Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Temmelig mye finere på henne og i hvit. Den der ser bare gother ut :P

Altså på FF :)

Anonymous poster hash: e2db1...3e8

Skrevet (endret)

Nå tror jeg du missforstår litt, for FF spiser absolutt et eple og har ofte frukt i kosten sin både til frokost og lunsj. Ser ikke må noen måte at de er redde for karbohydrater i den grad du påstår og de unner seg ofte "vanlige" måltider. Har kun inntrykk av at de fokuserer på proteiner og sunt fett og kutter NED på karbo..Ikke kutter ut.

Anonymous poster hash: e8e73...9b7

Dette er hva hun svarte på et innlegg for en stund siden da noen spurte hvorfor hun ikke spiser epler:

"Jeg spiser ikke epler fordi jeg synes det har for mye karber i forhold til mitt kosthold...."

• Kanskje hun har endret på det i det siste.

Endret av bnanny
Skrevet

Skrev hun ikke i kommentarfeltet for et par uker siden når noen spurte om man kunne se klærne på noen annen gravid enn henne, at nei det var hun som ville være eneste modellen til kolleksjonen sin? Mulig de har endret på dette da, fordi de ville han en med mer "normal" størrelse, men de bildene på nettisida er virkelig ikke bra.

Anonymous poster hash: 492be...d47
  • Liker 4
Skrevet

Under Everyday-dress står det:

Kvalitet: 60 %polyester, 20% viskose og 10% rayon.

Jeg lurer på hva den siste 10 prosenten er jeg :fnise: En annen ting jeg lurer på er hvorfor de synes at det er greit å ta 1299 kr for et plagg som består av 60 %polyester. Polyester er noe jeg forbinder med fleeceklær, mens viskose er noe jeg forbinder med rimelige skjerf, så det er ikke akkurat snakk om alpakka og silke her.

Polyester er det verste jeg kan ha på meg, det puster ikke. Blir helt svett bare av å tenke på det. Det lukter fælt også, når man blir svett i det. Æsj.

Tragisk! Modellen står jo helt merkelig med beina og alt. Snakk om amatører! De får ikke solgt mange kjoler ved å bruke slike modeller. :riste:

Den kjolen var 100 ganger finere på Caroline. :Nikke:

• Liker 3
Skrevet

Polyester er det verste jeg kan ha på meg, det puster ikke. Blir helt svett bare av å tenke på det. Det lukter fælt også, når man blir svett i det. Æsj.

Tragisk! Modellen står jo helt merkelig med beina og alt. Snakk om amatører! De får ikke solgt mange kjoler ved å bruke slike modeller. :riste:

Den kjolen var 100 ganger finere på Caroline. :Nikke:

Ja, den så eksklusiv ut på henne, og tykkere i stoffet også (altså bedre tekstur). Polyester gir dårlige minner av tidlig pubertet og man enda ikke visste hva deodorant var godt for, fytti!

• Liker 2
Skrevet

Hun la faktisk ut et mer normalt magebilde i dag rett fra siden :) Utrolig fin mage!

Skrevet

Tacky glamourmodell, synes nå jeg.

• Liker 4
Skrevet

Når var det FF hadde termin egentlig?

Anonymous poster hash: 405f9...569
Skrevet

Når var det FF hadde termin egentlig?

1. desember

Anonymous poster hash: 1620a...aa5

Skrevet

Da er den magen ufattelig liten.

• Liker 3
Skrevet

ugh, er dere ikke ferdig med denne drittslenginga om magen? Herregud.. FOLK ER FORSKJELLIGE. Hvor lang tid tar det før det går inn egentlig? Hos noen ligger babyen lengre mot ryggen enn hos andre. Min mor hadde sånn mage da jeg ble født, og jeg veide 3610 gram, noe som absolutt ikke er lite til å være ganske tidlig født (ble født med keisersnitt tidlig) så ja.

Anonymous poster hash: 216b9...370

• Liker 5
Skrevet

Det er ikke rart når hun har trenet så mye og spist så moderat som hun gjør, slike kvinner får ikke barn på 4-5 kilo.

• Liker 3
Skrevet

Jeg slenger ikke dritt som sagt, men jeg er veldig overrasket over hvor liten magen er. Jeg tror ikke jeg har sett en så liten mage før, har jo hørt om det, men første gang jeg ser det.

• Liker 5
Skrevet

Jeg er en fjorten år gammel jente og jeg må si jeg blir sjokkert over å lese det dere skriver her inne.

For det første; til og med jeg, som går på ungdomskolen, skriver bedre norsk enn dere... Det er mange av dere som er like gamle som moren min, men likevel kan dere ikke rettskriving. Håper ikke dere hjelper ungene deres med leksene, for å si det sånn.

Noe jeg også reagerer på er hvordan dere, som er voksne mennesker, uttaler dere om folk dere ikke kjenner. Ett eksempel; magen til Caroline; Hvorfor i all verden bryr dere dere som hvor stor magen hennes er? Det er noe dere absolutt ikke har noe med å gjøre. Jeg skjønner at hun er en blogger, og må tåle å få kritikk, men jeg syns det noen av dere skriver er helt unødvendig. Selv om man er en blogger skal det ikke bli en vane å lese frekke kommentarer om seg selv hver eneste dag. INGEN skal trenge dette. Det er forskjell på drittslenging og konstruktive tilbakemeldinger/saklige diskusjoner/kommentarer. I tillegg er det ikke noe galt med magen til Caroline. Selv om magen hennes er mindre enn gjennomsnittet, betyr det ikke at det er noe galt. Hun har gang på gang skrevet på bloggen sin at alt er helt fint med babyen, og det er jo det som er det viktigste? Jeg bryr med fint lite om hvor stor magen hennes er, så lenge babyen har det fint, og det burde dere også gjøre.

Noen av dere skriver også hvor dårlig forbilde Caroline er for barna deres. Jeg, som er like gammel som barna deres, hadde blitt flau hvis jeg hadde sett at mamma var her inne og oppførte seg som dere.

Ja, Caroline er slank. Det er greit at ikke alle syns dette er like fint, men dere må respektere at det er sånn hun ser ut. Det å kommentere og snakke om kroppen til mennesker som er litt større og kraftigere, er mobbing. Men hvis man gjør det samme med folk som er slanke og mindre enn gjennomsnittet, er det helt greit?? Jeg håper virkelig at dere skjønner hvor jeg vil med dette, for det er faktisk dere som hjelper til med å øke dette kroppspresset som pågår nå om dagen. Hvis ingen hadde kommentert hvordan noen så ut, hadde ikke dette vært noe problem. Og hvis dere likevel mener at barna deres blir oppfordra til å slanke seg av å gå inn på bloggen til Caroline og se et bilde av hennes slanke og trente kropp i bikini, får dere ta fra de alt av datamaskiner og ting som har tilgang til nett. Dette kommer likevel ikke til å funke, for de kan alltids komme seg inne på denne bloggen andre steder. Så i denne saken er det dere som er problemet, og det er dere som lager mye styr rundt dette.

Caroline er ikke et dårlig forbilde! Tvert imot! Hun trener regelmessig, og setter seg mål her i livet, hun når dem, og hun setter seg nye mål. Hun har greid å bli norges største blogger, og hun har hatt en egen nettbutikk. Hun har fått til noe her i livet. Hun har oppnådd masse, og mer kommer det til å bli. Hun er fortsatt ung. Kort sagt: Hun har oppnådd noe her i livet, i motsetning til mange av dere som ikke har noe bedre å finne på enn å drive med drittslenging på nettet. Hun er et mye bedre forbilde, enn det dere er for barna deres.

Måtte bare få ut dette. Takk for meg!

• Liker 10
Skrevet

Ser det er en som kommenterer noe om at magen er så liten i mammakolleksjonen-innlegget, og hun svarer med at hun ikke kan noe for at magen er liten, og at hun var tynn som en strek fra siden før graviditeten... Blir litt oppgitt av formuleringene hennes av og til, hun legger ikke akkurat skjul på at hun er veldig tynn.

Syns den uttalelsen er svært uheldig med tanke på påvirkning av unge mennesker. Blir lei meg med tanke på hvordan samfunnet har blitt. Uendelig mye press, spesielt blant unge.

Er da tynn jeg også, og ikke noe jeg kan noe for. Er aktiv og spiser sunt og bra (ikke lavkarbo) og kan kose meg med sjokolade i helgene. Ser ikke noe galt i å si at man er tynn jeg da. Du hadde vel reagert mer om hun hadde sagt at hun ikke var så tynn før graviditeten og ropt spiseforstyrrelse? Det er jo sant at hun var tynn som en strek før graviditeten. Bra hun ser seg selv som hun er synes nå jeg

• Liker 6
Skrevet

Det er ikke rart når hun har trenet så mye og spist så moderat som hun gjør, slike kvinner får ikke barn på 4-5 kilo.

Gjennomsnittlig vekt for norske barn når de er født er 3500 gram, så veier en baby 5000 gram så er det unormalt mye. Har aldri hørt om noen som har født et barn på 5000 gram engang.

• Liker 4
Skrevet

Dette var fint og modent sagt av en jente på 14 :)

• Liker 5
Skrevet

Gjennomsnittlig vekt for norske barn når de er født er 3500 gram, så veier en baby 5000 gram så er det unormalt mye. Har aldri hørt om noen som har født et barn på 5000 gram engang.

Kjenner til flere som har fått store plugger på mer enn 5-6 kg jeg.

Skrevet

Slike kvinner? Hva mener du med det? Og mener du at det er vanlig å få barn som veier 4 og 5 kilo?

Jeg ble kjempestor og tykk da jeg gikk gravid med min første. Babyen veide 3,1 kg etter 14 dager på overtid... Da hadde den antagelig gått ned ett par hekto pga morkakesvikt, men poenget er at mors vekt behøver ikke ha noe å si på barnets vekt.

Hun går til jevnlig kontroll og alt er bra med mor og barn.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...