Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er hun i permisjon, men hun jobber fortsatt. En kan ikke ta gradert perm før 6 uker e fødsel.

Anonymous poster hash: 0105d...32d

Hvor ser du at hun har påbegynt permisjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

. WORD! De eneste gangene hun skriver om noe som kan tolkes som ikke-perfekt eller nederlag for hennes del er:

- hun spratt ikke opp kl 6 fordi hun måtte ta igjen tapt søvn

-middagene som oftest blir spist etter kl 21

Det er det eneste jeg kommer på i farta..

Anonymous poster hash: 69561...8d6

Ja sant! Det blir som søsteren min sa da hun hadde jobbintervjuer til den ledige stillingen i firma hennes "det er ikke positivt at et menneske ikke klarer å innrømme feil. Å si at den eneste negative siden man har er at man er FOR perfektsjonist får alarmlampene til å koke. Mennesker som ikke klarer å se seg selv er umulig å jobbe med, og har ikke den dybde man må ha for å være en god ansatt, venn eller menneske i det hele tatt."

Anonymous poster hash: 36b54...177

• Liker 10
Skrevet

Kan styre meg for dagens antrekk, det så ut som en slags bunad eller noe. Skjørtet var greit nok, men helheten med cape ig smykke var ikke så pent.

Anonymous poster hash: 1630c...b07

• Liker 4
Skrevet

Kan styre meg for dagens antrekk, det så ut som en slags bunad eller noe. Skjørtet var greit nok, men helheten med cape ig smykke var ikke så pent.

Jeg fikk 17.mai-vibber av antrekket. Kanskje ikke helt det hun ville med det...

Anonymous poster hash: 1f9dd...a66

• Liker 4
Skrevet

Hun skal ha for at hun prøver ut ting, iallfall. Personlig bygger jeg heller opp en garderobe bestående av kvalitetsplagg som kan kombineres fremfor å ha ørten forskjellige billige plagg. Jeg synes det er mer inspirerende med de som får til å skape forskjellige uttrykk vha kombinasjoner enn bare ved å kjøpe seg et helt antrekk. DET inspirerer.

• Liker 4
Skrevet

Hun skrev denne uka at LK hadde ferie. Hvor lenge han skal ha det aner jeg ikke.

Skrevet

Hun skrev denne uka at LK hadde ferie. Hvor lenge han skal ha det aner jeg ikke.

Det er fordi Eliteserien 2013 er over.

Anonymous poster hash: 4e46a...62c

Skrevet

Kan vi ikke heller diskutere hårfrisyren? Den store oppsatsen ff har brukt så ofte i det siste? :-)

Anonymous poster hash: bdf9e...b76

• Liker 9
Skrevet

Kan vi ikke heller diskutere hårfrisyren? Den store oppsatsen ff har brukt så ofte i det siste? :-)

Er sikkert noen som pløyer gjennom lovverket og finner ut at den er straffbar :)

Anonymous poster hash: 52cf5...7a8

• Liker 12
Skrevet

Men den er jo ferdig diskutert. Vi ble alle enige om at den er grusomt stygg og om noen kan finne lik frisyre i ELLE, Costume eller Det Nye får de 10.000kr av meg.

Anonymous poster hash: 36b54...177

• Liker 12
Gjest Runforit
Skrevet

Kan vi ikke heller diskutere hårfrisyren? Den store oppsatsen ff har brukt så ofte i det siste? :-)Anonymous poster hash: bdf9e...b76

Må si jeg humret litt av parodien om parabolantenne på hodet.

:)

• Liker 8
Skrevet

Hvor mange v kommentarene slipper hun gjennom :)?

Anonymous poster hash: 68911...128

Skrevet

Siste nytt: Hun skal ikke blogge fra fødselen :sjokkert:

Mange som må oppsøke psykolog nå. Hun skal holde fødselen privat.

Anonymous poster hash: cf5ef...056
Skrevet

Må si jeg humret litt av parodien om parabolantenne på hodet.

:)

Virker som den blir større for hver gang. Bildene idag trodde jeg var en parodi på frisyren :-p

• Liker 8
Skrevet

Jeg syns det er spesielt å skulle reklamere for det nye skjørtet hennes for Taylor heaven og så er det ikke i fokus og man får i grunn ikke sett hvordan det sitter over magen.

Ihvertfall når det er en gravidkolleksjon.

Skrevet

Virker som den blir større for hver gang. Bildene idag trodde jeg var en parodi på frisyren :-p

Synes den er kjempefin jeg

Anonymous poster hash: 75669...9d1

• Liker 1
Skrevet

Djizezz, på de siste bildene har hun jo kledd seg ut som en 80 år gammel dame... :sjokkert:

Anonymous poster hash: ee48e...174
  • Liker 2
Skrevet

Djizezz, på de siste bildene har hun jo kledd seg ut som en 80 år gammel dame... :sjokkert:

Synes hun er fin jeg...

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er spesielt å skulle reklamere for det nye skjørtet hennes for Taylor heaven og så er det ikke i fokus og man får i grunn ikke sett hvordan det sitter over magen.

Ihvertfall når det er en gravidkolleksjon.

Det er fordi kolleksjonen har jo ikke blitt sluppet enda :) De bildene hun har postet sålangt er vel bare en liten sneak peek?

• Liker 1
Skrevet

Synes hun er fin jeg...

Deg om det. Jeg synes ikke det. Skjørtet er dratt nesten helt opp til armhulene (som Olga på 94 bruker å gjøre), og når hun i tillegg har dyttet en blondebluse oppi skjørtet, og hengt på seg et gedigent perlekjede, så forsterkes Olgafaktoren ytterligere. Ei dame på 80 kunne ha sett riktig fjong ut med de klærne, men på en ung dame passer de slettes ikke.

• Liker 8
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...