Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi er mange her inn som sverger til lavkarbo og ønsker tilgang til denne listen din.

Kan du legge den ut her i tråden?

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Er en stund siden dette, jeg skal sjekke om jeg lagret listen, hvis ikke skal jeg lete frem artiklene på nytt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Funky Punk
Skrevet

Å kutte ned på karbohydrater er nok ikke dumt dersom man spiser veldig mye raske karbohydrater. Det som jeg synes er skremmende med FF er at hun ikke kan spise et eple fordi det er for mye karbohydrater. Og da synes jeg det blir litt for ekstremt. Jeg tror heller ikke at det er bra med så mye fett som hennes diett består av (nå vet jeg jo ikke om hun faktisk spiser noe av alle disse rettene hun legger ut bilder av). Jeg har tro på et balansert kosthold og fysisk aktivitet. Selvsagt for de som er ekstremt overvektige kan en periode på lavkarbo være et godt alternativ, men ikke over flere år. Det er allerede kommet varselsignaler på lite heldige effekter av dietten, og flere vil nok dukke opp over tid.

Da har du ikke lest bloggen hennes så godt.

Hun har unnet seg mye som inneholder en del karbo, men da holdt igjen på karbo i andre måltider. Ser ikke now problem med det

• Liker 4
Skrevet

Hvordan lager hun den frisyren?

Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8
Skrevet

Hvordan lager hun den frisyren? Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8

Skrevet (endret)

Får ikke til å lime inn youtube-linken. Bare å søke på hair bun tutorial, tar 5 min å lage.

Endret av Keljo
  • Liker 1
Skrevet

Hun bruker en donut, en slags strikk som skaper de runde kulen. Men hennes frisyre er gigantisk.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 2
Skrevet

Kjerringstil er ikke kledelig for folk under førti.

Kjerringstil er ikke kledelig på folk over 40 heller.

• Liker 1
Skrevet

Hvis Caroline ser sliten ut så må jeg ha sett ut som et vrak da jeg var høygravid.

Jeg synes hun ser fantastisk ut både i kropp og ansikt.

Var alltid nøye med hår, sminke og klær da jeg gikk gravid, men jeg var aldri i nærheten av så smashing som Caroline ser ut.

Du står vel ikke 2 timer på badet hver dag heller......

• Liker 4
Skrevet

Har du ikke noe bedre å bedrive tiden din enn å konstant hakke på og lese bloggen til en du mest sansynlig ikke liker?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

• Liker 4
Skrevet (endret)

Har du ikke noe bedre å bedrive tiden din enn å konstant hakke på og lese bloggen til en du mest sansynlig ikke liker?

Anonymous poster hash: d1ced...5cd

Nei egentlig ikke. Hun har selv skrevet at hun bruker 2 timer på badet hver morgen, så da skjønner jeg ikke hvordan du får det til å bli "hakking" av kommentaren min. Men du har kanskje lite annet å ta deg til du også?? :)

Endret av KG dama
  • Liker 12
Gjest Conradine
Skrevet

Men hjelpe meg - så er vel ikke utseendet en så viktig del av jobben min heller.

Dersom min jobb var å reklamere for masse produkter og fotografere forskjellige daglige antrekk så hadde jeg nok brukt MINST to timer daglig på utseendet.

• Liker 5
Skrevet

Får ikke til å lime inn youtube-linken. Bare å søke på hair bun tutorial, tar 5 min å lage.

Hun bruker en donut, en slags strikk som skaper de runde kulen. Men hennes frisyre er gigantisk.

Jeg fant, jeg fant :) Takk for svar. Det så enklere ut enn jeg fryktet.

Men jeg tror jeg kommer til å prøve en donut som er litt mindre enn fruen sin, ja.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant, jeg fant :) Takk for svar. Det så enklere ut enn jeg fryktet.Men jeg tror jeg kommer til å prøve en donut som er litt mindre enn fruen sin, ja. Anonymous poster hash: 0e2ed...6d8

Mitt råd er at du ikke bør prøve. Alle gikk jo med det i fjor og forfjor, er ganske oppbrukt. De eneste du ser gå med det i Oslo nå er fjortiser med brunkremskille, perleøredobber og parajumpersjakke.

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 6
Skrevet

Mitt råd er at du ikke bør prøve. Alle gikk jo med det i fjor og forfjor, er ganske oppbrukt. De eneste du ser gå med det i Oslo nå er fjortiser med brunkremskille, perleøredobber og parajumpersjakke.

Hvis man synes noe er fint og attpåtil kler det så hvorfor ikke? :klo:

Skrevet

Men hjelpe meg - så er vel ikke utseendet en så viktig del av jobben min heller.

Dersom min jobb var å reklamere for masse produkter og fotografere forskjellige daglige antrekk så hadde jeg nok brukt MINST to timer daglig på utseendet.

Nei, det er vel poenget. Hadde du brukt like lang tid så hadde du vel vært like "smashing". Det er vel lite poeng i å sammenligne seg med henne hvis du ikke bruker like lang tid på utseende som hun gjør.

• Liker 5
Skrevet

Hvis man synes noe er fint og attpåtil kler det så hvorfor ikke? :klo:

For all del, jeg bare ga et råd. Kjipt hvis du er over 20 og går med fjortisuniformen, det virker så krampaktig og at en ikke følger med i tiden. Det er bare å gå med det en selv liker, men folk forhåndsdømmer jo etter utseendet.

• Liker 4
Skrevet

Altså, den størrelsen FF har på frisyren er altfor, altfor stor. Ser ut som en parodifrisyre.

• Liker 7
Skrevet

For all del, jeg bare ga et råd. Kjipt hvis du er over 20 og går med fjortisuniformen, det virker så krampaktig og at en ikke følger med i tiden. Det er bare å gå med det en selv liker, men folk forhåndsdømmer jo etter utseendet.

Har ikke lagt merke til at alle gikk med det, jeg, men så bor jeg på et lite sted også. Jeg har alltid likt knute i nakken, helt siden jeg var barn, men har aldri forstått hvordan folk får dem så jevne.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke lagt merke til at alle gikk med det, jeg, men så bor jeg på et lite sted også. Jeg har alltid likt knute i nakken, helt siden jeg var barn, men har aldri forstått hvordan folk får dem så jevne.

Heldigvis går ikke så mange med det nå lenger da den frisyren er oppbrukt og ut, hvertfall her i Oslo.

Ikke vanskelig å få den jevn med en hårsmultring og extensions :)

• Liker 2
Gjest Conradine
Skrevet

Nei, det er vel poenget. Hadde du brukt like lang tid så hadde du vel vært like "smashing". Det er vel lite poeng i å sammenligne seg med henne hvis du ikke bruker like lang tid på utseende som hun gjør.

Men kjære vene ... grunnen til at jeg skrev det jeg skrev var at dere påstod at hun så sliten ut. Jeg sa at hun ser langt ifra sliten ut - jeg ser mange gravide kvinner og har gått gravid selv flere ganger - men jeg ser ingen som ser så flott ut som Caroline på de bildene hun legger ut på bloggen sin. Det er ikke mange ukene til fødsel og hun har ikke snev av gravid-ansikt som de fleste får når de nærmer seg fullgått svangerskap.

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...