AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6661 Skrevet 13. november 2013 Men kjære vene ... grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at dere påstod at hun så sliten ut. Jeg sa at hun ser langt ifra sliten ut - jeg ser mange gravide kvinner og har gått gravid selv flere ganger - men jeg ser ingen som ser så flott ut som Caroline på de bildene hun legger ut på bloggen sin. Det er ikke mange ukene til fødsel og hun har ikke snev av gravid-ansikt som de fleste får når de nærmer seg fullgått svangerskap. Ånei, nå hiver du bensin på bålet for alle gribbene her som ser sitt eneste lille snitt på å ta henne på her... Men jeg er fullstendig enig! God form gjennom hele graviditeten, fantastisk flott til tross for uker før fødsel. Håper jeg er like heldig om jeg skal ha barn! Anonymous poster hash: d1ced...5cd 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6662 Skrevet 13. november 2013 Men kjære vene ... grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at dere påstod at hun så sliten ut. Jeg sa at hun ser langt ifra sliten ut - jeg ser mange gravide kvinner og har gått gravid selv flere ganger - men jeg ser ingen som ser så flott ut som Caroline på de bildene hun legger ut på bloggen sin. Det er ikke mange ukene til fødsel og hun har ikke snev av gravid-ansikt som de fleste får når de nærmer seg fullgått svangerskap. "dere"? Det var jeg som sa jeg syntes hun så litt sliten ut og det grunnet svangerskapet og som også er veldig naturlig reaksjon pga det. Du er den som dro det videre til noe helt annet enn hva jeg egentlig snakket om. Anonymous poster hash: 405f9...569 5
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6663 Skrevet 13. november 2013 (endret) Kan vi ikke heller diskutere hennes siste favoritt, leppeskrubben fra Sara Happ?Anonymous poster hash: 1630c...b07 Endret 14. november 2013 av Ann Christin 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6664 Skrevet 13. november 2013 Når man mener at en frokost på 2-300 kcal er mye har man ikke det sunneste forholdet til mat.Anonymous poster hash: 1630c...b07 14
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6665 Skrevet 13. november 2013 Mitt råd er at du ikke bør prøve. Alle gikk jo med det i fjor og forfjor, er ganske oppbrukt. De eneste du ser gå med det i Oslo nå er fjortiser med brunkremskille, perleøredobber og parajumpersjakke.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 For all del, jeg bare ga et råd. Kjipt hvis du er over 20 og går med fjortisuniformen, det virker så krampaktig og at en ikke følger med i tiden. Det er bare å gå med det en selv liker, men folk forhåndsdømmer jo etter utseendet.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 Disse innleggene fikk 6 og 5 plusser, er virkelig knute i nakken SÅ håpløst? Synes det er pent jeg, så lenge knuten er mindre enn hodet vel å merke. Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8 9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6666 Skrevet 13. november 2013 Disse innleggene fikk 6 og 5 plusser, er virkelig knute i nakken SÅ håpløst? Synes det er pent jeg, så lenge knuten er mindre enn hodet vel å merke.Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8 Det er griseharry. Til nød gå for en bustete variant som her:http://www.bellasugar.com.au/How-Use-Hair-Donut-do-Bun-26202306Anonymous poster hash: 36b54...177 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6667 Skrevet 13. november 2013 Det er griseharry. Til nød gå for en bustete variant som her:http://www.bellasugar.com.au/How-Use-Hair-Donut-do-Bun-26202306Anonymous poster hash: 36b54...177 Åneiiii nå ble jeg også lei meg! Har så tynt hår så det blir teit om jeg setter det i en topp uten sånn bollegreie inni. Men jeg hadde tenkt å lage en mindre og høyere. Anonymous poster hash: 92a08...3de
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6668 Skrevet 13. november 2013 Åneiiii nå ble jeg også lei meg! Har så tynt hår så det blir teit om jeg setter det i en topp uten sånn bollegreie inni. Men jeg hadde tenkt å lage en mindre og høyere. Anonymous poster hash: 92a08...3de Det er jo ikke noe å bli lei seg for. Jeg går med mye andre ikke synes er fint, men jeg elsker det selv og driter i det. Jeg ga bare råd fordi det er sånn flesteparten ser på hårsmultringer.Anonymous poster hash: 1f9dd...a66 6
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6669 Skrevet 13. november 2013 Er det noen som har en formening gravide som går på lavkarbo. Da det knapt finnes forskning på dette område så er det vel også et forskningsforsøk på et foster? Anonymous poster hash: 95d1e...e18 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6670 Skrevet 13. november 2013 Er det noen som har en formening gravide som går på lavkarbo. Da det knapt finnes forskning på dette område så er det vel også et forskningsforsøk på et foster? Anonymous poster hash: 95d1e...e18 Slik jeg har fått med meg anbefales det ikke å gå på lavkarbo som gravid, men FF har jo lagt til mer karbo i kosten. Epler og sånn.Anonymous poster hash: 1630c...b07 1
Gjest Atheena Skrevet 13. november 2013 #6671 Skrevet 13. november 2013 Dette står som første kommentar under leppeskrubb innlegget: "jeg sitter nettopp å tenker gjennom julegaver og ting jeg ønsker meg selv, det var noen perfekte tips! Tusen takk, du er fantastisk. Ha en kjempefin kveld videre! :)" Er det rart man reagerer på at noen av leserne hennes er litt vell naive? Hva skal man egentlig med lebbeskrubb? Hun er jo veldig god på å argumentere for at hun går god for alle produktene hun har på bloggen, men i forhold til hvor mange produkter dette er så er det jo umulig.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6672 Skrevet 13. november 2013 Åneiiii nå ble jeg også lei meg! Har så tynt hår så det blir teit om jeg setter det i en topp uten sånn bollegreie inni. Men jeg hadde tenkt å lage en mindre og høyere. Anonymous poster hash: 92a08...3de Ingen problem, du må jo ikke glemme løshåret Anonymous poster hash: c8484...7eb 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6673 Skrevet 13. november 2013 Åneiiii nå ble jeg også lei meg! Har så tynt hår så det blir teit om jeg setter det i en topp uten sånn bollegreie inni. Men jeg hadde tenkt å lage en mindre og høyere. Anonymous poster hash: 92a08...3de Å sette håret opp i en slik donut, er kjempefint. Ikke bry deg om hva andre synes. Ha håret slik du synes er fint. Anonymous poster hash: 75669...9d1 5
Pearl2.0 Skrevet 13. november 2013 #6674 Skrevet 13. november 2013 Åneiiii nå ble jeg også lei meg! Har så tynt hår så det blir teit om jeg setter det i en topp uten sånn bollegreie inni. Men jeg hadde tenkt å lage en mindre og høyere. Anonymous poster hash: 92a08...3de Bare lag sånn frisyre du Det blir sikkert fint! De som skriver at de ikke liker det her inne kommer ikke til å gå bort til deg på gata og sette spørsmålstegn ved hvorfor du har valgt den frisyren uansett. Greit at den er vel voldsom på fotballfrue, men så har hun en god del hår også 1
Gjest bnanny Skrevet 13. november 2013 #6675 Skrevet 13. november 2013 Vi er mange her inn som sverger til lavkarbo og ønsker tilgang til denne listen din. Kan du legge den ut her i tråden? Anonymous poster hash: 4e46a...62c Jeg har ikke funnet igjen listen, men har funnet et lite utvalg. Det jeg tror mange glemmer av er at dette er en diett som blir anbefalt for overvektige og personer med diabetes eller høy risiko for å utvikle diabetes. Jeg sier ikke at den ikke kan være nyttig for disse gruppene, men FF som er en høyst slank person i utgangspunktet skulle ikke trenge en slik diett. Kan jo også nevne at nyere forskning fra Universitetet i Tromsø viser at for hjertefunksjonen spiller det ikke noen rolle hva du spiser så lenge man er fysisk aktiv. Low-carbohydrate diets and all-cause mortality: a systematic review and meta-analysis of observational studies. Noto H, Goto A, Tsujimoto T, Noda M. Association between high fat-low carbohydrate diet score and newly diagnosed type 2 diabetes in Chinese population. He YN, Feskens E, Li YP, Zhang J, Fu P, Ma GS, Yang XG. Negative effect of a low-carbohydrate, high-protein, high-fat diet on small peripheral artery reactivity in patients with increased cardiovascular risk. Merino J, Kones R, Ferré R, Plana N, Girona J, Aragonés G, Ibarretxe D, Heras M, Masana L. Low-carbohydrate diets: a matter of love or hate. Frigolet ME, Ramos Barragán VE, Tamez González M.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2013 #6676 Skrevet 13. november 2013 Å kutte ned på karbohydrater er nok ikke dumt dersom man spiser veldig mye raske karbohydrater. Det som jeg synes er skremmende med FF er at hun ikke kan spise et eple fordi det er for mye karbohydrater. Og da synes jeg det blir litt for ekstremt. Jeg tror heller ikke at det er bra med så mye fett som hennes diett består av (nå vet jeg jo ikke om hun faktisk spiser noe av alle disse rettene hun legger ut bilder av). Jeg har tro på et balansert kosthold og fysisk aktivitet. Selvsagt for de som er ekstremt overvektige kan en periode på lavkarbo være et godt alternativ, men ikke over flere år. Det er allerede kommet varselsignaler på lite heldige effekter av dietten, og flere vil nok dukke opp over tid. Nå tror jeg du missforstår litt, for FF spiser absolutt et eple og har ofte frukt i kosten sin både til frokost og lunsj. Ser ikke må noen måte at de er redde for karbohydrater i den grad du påstår og de unner seg ofte "vanlige" måltider. Har kun inntrykk av at de fokuserer på proteiner og sunt fett og kutter NED på karbo..Ikke kutter ut. Anonymous poster hash: e8e73...9b7 3
Gjest Conradine Skrevet 14. november 2013 #6677 Skrevet 14. november 2013 Jeg har ikke funnet igjen listen, men har funnet et lite utvalg. Det jeg tror mange glemmer av er at dette er en diett som blir anbefalt for overvektige og personer med diabetes eller høy risiko for å utvikle diabetes. Jeg sier ikke at den ikke kan være nyttig for disse gruppene, men FF som er en høyst slank person i utgangspunktet skulle ikke trenge en slik diett. Kan jo også nevne at nyere forskning fra Universitetet i Tromsø viser at for hjertefunksjonen spiller det ikke noen rolle hva du spiser så lenge man er fysisk aktiv. Low-carbohydrate diets and all-cause mortality: a systematic review and meta-analysis of observational studies.Noto H, Goto A, Tsujimoto T, Noda M. Association between high fat-low carbohydrate diet score and newly diagnosed type 2 diabetes in Chinese population.He YN, Feskens E, Li YP, Zhang J, Fu P, Ma GS, Yang XG. Negative effect of a low-carbohydrate, high-protein, high-fat diet on small peripheral artery reactivity in patients with increased cardiovascular risk.Merino J, Kones R, Ferré R, Plana N, Girona J, Aragonés G, Ibarretxe D, Heras M, Masana L. Low-carbohydrate diets: a matter of love or hate.&cauthor=true&cauthor_uid=21985780]Frigolet ME, &cauthor=true&cauthor_uid=21985780]Ramos Barragán VE, &cauthor=true&cauthor_uid=21985780]Tamez González M. Hva er det du mener Caroline skal svare deg på da? Helt utrolig at du som påberoper deg å være en utdannet fagperson ikke vet at det finnes forskning og artikler som viser for og imot alt. Det er ikke et eneste kosthold på denne jord som kun har positive resultater å vise til. Man må finne det kstholdet som fungerer best for en selv uavhengig hva andre måtte mene og hva all verdens artikler måtte vise. Selv vet jeg at lavkarbo er et bra kosthold for de mange. Jeg gikk ned mange kilo, fikk mer overskudd til trening og jobb. Mannen min har ødelagt bukspyttkjertel og får store smerter hvis han spiser mat med mye karbohydrater. Du påpeker at Caroline er slank og dermed ikke trenger denne kosten. Datteren min og samboeren lever hektiske liv med studier, jobber og daglige treninger. De har levd på lavkarbo i flere år, nettopp fordi kosten får dem til å yte mer og føle seg mer vel. Folk idag spiser altfor mye raske karbohydrater. Kosten er noe av det viktigste for helsen vår. Mat er medisin og jeg synes ærlig talt det er for dumt å kritisere Caroline for kosten. Hun lager sunn og variert mat hver dag. Med rene og sunne matvarer, og hun lager maten fra bunn for å få den så bra og sunn som mulig. 5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2013 #6678 Skrevet 14. november 2013 Må bare si at gårsdagens oppskrift så fristende ut, ofte blir det litt for lavkarbo for meg, men denne har jeg lyst til å prøve, så kanskje i helgen. Ellers har faktisk denne tråden fått meg til å lese fotballfrue, underholdning å følge med her og på bloggen når man har en ledig stund. Synes kritikken tar litt vel av her, ingen fruefan, men ser mer på bloggen som et "glanset ukeblad" hvor fruen spiller alle rollene. Anonymous poster hash: 436fd...a1f 2
Gjest Skrevet 14. november 2013 #6679 Skrevet 14. november 2013 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til disse! Ann Christin - MOD -
DeLarge Skrevet 14. november 2013 #6680 Skrevet 14. november 2013 En liten utfordring til dere som kommenterer at hun kler seg som en gammel dame, har harry sveis osv. Hvordan går dere selv kledd ? Vil gjerne se bilder av dere med dagens "outfit" på samt vite hvor mange år dere er. ingen fruefan her heller, men syns hun tidvis har på fine klær, som f.eks det burgunderrøde skjørtet og blusen. Smykket og capen likte jeg ikke så godt, men det er jo min smak. Trodde folk på det forumet her er såpass voksne at de er forbi den perioden hvor man bruker klær som er in i blader og magasiner enn hva man selv har lyst til å gå i. Det er selvfølgelig lov å kritisere stilen til FF utifra hva man selv syns om klærne og håret hennes men å si at det er dust å gå sånn bare fordi det er upopulært eller stilen ikke vises i ELLE syns er er veldig fjollete. Da syns jeg man bør formulere seg på en annen måte f.eks "jeg syns håret ble altfor stort i forhold til hodet hennes" kontra " stygg frisyre, den er ikke avbildet i Cosmo engang" Og et spørsmål til slutt: Er det virkelig sånn at hverkvinnsen bestemmer hårsveisen sin utifra hva som er på moten i et magasin eller etter hva andre sier er ut istedetfor å gjøre det man selv har lyst til og syns er fint? 5
Fremhevede innlegg