822 Skrevet 17. november 2013 Ja, uffameg altså! Anorektiske mødre som ikke tenker på barnet sitt overhodet, kommer nok til å bli en grusom oppvekst og noen må for guds skyld kontakte barnevernet nå!!!! Hvorfor er det så vanskelig for enkelte å innse at alle er forskjellige? Slapp av, barnet tar nok ingen skade. Så du trenger neppe å bekymre deg... Caroline virker som hun er i toppform, lykkelig og ser virkelig frem til å få barn. Men det er kanskje det at alt gikk på skinner som er problemet? Det er nok mange skadefro sjeler der ute som satt å gned seg i hendene og så for seg hvor ille svangerskapet ville bli for stakkars naive fotballfrue. Ser ut som det er henne som ler sist De stygge kommentarene ble verre og verre jo lenger ut i svangerskapet hun kom. Neppe en tilfeldighet. Må være tøft å svelge! Håper bare denne absurde tvangsbesettelsen av en tråd forsvinner så fort hun har født. Skremmende å se hvor mange som vil ha en bit av henne, bruker så ufattelig mye tid, lever seg så inn og som oppriktig tror de kjenner henne. Men det er jo et kjent fenomen at offentlige personer tiltrekker seg mange skrullinger. Anonymous poster hash: d1ced...5cd Og du stod opp på feil fot? Jeg skriver generelt om alle gravide her. Nå er trenden minst mulig opp, og syltynn mage dagen etter fødsel, fordi bloggerne påvirker. Mener du dette er mobbing og hets??? Da må du lese igjen hva jeg skrev. Ikke et eneste negativ om noen personlig, eller noe kritikk eller stygge ord her. Jeg snakket om den nye trenden med minst mulig mage, at det er in PGA Fotballfruen har frontet liten mage og lav vektoppgang gjennom hele svangerskapet. Hun er ikke alene. Man må da få lov og ytre bekymringer for babyene som blir født. De blir jo født i en hysterisk kroppsfokusert verden. Og mange mødre løper til plastisk kirurgi etter fødsel for å rette på puppene og å få bukplastikk etter de har vært gravide. De skal bli seg selv igjen? Men vi blir ikke oss selv igjen uansett hvor mye vi blir operert og slanker oss. Slik er det bare, hvorfor ikke godta dette?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6823 Skrevet 17. november 2013 Haha, bare jeg som synes den gifen (er det det det heter?) i dag var helt latterlig? Synes foto nr to hvor de ler alle sammen så helt kunstig ut . Hva er poenget med det der?Anonymous poster hash: 1630c...b07 16
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6824 Skrevet 17. november 2013 Haha, bare jeg som synes den gifen (er det det det heter?) i dag var helt latterlig? Synes foto nr to hvor de ler alle sammen så helt kunstig ut . Hva er poenget med det der?Anonymous poster hash: 1630c...b07 Du er ikke helt alene iallefall. Etter å ha studert den litt måtte jeg scrolle nedover for det ble for rart å se på. Den hopper fra at alle ser i kameraet med alvorlig blikk til at FF kaster hodet bakover og "ler" mens alle de andre ser på henne (utenom hu til venstre da) og ler med så regner med at FF fortalte en god vits Anonymous poster hash: 2f7bd...d7e 3
Gjest Kaida Skrevet 17. november 2013 #6825 Skrevet 17. november 2013 Flirte godt av gif'en, forestiller meg at det er ler-hele-veien-til-banken gliset. "Så dere hvor mye Treasures omsatte for i fjor eller? Hahaha!"
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6826 Skrevet 17. november 2013 Flirte godt av gif'en, forestiller meg at det er ler-hele-veien-til-banken gliset. "Så dere hvor mye Treasures omsatte for i fjor eller? Hahaha!" Haha!Anonymous poster hash: 1630c...b07
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6827 Skrevet 17. november 2013 Og du stod opp på feil fot? Jeg skriver generelt om alle gravide her. Nå er trenden minst mulig opp, og syltynn mage dagen etter fødsel, fordi bloggerne påvirker. Mener du dette er mobbing og hets??? Da må du lese igjen hva jeg skrev. Ikke et eneste negativ om noen personlig, eller noe kritikk eller stygge ord her. Jeg snakket om den nye trenden med minst mulig mage, at det er in PGA Fotballfruen har frontet liten mage og lav vektoppgang gjennom hele svangerskapet. Hun er ikke alene. Man må da få lov og ytre bekymringer for babyene som blir født. De blir jo født i en hysterisk kroppsfokusert verden. Og mange mødre løper til plastisk kirurgi etter fødsel for å rette på puppene og å få bukplastikk etter de har vært gravide. De skal bli seg selv igjen? Men vi blir ikke oss selv igjen uansett hvor mye vi blir operert og slanker oss. Slik er det bare, hvorfor ikke godta dette?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Som jordmor så kan jeg nok ikke si meg enig i påstanden om at det er en trend med liten mage/lav vektoppgang, her faktisk merket lite til dette. De aller,aller fleste har et sunt syn på kropp og bryr seg ofte slett ikke om hvordan mage og pupper ser ut. At man ønsker å komme i form og "få tilbake kroppen" etter en fødsel, ja det er jo naturlig men igjen, der tror jeg de fleste gjør det på en naturlig og sunn måte. Anonymous poster hash: be94c...034 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6828 Skrevet 17. november 2013 Nytt innlegg med stjålne bilder fra Pinterest... Anonymous poster hash: c8acd...d9b 5
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6829 Skrevet 17. november 2013 Nytt innlegg med stjålne bilder fra Pinterest... Anonymous poster hash: c8acd...d9b Helt utrolig hva hun tar seg til rette med. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 5
Anglofil Skrevet 17. november 2013 #6830 Skrevet 17. november 2013 Tråden er ryddet for hets. Yvonne (mod) 1
ssophie Skrevet 17. november 2013 #6831 Skrevet 17. november 2013 (endret) Helt utrolig hva hun tar seg til rette med. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 Jeg tror at hun tror at hun har gjort det riktig denne gangen, ettersom hun har linket til bildene der hun fant dem. Men det er jo like ulovlig likevel! Hun har nok ikke satt seg helt inn i dette med opphavsrett, selv om hun muligens handler i god tro. Endret 17. november 2013 av ssophie 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6832 Skrevet 17. november 2013 Var det ikke linker til noen som hadde skrevet bra blogginnlegg om bruk av bilder tidligere i denne tråden? Noen burde tipse Fotballfrue om de innleggene. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 6
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6833 Skrevet 17. november 2013 Det er ikke nok å oppgi Pinterest som kilde, det blir som å skrive Google som kilde. Anonymous poster hash: c8acd...d9b 6
Gjest Funky Punk Skrevet 17. november 2013 #6834 Skrevet 17. november 2013 Jeg tror at hun tror at hun har gjort det riktig denne gangen, ettersom hun har linket til bildene der hun fant dem. Men det er jo like ulovlig likevel! Hun har nok ikke satt seg helt inn i dette med opphavsrett, selv om hun muligens handler i god tro. Spillet ingen rolle om hun har linket til opphavet dersom fotografen ikke har gitt sin tillatelse til at bildet kan brukes. 13
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6835 Skrevet 17. november 2013 Nytt innlegg og lek med språk. Baksten skal fordeles jevnlig. Artig. Håper de rekker å gjøre andre ting ogsåAnonymous poster hash: 0105d...32d Haha, eller hotelldirektøren som blir "mistenkelig" i innlegget om juleflmer. Stakkar, hva gjorde han for at de andre skulle mistenke ham for noe?Anonymous poster hash: 3bc91...16f 7
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6836 Skrevet 17. november 2013 Spillet ingen rolle om hun har linket til opphavet dersom fotografen ikke har gitt sin tillatelse til at bildet kan brukes. Enkelt og greit. Skjønner IKKE hvorfor så mange ikke klarer å forstå dette! Anonymous poster hash: 92ec2...6ec 8
ssophie Skrevet 17. november 2013 #6837 Skrevet 17. november 2013 Spillet ingen rolle om hun har linket til opphavet dersom fotografen ikke har gitt sin tillatelse til at bildet kan brukes. Jeg er klar over reglene, men i dag virker det som at hun har gjort seg flid med å linke alle bildene hun har brukt. Det er derfor jeg tror at hun rett og slett ikke forstår/vil forstå at det ikke bare er å forsyne seg av andres bilder på internett. Jeg er spent på hva hun kommer til å forklare det med i kommentarfeltet. "Jeg får ikke gjort mer enn jeg har gjort". Eh.. Jo. Du kan ta dine egne bilder. Evt kjøpe av scanpix eller lignende. Det er temmelig provoserende at hun ikke respekt for andres åndsverk. 8
Gjest Funky Punk Skrevet 17. november 2013 #6838 Skrevet 17. november 2013 Ja det er veldig provoserende. Og at hun tydeligvis ikke bryr seg særlig om det. Syns alt for mange er alt for harde mot FF og opptrer som mobbere enkelte ganger, men i denne saken så står jeg ikke på FF sin side. Er selv hobbyfotograf som tjener penger på bilder når jeg vil og kan, og om hun hadde brukt et av mine bilder og bare linket tilbake til meg, så kan jeg love dere at jeg glatt hadde sendt henne en regning på 5000:- Om hun hadde nektet å betale så hadde jeg heller ikke nølt med å dra henne for retten 13
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6839 Skrevet 17. november 2013 Jeg er klar over reglene, men i dag virker det som at hun har gjort seg flid med å linke alle bildene hun har brukt. Det er derfor jeg tror at hun rett og slett ikke forstår/vil forstå at det ikke bare er å forsyne seg av andres bilder på internett. Jeg er spent på hva hun kommer til å forklare det med i kommentarfeltet. "Jeg får ikke gjort mer enn jeg har gjort". Eh.. Jo. Du kan ta dine egne bilder. Evt kjøpe av scanpix eller lignende. Det er temmelig provoserende at hun ikke respekt for andres åndsverk. Jeg tror hun aldri har satt seg inn i hva som er etisk riktig i forbindelse med bloggen. Det er jo litt rart i og med at det er et firma og eget verk. Anonymous poster hash: 38c32...fd1 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2013 #6840 Skrevet 17. november 2013 Og du stod opp på feil fot? Jeg skriver generelt om alle gravide her. Nå er trenden minst mulig opp, og syltynn mage dagen etter fødsel, fordi bloggerne påvirker. Mener du dette er mobbing og hets??? Da må du lese igjen hva jeg skrev. Ikke et eneste negativ om noen personlig, eller noe kritikk eller stygge ord her. Jeg snakket om den nye trenden med minst mulig mage, at det er in PGA Fotballfruen har frontet liten mage og lav vektoppgang gjennom hele svangerskapet. Hun er ikke alene. Man må da få lov og ytre bekymringer for babyene som blir født. De blir jo født i en hysterisk kroppsfokusert verden. Og mange mødre løper til plastisk kirurgi etter fødsel for å rette på puppene og å få bukplastikk etter de har vært gravide. De skal bli seg selv igjen? Men vi blir ikke oss selv igjen uansett hvor mye vi blir operert og slanker oss. Slik er det bare, hvorfor ikke godta dette?? Anonymous poster hash: cf5ef...056 Ja, jeg leser flere ganger hva du skriver. Både at du nevner anaroksia og at "man skal være så tynn som mulig med vilje" er nok ikke tilfeldig blir lagt til en tråd om FF. Ingen kan velge om man skal være tynn gjennom hele svangerskapet, det går på gener mer enn noe annet. Caroline har ikke gitt et eneste eksempel på at hun lever livet sitt annerledes nå enn før hun ble gravid. Dette mener jeg går under spekulasjoner og hets. Det er ikke Caroline sin feil at andre (som jeg personlig aldri har opplevd, trend??) vil være syltynn og ikke gå opp, og du har ingen anelse om hun gjør dette med vilje eller ei, du kjenner henne nok ikke personlig, og kan ikke diagnosere et annet menneske på den måten. Det er sunt å trene, det er bra å spise riktig, det er bra å ikke gå opp for mye i løpet av graviditeten. Hvorfor er det tabu når det er fakta? Det er nok plass inni der, ellers så hadde hun enten spontanabortert, hatt mye problemer, eller gått opp mer i vekt. Og jeg forstår godt at kvinner vil operere seg dersom de er misfornøyd, og plages av det. Livet er for kort til å gå rundt misfornøyd og med komplekser. Ungen tar nok heller ingen skade av det. Anonymous poster hash: d1ced...5cd
Fremhevede innlegg