Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og et spørsmål til slutt: Er det virkelig sånn at hverkvinnsen bestemmer hårsveisen sin utifra hva som er på moten i et magasin eller etter hva andre sier er ut istedetfor å gjøre det man selv har lyst til og syns er fint?

Selvsagt.. Man vil ikke "se dum ut" og bli mobbet. Mennesker mobber andre lett.

Anonymous poster hash: 68911...128

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Conradine
Skrevet

En liten utfordring til dere som kommenterer at hun kler seg som en gammel dame, har harry sveis osv. Hvordan går dere selv kledd ? Vil gjerne se bilder av dere med dagens "outfit" på samt vite hvor mange år dere er.

ingen fruefan her heller, men syns hun tidvis har på fine klær, som f.eks det burgunderrøde skjørtet og blusen. Smykket og capen likte jeg ikke så godt, men det er jo min smak. Trodde folk på det forumet her er såpass voksne at de er forbi den perioden hvor man bruker klær som er in i blader og magasiner enn hva man selv har lyst til å gå i.

Det er selvfølgelig lov å kritisere stilen til FF utifra hva man selv syns om klærne og håret hennes men å si at det er dust å gå sånn bare fordi det er upopulært eller stilen ikke vises i ELLE syns er er veldig fjollete.

Da syns jeg man bør formulere seg på en annen måte f.eks

"jeg syns håret ble altfor stort i forhold til hodet hennes" kontra

" stygg frisyre, den er ikke avbildet i Cosmo engang"

Og et spørsmål til slutt: Er det virkelig sånn at hverkvinnsen bestemmer hårsveisen sin utifra hva som er på moten i et magasin eller etter hva andre sier er ut istedetfor å gjøre det man selv har lyst til og syns er fint?

Kunne ikke vært mer enig.

Jeg er selv opptatt av å kle meg fint hver dag, sminker meg og ordner håret skikkelig før jeg går ut.

MEN jeg har aldri brydd meg om hva som er siste skrik, hva som er in og hva som er helt feil. Jeg går i det jeg synes er fint, som kler meg og det er tidløse og klassiske klær.

Jeg beundrer Caroline for å ha sin egen stil - synes det er supert.

• Liker 2
Skrevet

Bildene fra fotoshooten av mamma-kolleksjonen er det dårligste jeg har sett. En fire-åring med speilrefleks kunne gjort det bedre!

Anonymous poster hash: 0fafa...284
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Jeg synes at kolleksjonen er fin, men jeg at bildene ikke var det. Jeg tror LK hadde tatt finere bilder til og med (stryk til og med, han tar fine bilder). Dette er ikke Caroline sin feil da, men vinklene og plasseringen av henne i kulissene synes jeg kunne ha vært gjort bedre. Caroline er en vakker kvinne, og jeg vet at hun synes at sin venstre side er finest, men det blir noe anstrengt når man kun skal la seg avbilde fra en side. Litt lite variasjon. Men klærne og jenta er fine :)

Edit: Jeg snakker om bildene på bloggen, ikke hjemmesiden til Tailor Heaven.

Endret av Perle
  • Liker 1
Skrevet

Jeg synes at kolleksjonen er fin, men jeg at bildene ikke var det. Jeg tror LK hadde tatt finere bilder til og med (stryk til og med, han tar fine bilder). Dette er ikke Caroline sin feil da, men vinklene og plasseringen av henne i kulissene synes jeg kunne ha vært gjort bedre. Caroline er en vakker kvinne, og jeg vet at hun synes at sin venstre side er finest, men det blir noe anstrengt når man kun skal la seg avbilde fra en side. Litt lite variasjon. Men klærne og jenta er fine :)

Veldig enig. Klærne er veldig fine, men de bildene var rett og slett dårlige! Jeg tok bedre bilder med engangskameraet da jeg var liten? Men jeg så på siden klærne selges at de har andre bilder der :)

Hadde bladd rett forbi om jeg så bildene i et blad eller noe, for å si det på den måten.

Anonymous poster hash: 7db15...8f6

• Liker 1
Skrevet

Uff, de hoppende leppeskrubbreklamene på bloggen er irriterende.

Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8
  • Liker 3
Skrevet

Skjønner ikke helt, for er jo ikke kulisser på bildene til TailorHeaven - kun på bloggen til FF.

Skrevet

Skjønner ikke helt, for er jo ikke kulisser på bildene til TailorHeaven - kun på bloggen til FF.

Ja, jeg mente bildene på bloggen :)

Skrevet

Ja, jeg mente bildene på bloggen :)

Kan fort være LKE som har tatt de bildene. Står ingenting om hvem som er fotograf utover "vi" (ref. innlegget Dream team)

Skrevet

Kan fort være LKE som har tatt de bildene. Står ingenting om hvem som er fotograf utover "vi" (ref. innlegget Dream team)

Da gjenspeiler de ikke bildene som tas til bloggen i hvert fall.

Skrevet

Da gjenspeiler de ikke bildene som tas til bloggen i hvert fall.

Kan jo være en av disse tingene hun har sluttet med nå når hun har innvilget seg gradert permisjon.

Å redigere lys altså, for gud forby å påstå hun redigerer noe annet.

Skrevet

Hva er det du mener Caroline skal svare deg på da?

Helt utrolig at du som påberoper deg å være en utdannet fagperson ikke vet at det finnes forskning og artikler som viser for og imot alt. Det er ikke et eneste kosthold på denne jord som kun har positive resultater å vise til.

Man må finne det kstholdet som fungerer best for en selv uavhengig hva andre måtte mene og hva all verdens artikler måtte vise.

Selv vet jeg at lavkarbo er et bra kosthold for de mange. Jeg gikk ned mange kilo, fikk mer overskudd til trening og jobb. Mannen min har ødelagt bukspyttkjertel og får store smerter hvis han spiser mat med mye karbohydrater.

Du påpeker at Caroline er slank og dermed ikke trenger denne kosten. Datteren min og samboeren lever hektiske liv med studier, jobber og daglige treninger. De har levd på lavkarbo i flere år, nettopp fordi kosten får dem til å yte mer og føle seg mer vel.

Folk idag spiser altfor mye raske karbohydrater. Kosten er noe av det viktigste for helsen vår. Mat er medisin og jeg synes ærlig talt det er for dumt å kritisere Caroline for kosten. Hun lager sunn og variert mat hver dag. Med rene og sunne matvarer, og hun lager maten fra bunn for å få den så bra og sunn som mulig.

Det jeg reagerte på var at hun lot være å legge ut listen, slik at det kan se ut som at jeg ikke kan vise til denne forskningen.

Jeg er fullstendig klar over at det finnes forskning som viser god effekt av lavkarbo, for de som er overvektige, de som kommer i kategorien metabolsk syndrom, og pasienter med diabetes. Veldig mange leger sier at lavkarbo er ikke noe man bør gå på over flere år, kan vise til en artikkel senest i dag:

http://www.dn.no/dnaktiv/article2716148.ece

Gjest rosakatten
Skrevet

På "siden sist"-innlegget hennes ligger det jo bilde av hun og LK fra den dagen de hadde fotoshoot, så kan jo stemme at det er han som er "fotograf"

Skrevet

På "siden sist"-innlegget hennes ligger det jo bilde av hun og LK fra den dagen de hadde fotoshoot, så kan jo stemme at det er han som er "fotograf"

Ja, kan virke slik mtp hennes egen kommentar til bildet der.

dreamteam på shoot i går – Lars-Kristian tar bare bedre og bedre antrekksbilder, flink!

Skrevet

Syns bildene for Tailor Heaven virker skikkelig amatør. Ser ut som kameraet har stått på "auto" og de har brukt vanlig blitz. Synd, for klærne var veldig fine :)

• Liker 4
Skrevet

"Lageret er ikke begrenset, så vær kjapp med å sikre deg din favoritt i din størrelse."

Lageret er begrenset mener hun kanskje? Veldig mange merkelig formulerte setninger i den bloggen. Rart å tenke på at hun er utdannet til dette, for det virker ikke slik.

• Liker 16
Skrevet

Det jeg reagerte på var at hun lot være å legge ut listen, slik at det kan se ut som at jeg ikke kan vise til denne forskningen.

Jeg er fullstendig klar over at det finnes forskning som viser god effekt av lavkarbo, for de som er overvektige, de som kommer i kategorien metabolsk syndrom, og pasienter med diabetes. Veldig mange leger sier at lavkarbo er ikke noe man bør gå på over flere år, kan vise til en artikkel senest i dag:

Det er jo på ingen måte bevist at dette henger sammen med lavkarbo. I Sverige har hjerteinfarktene gått ned, mens lavkarbo bare blir mer og mer populært. Da er det sunt for svensker, men ikke for nordmenn, eller? Må ikke tro alt du leser. Snakker ikke du om at forballfrue avfeier det som ikke støtter hennes mening? Mens du tar til deg alt som støtter din? Tror det går for akkurat det samme.

• Liker 4
Gjest Conradine
Skrevet (endret)

Men kjære deg .. den artikkelen viste da ikke det du påstår og overskriften står ikke i forhold til innholdet.

Det er jo nok engang synsing og antagelser. Det står IKKE noe om at det er folk på lavkarbo som står for den store delen med fløte- og smørforbruket. For det vi vet kan det like gjerne være alle kokkeprogrammene på TV hvor de ofte maner til bruk av mer fett.

Og jeg tror også at en del som spiser vanlig norsk kost tror at de spiser lavkarbo om de øker på med fløte og smør mens de fortsetter inntaket av karbohydrater. MEN det aller, aller viktigste - som også artikkelen påpeker - MER MOSJON !! Folk trimmer for lite - og trim gjør underverker for helsen vår. Og er det noen som går i bresjen for trening så er det Caroline. Hun er faktisk en stor inspirator for mange av leserne sine ... selv om hun får kjeft for det her på KG.

Men hvorfor vil du at Caroline skal offentliggjøre en liste over lesestoff som du har samlet på nettet?

Caroline har funnet sin levemåte og har det godt - det kan vi alle se.

Og hva er det tullet du sier at slanke mennesker ikke skal spise lavkarbo?

Hvor har du det fra?

Jeg har gått på kurs om blodtypedietten og den bygger ene og alene på lavkarbo-kosthold.

Undervektige mennesker som følger kostholdet vil legge på seg til de når kroppens naturlige vekt og holde seg der så lenge man holder seg til kostholdet. Det stabiliserer både overvektige og undervektige - noe som er bevist.

Endret av Conradine
  • Liker 5
Skrevet

"Lageret er ikke begrenset, så vær kjapp med å sikre deg din favoritt i din størrelse."

Lageret er begrenset mener hun kanskje? Veldig mange merkelig formulerte setninger i den bloggen. Rart å tenke på at hun er utdannet til dette, for det virker ikke slik.

Hvis klærne er skredderskydde som de reklamerer med, så regner jeg med lageret rekker lenger enn det hun påpeker.

Anonymous poster hash: 95d1e...e18

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...