AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6701 Skrevet 14. november 2013 Syns bildene for Tailor Heaven virker skikkelig amatør. Ser ut som kameraet har stått på "auto" og de har brukt vanlig blitz. Synd, for klærne var veldig fine Smaken er som baken. Jeg syr endel klær selv, og det er åpenbart at materialene de har valgt til disse klærne er grisebillig. Spesielt til missonikjolen, hvis man ser på bildene til sidene på tailorhaven.com ser kjolen helt annerledes ut. Og prisene er nokså stive - hvem gidder å betale over 1000 kr for en kjole med denne kvaliteten? Jeg ser at enkelte som har kjøpt den forrige kjolen har samme oppfatning; Tailorheaven sin instagram; Er forferdelig skuffet over denne kjolen! Den er laget av materialet som ser skikkelig billige ut og er ikke i nærheten sånn som den kjolen fotballfrue hadde på seg Anonymous poster hash: 4d333...730 8
missdior Skrevet 14. november 2013 #6702 Skrevet 14. november 2013 Smaken er som baken. Jeg syr endel klær selv, og det er åpenbart at materialene de har valgt til disse klærne er grisebillig. Spesielt til missonikjolen, hvis man ser på bildene til sidene på tailorhaven.com ser kjolen helt annerledes ut. Og prisene er nokså stive - hvem gidder å betale over 1000 kr for en kjole med denne kvaliteten? Jeg ser at enkelte som har kjøpt den forrige kjolen har samme oppfatning; Tailorheaven sin instagram; Er forferdelig skuffet over denne kjolen! Den er laget av materialet som ser skikkelig billige ut og er ikke i nærheten sånn som den kjolen fotballfrue hadde på seg Anonymous poster hash: 4d333...730 Syns skjørtene var fine, jeg 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6703 Skrevet 14. november 2013 Jeg synes den kjolen med sikk-sakk-mønster som hun har vist frem på bloggen har vært veldig fin, så ble glad da hun skrev at kolleksjonen kunne brukes også for damer som ikke er gravide. Gikk inn for å se på målene, og ble litt overrasket. Caroline er jo veldig tynn selv, så jeg synes det er rart at hun ikke er med på å lage klær i mindre størrelser? Hun som er tynn burde jo forstå at kvinner kommer i alle størrelser. Ingen kjole på meg! Anonymous poster hash: 2b0fd...23b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6704 Skrevet 14. november 2013 Ser Lasse var med på photo shooten. Noen som vet om han er mye med henne på jobb? Han har jo en ganske flexibel timeplan også og er etter min mening er over snittet kontrollerende en andre kjærester og menn. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 6
Pearl2.0 Skrevet 14. november 2013 #6705 Skrevet 14. november 2013 Ser Lasse var med på photo shooten. Noen som vet om han er mye med henne på jobb? Han har jo en ganske flexibel timeplan også og er etter min mening er over snittet kontrollerende en andre kjærester og menn. Anonymous poster hash: 95d1e...e18 De har vel fotballferie nå. Tidligere har de reist på langtur i disse tider, men i år ble det ikke pga babyen
LilleLerke Skrevet 14. november 2013 #6706 Skrevet 14. november 2013 De bildene hun har tatt med plaggene på, skal de brukes til noe? Trodde hun tidligere sa at tailor heaven ønsket å bruke henne som modell for klærne, men ser nå de har brukt en annen.. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6707 Skrevet 14. november 2013 Ingen stor fan av fotballfrue generelt, men hun fikk i hvertfall kleskolleksjonen sin til å se hundre ganger dyrere og finere ut på bloggen enn der de selges - så rett og slett utrolig billig ut, jeg hadde vært skuffet var jeg henne. Anonymous poster hash: 0a083...e33 11
Gjest Arch Skrevet 14. november 2013 #6708 Skrevet 14. november 2013 Den kleskoleksjonen ser mye finere ut på frua selv en inne på nettsiden. Jeg må innrømme at jeg ble ganske sjokkert over hvor elendig bildene er, hvor stiv modellen er og hvor billig klærne ser ut. Det kan da ikke være gøy å fronte slik dårlig kvalitet. 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6709 Skrevet 14. november 2013 Den kleskoleksjonen ser mye finere ut på frua selv en inne på nettsiden. Jeg må innrømme at jeg ble ganske sjokkert over hvor elendig bildene er, hvor stiv modellen er og hvor billig klærne ser ut. Det kan da ikke være gøy å fronte slik dårlig kvalitet. Men kan det ikke bli dyrt å kopiere Missoni hvis de reagerer på dette? Anonymous poster hash: 09884...69f 1
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6710 Skrevet 14. november 2013 Synes i grunn de bildene FF la ut av klærne som sneak peek var mye finere enn de som er lagt ut på nettsiden til Taoilor Heaven, og de som er tatt i det huset/gården. Vet ikke om det er LK eller Tailor Heaven som har tatt de da. Og den kjolen med vinkler (missoni?) var jo egentlig veldig fin på FF, men på den modellen der du kan kjøpe den var den ikke fin. Den satt ikke pent på henne. Rare valg av Tailor Heaven må jeg si. Anonymous poster hash: e8705...ae5 3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6711 Skrevet 14. november 2013 Jeg måtte selvfølgelig se hva det er med den designen, og jeg må si jeg ble veldig skuffet. Jeg får assosiasjon til LaRedoute tidlig 2000-tallet. Spesielt den kjolen med hvitt brysttykke ser det ut som om brystene virkelig henger langt nede. Designet kunne virkelig ha vært mye bedre. Bedre lykke neste gang FF. Anonymous poster hash: 405f9...569 8
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6712 Skrevet 14. november 2013 De bildene hun har tatt med plaggene på, skal de brukes til noe? Trodde hun tidligere sa at tailor heaven ønsket å bruke henne som modell for klærne, men ser nå de har brukt en annen.. Det er også en annen modell her https://www.tailorheaven.com/prod.php?id=102 og de bildene av den modellen (ikke FF altså, men hun andre) var grusomme! Hadde lyst på den kjolen til jeg så de bildene. Lurer på hva fotografen har holdt på med her. Anonymous poster hash: 216b9...370 1
Gjest Atheena Skrevet 14. november 2013 #6713 Skrevet 14. november 2013 Synes i grunn de bildene FF la ut av klærne som sneak peek var mye finere enn de som er lagt ut på nettsiden til Taoilor Heaven, og de som er tatt i det huset/gården. Vet ikke om det er LK eller Tailor Heaven som har tatt de da. Og den kjolen med vinkler (missoni?) var jo egentlig veldig fin på FF, men på den modellen der du kan kjøpe den var den ikke fin. Den satt ikke pent på henne. Rare valg av Tailor Heaven må jeg si. Anonymous poster hash: e8705...ae5 Det kommer frem i kommentarfeltet at det er LK som har tatt bildene av FF iført klærne fra Taylor Heaven. Tydelig at han tar de beste bildene av henne, samt at hun har kontroll over hva slags bilder som publiseres. Ser stor forskjell på bildene i forhold til andre fotografer tenker på VG oppslaget blant annet. Hun har blitt såpass erfaren etterhvert så tror hun i fremtiden kommer til å ta mer kontroll i forhold til photoshoot for andre. Det er tydelig at hun ikke har vært like fornøyd med bilder tatt av andre enn LK. Bortsett fra de gravidbildene da, de har jo ikke LK tatt.
Gjest Magdalene Skrevet 14. november 2013 #6714 Skrevet 14. november 2013 Klærne ser jo aboslutt ikke bra ut på den modellen. Kvaliteten ser ikke bra ut, og klærne sitter dårlig. 5
Pearl2.0 Skrevet 14. november 2013 #6715 Skrevet 14. november 2013 Synes i grunn de bildene FF la ut av klærne som sneak peek var mye finere enn de som er lagt ut på nettsiden til Taoilor Heaven, og de som er tatt i det huset/gården. Vet ikke om det er LK eller Tailor Heaven som har tatt de da. Og den kjolen med vinkler (missoni?) var jo egentlig veldig fin på FF, men på den modellen der du kan kjøpe den var den ikke fin. Den satt ikke pent på henne. Rare valg av Tailor Heaven må jeg si. Anonymous poster hash: e8705...ae5 Det er jo ikke så rart, kjolen til Caroline er skreddersydd til henne. 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6716 Skrevet 14. november 2013 Grøss, jeg synes synd på Caroline nå. De bildene til Tailorheaven var virkelig ikke pene. Den hvite kjolen Caroline hadde på seg var nydelig på henne, men den svarte kjolen (og alle de andre kjolene på tailorheaven) var fæle. Caroline har en elegant positur og bildene av henne er av en helt annen klasse enn de modellene til tailorheaven. Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8 3
loffen Skrevet 14. november 2013 #6717 Skrevet 14. november 2013 Synd at kjolene ser så kjipe ut. Hun må være skuffet. Synes også synd på henne nå. Jeg hadde blitt irritert om det var meg. Den hvite hun hadde i sommer, som var linket til over her, er jo ikke lik en gang. https://www.tailorheaven.com/prod.php?id=102 Den var jo kjempelekker på henne. Hvis dere ser på den sorte som modellen har på seg, så er skjørtet foldet på en helt annen måte enn den hvite Caroline har på seg i trappa. Se på bildene tatt bakfra. Dårlig reklame for Tailorheaven. Ikke Caroline sin feil.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6718 Skrevet 14. november 2013 Synd at kjolene ser så kjipe ut. Hun må være skuffet. Synes også synd på henne nå. Jeg hadde blitt irritert om det var meg. Den hvite hun hadde i sommer, som var linket til over her, er jo ikke lik en gang. https://www.tailorheaven.com/prod.php?id=102 Den var jo kjempelekker på henne. Hvis dere ser på den sorte som modellen har på seg, så er skjørtet foldet på en helt annen måte enn den hvite Caroline har på seg i trappa. Se på bildene tatt bakfra. Dårlig reklame for Tailorheaven. Ikke Caroline sin feil. Er FF smart så setter hun seg inn i faget og begynner å tegne og sy selv. Det er også viktig at hun velger god kvalitet på tekstilene. Håper hun dropper samarbeid med useriøse aktører ihvertfall. Anonymous poster hash: 405f9...569 6
loffen Skrevet 14. november 2013 #6719 Skrevet 14. november 2013 Er FF smart så setter hun seg inn i faget og begynner å tegne og sy selv. Det er også viktig at hun velger god kvalitet på tekstilene. Håper hun dropper samarbeid med useriøse aktører ihvertfall. Anonymous poster hash: 405f9...569 Så lenge hun ikke kopierer henter for mye inspirasjon så. 6
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6720 Skrevet 14. november 2013 Det er også en annen modell her https://www.tailorheaven.com/prod.php?id=102 og de bildene av den modellen (ikke FF altså, men hun andre) var grusomme! Hadde lyst på den kjolen til jeg så de bildene. Lurer på hva fotografen har holdt på med her. Anonymous poster hash: 216b9...370 Jeg lurer også på hva modellen (ikke Caroline) driver med. De fotstillingene var ikke flatterende. Ser klumsete ut Anonymous poster hash: 75669...9d1 1
Fremhevede innlegg