AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #661 Skrevet 8. august 2013 "Må man ta ansvar..." I henhold til hva? Vær varsom-plakaten, Norges lover, eller din personlige moral - som mange av oss andre ikke deler? Hvem har egentlig adgang til å bestemme hva andre "må" gjøre eller avstå fra? Man må ta ansvar ved å bruke sin sunne fornuft, mener nå jeg. Etter min mening er det ikke særlig klokt å legge ut bikinibilder der det er synlig at magen suges innover, og ryggen er bøyd på en slik måte at man ser tynnest mulig ut. Ei heller synes jeg det er riktig smart å legge ut om all treningen, og det tilsynelatende lille matinntaket. "Mange av oss andre ikke deler"? Synes nå jeg har fått en del tomler opp for mine argumenter og personlige meninger, men. La oss legge denne diskusjonen død. Jeg har sagt min mening, du har sagt din. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #662 Skrevet 8. august 2013 Syns det er litt tidlig med leker til babyen jeg da, mye kan skje frem til fødsel enda. Anonymous poster hash: cf5ef...056
Pearl2.0 Skrevet 8. august 2013 #663 Skrevet 8. august 2013 Noen andre som opplever at kommentarene en poster på bloggen ikke blir publisert? Under det annonseinnlegget om klokken hvor hun skrev hun var solgt, kommenterte jeg noe som dette: "Du er vel mere kjøpt enn solgt;)" Var det så ufint da? Skulle kanskje slengt på noen klemmer og digger deg osv osv... Anonymous poster hash: 6243e...d33 Ææ, det var den styggeste kommentaren da! Hadde aldri godkjent en sånn kommentar. 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #664 Skrevet 8. august 2013 Man må ta ansvar ved å bruke sin sunne fornuft, mener nå jeg. Etter min mening er det ikke særlig klokt å legge ut bikinibilder der det er synlig at magen suges innover, og ryggen er bøyd på en slik måte at man ser tynnest mulig ut. Ei heller synes jeg det er riktig smart å legge ut om all treningen, og det tilsynelatende lille matinntaket. "Mange av oss andre ikke deler"? Synes nå jeg har fått en del tomler opp for mine argumenter og personlige meninger, men. La oss legge denne diskusjonen død. Jeg har sagt min mening, du har sagt din. Anonymous poster hash: 4fc30...cab En annen annonym du har sitert her altså;-)Anonymous poster hash: f50ea...ad4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #665 Skrevet 8. august 2013 Syns det er litt tidlig med leker til babyen jeg da, mye kan skje frem til fødsel enda. Anonymous poster hash: cf5ef...056 Noen er overtroiske, andre ikke. Jeg hadde alt klart lenge før jeg fikk barna mine ... Anonymous poster hash: 4e46a...62c 2
Djungelvrål Skrevet 8. august 2013 #666 Skrevet 8. august 2013 Tror legen din bør ta oppfriskningskurs. Med mindre dine føflekker er av typen "aldersvorter" Les og lær Hva er vorter? Hva er føflekker? Vet godt forskjell på en føflekk og en ekte vorte. En utstående føflekk kalles ofte vorte sikkert fordi de ligner på vorter. Har ikke aldersvorter, har hatt utstående føflekker hele livet.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #667 Skrevet 8. august 2013 Har også lagt merke til at hun aldri tar bilder fra siden lengre. Før florerte det av side-bilder, for å vise den absurd tynne midja. Hun kan si hva hun vil, men ønske om å vise frem at det er en mage der - det vil hun ikke. Anonymous poster hash: 9ea57...46f 17
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #668 Skrevet 8. august 2013 Åja, nå så jeg kommentaren ja. Genseren som spiller et puss, ikke synlig gravid mage nei, nei nei nei. Man skal IKKE ha mage. Gud forby at magen skal bli stoooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 21
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #669 Skrevet 8. august 2013 hvis folk bare sluttet å lese blogger av denne typen, så hadde mye vært gjort. Folk går vel lei disse bloggene etterhvert eller?Det er jo det samme hele tiden Anonymous poster hash: 12522...9e7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #670 Skrevet 8. august 2013 Åja, nå så jeg kommentaren ja. Genseren som spiller et puss, ikke synlig gravid mage nei, nei nei nei. Man skal IKKE ha mage. Gud forby at magen skal bli stoooooooooooooooooooooooooor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: cf5ef...056 Når det er genseren som lager bulken, så kan hun jo ikke si at "ja nå har magen blitt stor og god!" når den ikke har det? Hva slags inntrykk gir det da? Hadde blitt masse trollemat her på KG i alle fall. "FF juger på seg større mage" osv.. Anonymous poster hash: c5b40...d9f 7
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #671 Skrevet 8. august 2013 Når det er genseren som lager bulken, så kan hun jo ikke si at "ja nå har magen blitt stor og god!" når den ikke har det? Hva slags inntrykk gir det da? Hadde blitt masse trollemat her på KG i alle fall. "FF juger på seg større mage" osv.. Anonymous poster hash: c5b40...d9f Haha, det finnes en mellomting. Poenget er jo at hun hele tiden må påpeke at noe annet en rent fett spiller inn på vektoppgangen og størrelsen hennes under graviditeten, enten det er blodvolum, babyvekt eller tykke gensere.. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 4
Djungelvrål Skrevet 8. august 2013 #672 Skrevet 8. august 2013 Rart hun ikke har adoptert istedet egentlig når hun ikke aksepterer at det er normalt å få mage når hun er gravid. 6
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #673 Skrevet 8. august 2013 Ny bruker, Mildemoses? Ser du er veldig engasjert i diskusjoner ang. FF? Anonymous poster hash: 56d25...230 Velkommen etter... Anonymous poster hash: 4d333...730 1
annsme89 Skrevet 8. august 2013 #674 Skrevet 8. august 2013 Tror en viss AB her ikke helt vet hva han snakker om.... Nå har ikke jeg anoreksi, men selv jeg vet hva triggere er når det gjelder psykisk sykdom. Mennesker som velger å utlevere seg selv på en offentlig blogg bør tenke over hva en formidler, og med FF sin forhistorie ift pro-ana blogg og SF så burde hun iallefall ha vært obs på dette. Det er nettopp dette jeg stiller spørsmåltegn med.. Ettersom FF selv hadde "problemer med mat og kropp" tidligere, samt skrev pro ana blogg, burde jo hun av alle vite hva som trigger en?? Åå, blir oppgitt jeg, beklager.. Siden hun er så opptatt av å inspirere, burde ikke hun inspirere uten det enorme kroppsfokuset hun har? Hun kunne inspirert mange unge, usikre jenter ved å være åpen om hennes tidligere SF (om dette er noe hun har kommet over, så klart) og rette fokus på at det er viktig å ta vare på seg selv - der målet ikke bør være å være tynnest mulig! Hun har aldri skrevet noe om dette før, bare et innlegg der hun nevnte at hun tidligere hadde vært "i en dårlig periode".. Hun må jo forstå at når hun legger ut syltynne bilder av seg selv, så kommer noen til å la seg påvirke, akkurat som hun selv gjorde tidligere? Neida, det viktigste for FF er å fremstå som tynnest mulig, og få ros og komplimenter, uansett hva som blir konsekvensene. Hun tar så de grader ikke ansvar, og det stusser jeg over.. Tror dermed hun ikke er helt frisk. Det skinner så godt igjennom, gang på gang.. 21
Gjest Clavel Skrevet 8. august 2013 #675 Skrevet 8. august 2013 Det er nettopp dette jeg stiller spørsmåltegn med.. Ettersom FF selv hadde "problemer med mat og kropp" tidligere, samt skrev pro ana blogg, burde jo hun av alle vite hva som trigger en?? Åå, blir oppgitt jeg, beklager.. Siden hun er så opptatt av å inspirere, burde ikke hun inspirere uten det enorme kroppsfokuset hun har? Hun kunne inspirert mange unge, usikre jenter ved å være åpen om hennes tidligere SF (om dette er noe hun har kommet over, så klart) og rette fokus på at det er viktig å ta vare på seg selv - der målet ikke bør være å være tynnest mulig! Hun har aldri skrevet noe om dette før, bare et innlegg der hun nevnte at hun tidligere hadde vært "i en dårlig periode".. Hun må jo forstå at når hun legger ut syltynne bilder av seg selv, så kommer noen til å la seg påvirke, akkurat som hun selv gjorde tidligere? Neida, det viktigste for FF er å fremstå som tynnest mulig, og få ros og komplimenter, uansett hva som blir konsekvensene. Hun tar så de grader ikke ansvar, og det stusser jeg over.. Tror dermed hun ikke er helt frisk. Det skinner så godt igjennom, gang på gang.. Spot on, akkurat hva jeg tenker!
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #676 Skrevet 8. august 2013 Haha. Folkens, vi har selskap! Dette vil ingen ende ta..... Nå synes til og med typen min at KG er underholdende :-D Haha. Anonymous poster hash: 4d333...730 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #677 Skrevet 8. august 2013 Det er nettopp dette jeg stiller spørsmåltegn med.. Ettersom FF selv hadde "problemer med mat og kropp" tidligere, samt skrev pro ana blogg, burde jo hun av alle vite hva som trigger en?? Åå, blir oppgitt jeg, beklager.. Siden hun er så opptatt av å inspirere, burde ikke hun inspirere uten det enorme kroppsfokuset hun har? Hun kunne inspirert mange unge, usikre jenter ved å være åpen om hennes tidligere SF (om dette er noe hun har kommet over, så klart) og rette fokus på at det er viktig å ta vare på seg selv - der målet ikke bør være å være tynnest mulig! Hun har aldri skrevet noe om dette før, bare et innlegg der hun nevnte at hun tidligere hadde vært "i en dårlig periode".. Hun må jo forstå at når hun legger ut syltynne bilder av seg selv, så kommer noen til å la seg påvirke, akkurat som hun selv gjorde tidligere? Neida, det viktigste for FF er å fremstå som tynnest mulig, og få ros og komplimenter, uansett hva som blir konsekvensene. Hun tar så de grader ikke ansvar, og det stusser jeg over.. Tror dermed hun ikke er helt frisk. Det skinner så godt igjennom, gang på gang.. Helt, 100% enig. Anonymous poster hash: 4fc30...cab 3
annsme89 Skrevet 8. august 2013 #678 Skrevet 8. august 2013 (endret) Spør du meg er det nesten rart hun la ut dette bildet i det hele tatt... Hun som er så opptatt av hvordan hun fremstår, ser ikke at bildet viser en tydelig mage, uansett om den skyldes at magen har vokst eller at det er genseren som "spiller øyet et puss"? Rart hun ikke tenkte hun kom til å få kommentarer på det.. Jeg synes hun skal prøve å slappe av litt mer, og ikke presse seg sånn. Hun ser både sliten ut og kunstig ut på en gang. Alle poseringene virker så unaturlige, og for oss over 20 virker hele greia så tilgjort og overfladisk. Endret 15. august 2013 av Bond 4
AnonymBruker Skrevet 8. august 2013 #679 Skrevet 8. august 2013 Spør du meg er det nesten rart hun la ut dette bildet i det hele tatt... Hun som er så opptatt av hvordan hun fremstår, ser ikke at bildet viser en tydelig mage, uansett om den skyldes at magen har vokst eller at det er genseren som "spiller øyet et puss"? Rart hun ikke tenkte hun kom til å få kommentarer på det.. Jeg synes hun skal prøve å slappe av litt mer, og ikke presse seg sånn. Hun ser både sliten ut og kunstig ut på en gang. Alle poseringene virker så unaturlige, og for oss over 20 virker hele greia så tilgjort og overfladisk. Det er nok ikke bare de over 20 som syns det er overfladisk og det.... Anonymous poster hash: 670d9...1ce 3
Mildemoses Skrevet 8. august 2013 #680 Skrevet 8. august 2013 Jeg tror du bør reflektere litt over ordet "syk". Er man syk nok så klarer man ikke å se hva som trigger eller ikke, og ergo så oppsøker man det, nettopp pga en er syk. På lik linje som hvis den alkoholiserte bestefaren i familien nettopp har blitt tørrlagt, så tar man faktisk hensyn ( i min verden) og inviterer han hjem på julebesøk der man faktisk tar hensyn og ikke setter frem alkohol på bordet foran han. Nettopp pga alkohol vil trigge en nytørket alkoholiker. Hvis bestefar (nå har ikke jeg en bestefar i live altså) hadde begynt å drikke igjen pga jeg hadde invitert han hjem til meg når han nettopp var blitt tørrlagt, og jeg hadde satt meg foran han og sprettet ei flaske whisky så ville jeg absolutt hatt en direkte årsak til at han da sprakk og begynte å drikke. Greit; jeg hadde ikke tømt flaska ned i munnen på han, men jeg hadde absolutt vært årsaken til at han drakk igjen. Ser du virkelig ikke dette? Er det så sort/hvitt i din verden? For øvrig; Ditt argument ovenfor: er man tilstrekkelig syk, har man ikke ansvar for egne handlinger. Argument fremkommet tidligere i diskusjonen: FF har en spiseforstyrrelse. Tilsier ikke dette samlet sett og ihht din teori at FF ikke er ansvarlig for hva hun legger ut på bloggen?
Fremhevede innlegg